اخبار داغ

مدیرکل تعاون و کار کرمانشاه مطرح کرد؛

انعقاد ۱۶۸ قرارداد یارانه دستمزد در کرمانشاه

انعقاد ۱۶۸ قرارداد یارانه دستمزد در کرمانشاه
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از انعقاد ۱۶۸ قرارداد یارانه دستمزد در این استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن عزیزی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: در طرح یارانه دستمزد ۸ استان کهکیلویه و بویر احمد، کرمانشاه، کردستان، چهار محال و بختیاری، ایلام، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و لرستان به عنوان پایلوت انتخاب شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

وی افزود: در این راستا یک هزار و ۲۳۰ قرارداد منعقد شده که استان کرمانشاه با انعقاد ۱۶۸ قرارداد در رتبه دوم قرار دارد.

,

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه سهمیه استان کرمانشاه در طرح مذکور انعقاد ۲۰۲۷ قرارداد است، گفت: در سطح استان کرمانشاه نیز شهرستان‌های صحنه با ۴۵ قرارداد، کرمانشاه با ۳۸ قرارداد و اسلام آبادغرب با ۲۰ سهمیه قرارداد بالاترین شمار سهمیه انعقاد قرارداد را به خود اختصاص دادند.

,

این مسئول عنوان کرد: شهرستان‌های کنگاور و روانسر هر یک ۹ سهمیه انعقاد قرارداد طرح یارانه دستمزد، هرسین با ۱۵ قرارداد سهمیه، گیلانغرب، سرپل ذهاب و قصرشیرین هر یک هفت سهمیه، جوانرود، سنقر، ثلاث باباجانی، روانسر هر یک سه سهمیه قرارداد و پاوه نیز دو سهمیه داشته‌اند.

,

عزیزی درباره هدف از ابلاغ طرح یارانه دستمزد تصریح کرد: این طرح با هدف حمایت از مناطق غیر برخوردار از اشتغال با اولویت مناطق کم برخوردار و مناطق غیر برخوردار از اشتغال ابلاغ شده است.

,

وی افزود: در طرح یارانه دستمزد به منظور کاهش هزینه‌های اشتغال به آن دسته از افراد کارآفرین که شغل اولی‌های دانشگاهی را به کارگیری کنند، ۳۰ درصد یارانه دستمزد تعلق خواهد گرفت.

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه