اخبار داغ

انتقاد عضو شورای شهر نیشابور:

دولت حمایتی از شهرهای در حال توسعه ندارد

دولت حمایتی از شهرهای در حال توسعه ندارد
علی‌اکبر شکیبا گفت: دولت به شهرهای کوچک و کلان‌شهرها کمک می‌کنند ولی شهرهای بین این دو هیچ کمکی دریافت نمی‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، علی‌اکبر شکیبا در رابطه با کمبودهای آتش‌نشانی نیشابور گفت: با توجه به تحریم‌ها نردبان‌های نجات بسیار گران شده است و امکان خرید آن نیز با این قیمت‌ها وجود ندارد در حالی که آتش‌نشانی نیشابور نیاز مبرم به آن‌ها دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی ادامه داد: متأسفانه الآن مشکل ما در آتش‌نشانی حوادث جاده‌ها هست چون جاده‌ها تحت پوشش آتش‌نشانی است و این مطلب مشکلات خاصی ایجاد کرده است.

,

عضو شورای اسلامی شهر نیشابور عنوان داشت: امکانات هلال‌احمر در بحث حوادث جاده‌ای بهتر شده است ولی بازهم نیاز به ورود آتش‌نشانی مخصوصاً در موارد آتش‌سوزی و نجات وجود دارد.

,

شکیبا افزود: وجود نیروی متخصص و تجهیزات در آتش‌نشانی دلیل ورود و ضرورت حضور آتش‌نشانان در حوادث جاده‌ای است در حالی که سطح امکانات موجود برای پوشش جاده‌ها کافی نیست.

,

این عضو شورای اسلامی شهر نیشابور تأکید کرد: دولت به شهرهای مثل نیشابور که بالای 200 هزار نفر جمعیت دارند که نه کلان‌شهر حساب می‌شوند و نه شهرهای کوچک، متأسفانه واقعاً امکاناتی نمی‌دهد، نمی‌دانم اعضای هیئت دولت و نمایندگان مجلس بر چه اساس تصمیم‌گیری می‌کنند که هیچ امکاناتی به این شهرها نمی‌دهند.

,

وی گفت: شهرهای مثل نیشابور که درحال‌توسعه هستند، دولت در بحث حمل‌ونقل و آتش‌نشانی دست حمایتی خود را برداشته و هیچ کمکی نمی‌کند به‌نحوی‌که حتی قوانین عوارض هم برای این شهرها بد است. اگر عوارض شهرمان به خودمان برسد شهرداری‌ها بهتر کار می‌کردند.

,

شکیبا بیان داشت: مجلس باید به این سمت برود که شهرها را به مدیریت یکپارچه و واحد برسانند و بعد از 40 سال به این نیاز نرسیده‌ایم، منابع پایدار برای شهرداری‌ها باید تعریف شود و شهرداری‌ها از تراکم فروشی خارج شوند

,

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر نیشابور تصریح کرد: مجلس و دولت باید به شهرها کمک کنند تا از این حالت خارج شود. دولت به شهرهای کوچک و کلان‌شهرها کمک می‌کنند ولی شهرهای بین این دو هیچ کمکی دریافت نمی‌کنند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه