اخبار داغ

مدیرعامل سازمان انتقال خون کشور در کرج؛

البرز توان پرداخت هزینه انتقال خون را ندارد

البرز توان پرداخت هزینه انتقال خون را ندارد
پیمان عشقی گفت: استان البرز از نظر بی بهره بودن از اعتبارات استان در رده اول کشوری واقع شده است و بسیاری از هزینه های انتقال خون این استان را سازمان مرکزی پرداخت می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، مدیرعامل سازمان انتقال خون کشور پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل انتقال خون استان البرز به سختی مدیریت به دلیل تخلف مدیران در سال های گذشته و کمبودهای اعتباری و زیرساختی اشاره کرد و گفت: متاسفانه مدیران بالا دستی هم از کمک ها برای پیش برد امور ممانعت می کنند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
پیمان عشقی با اشاره به این که کمبودها مانع پاسخ درست به مطالبات به حق مردم شده است، افزود: خوشبختانه خون به پول وابسته نیست اما استان البرز هم از نظر بی بهره بودن از اعتبارات استان در رده اول کشوری واقع شده است و بسیاری از هزینه های انتقال خون این استان را سازمان مرکزی پرداخت می کند. 
,
 
,
وی به مقایسه تجهیزات ایران با دیگر کشورها اشاره کرد و با تاکید بر اینکه آنها همچنان علی رغم امکانات بسیار زیاد نتوانسته اند اهدای خون را داوطلبانه کنند، این مقوله را در سازمان انتقال خون ارزشمند دانست و اظهار داشت: 16 درصد جمعیت کشور را تهرانی ها تشکیل می دهند اما 25 درصد فراورده های خونی کشور را مصرف می کنند چرا که مراجعه بیماران از سراسر کشور به بیمارستان های پایتخت زیاد است. 
,
 
,
مدیرعامل سازمان انتقال خون کشور در خاتمه با اشاره به اینکه اگر چه استان البرز رتبه سوم اهدای خون در کشور را دارد، اما همچنان از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست، تصریح کرد: شاخص اهدای خون در کشور برای بانوان 5 درصد است وخوشبختانه این آمار در استان البرز با رشد همراه خواهد بود.  
 
 
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه