اخبار داغ

در نشست هم افزایی بین سازمان های گمرک، بنادر و پلیس عنوان شد؛

مقابله با قاچاق، رونق اقتصادی در پی خواهد داشت

مقابله با قاچاق، رونق اقتصادی در پی خواهد داشت
نشست هم افزایی و افزایش تفاهمات بین سازمان های گمرک، بنادر و پلیس در جهت جلوگیری از قاچاق کالا با حضور سردار مقیمی، فرمانده پلیس امنیت اقتصادی در روز چهارشنبه یازدهم دی ماه ۹۸ در بندرعباس برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ ابوالفضل اکبرپور، مدیرکل گمرک شهید رجایی طی نشستی با فرمانده پلیس امنیت اقتصادی و مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان فعالیّت تولید کنندگان در این شرایط را جهاد دانست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز؛,

ابوالفضل اکبرپور افزود: گمرک، پلیس و اداره بندر با یک هدف مشترک فعالیت می‌کنند و همه به عنوان سرباز نظام در پی هم‌افزایی هستیم تا بدین شکل منویات مقام معظم رهبری را مبنی بر حمایت از تولید کنندگان و رونق تولید را اجرایی کنیم.

,

ناظر گمرکات استان هرمزگان در ادامه بیان کرد: باید وسعت دید در این شرایط ویژه اقتصادی کشور به گونه‌ای باشد که فضا برای تولیدکنندگان و تجار واقعی امن باشد و این موضوع همکاری بیشتر گمرک و اداره بندر و پلیس را می‌طلبد که همه با هم باید طبق شیوه نامه عمل کنیم و تمام تلاشمان کمک به شرایط ویژه کشور در بهبود و رونق تولید، تجارت و کسب و کار باشد.

,

سردار مقیمی، فرمانده پلیس امنیت اقتصادی ضمن تشکر از گمرک و بندر به جهت همکاری با پلیس گفت: هدف ما از این سفر این است که با گمرک و بندر به تعامل بیشتری برسیم و اکنون هرچه جلوتر می‌رویم گفتمان بهتر می‌شود و ارزش‌های سازمانی مشترک پیدا خواهیم کرد که قابل دفاع خواهد بود؛ چرا که این کار را بر مبنای تفاهم شروع کردیم.

,

وی در ادامه افزود: اگر هم اختلافی بین پلیس و گمرک و بندر در اوایل کار وجود داشت به دلیل فرهنگ سازمانی این سازمان‌ها است که به حق بوده و این امر به عرق سازمانی بر می‌گردد؛ اما با این وجود کاری را شروع کردیم و همانگونه که با همکاری و تعامل، پیشرفت‌های خوبی داشتیم و به سرانجام خواهیم رسانید.

,

اله مراد عفیفی پور مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان ضمن خوش‌آمد به سردار مقیمی بیان کرد: بندر، گمرک و پلیس دارای یک هدف مشترک هستند و آن هم مقابله با قاچاق است که مقابله با قاچاق رونق اقتصادی در پی خواهد داشت و در این امر هیچ‌گونه اختلاف نظری وجود ندارد و اگر هم اختلافی وجود داشته باشد به علت فرهنگ متفاوت سازمانی‌ است.

,

قابل ذکر است این نشست درجهت هم افزایی و افزایش تفاهمات بین سازمان های گمرک، بنادر و پلیس در جهت جلوگیری از قاچاق کالا در روز چهارشنبه یازدهم دی ماه ۹۸  برگزار شد.

,

انتهای یام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه