اخبار داغ

پس از بررسی طرح های مختلف توسط کارشناسان؛

لوگوی نهضت سواد رسانه ای "نسرا" انتخاب و رونمایی شد

لوگوی نهضت سواد رسانه ای "نسرا" انتخاب و رونمایی شد
سازمان فضای مجازی بسیج فراخوانی را برای انتخاب بهترین لوگوی متناسب با نهضت سواد رسانه ای منتشر کرده بود که در نهایت با رای هیئت داوران و بررسی های کارشناسی، لوگوی مورد نظر انتخاب و رونمایی شد.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سازمان فضای مجازی بسیج از سال 1397 طرحی به نام نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی (نسرا) را برای افزایش مهارت‌های استفاده از رسانه برای عموم مردم راه اندازی کرد و تاکنون هزاران ساعت کلاس آموزشی توسط شبکه بسیج برای آگاه رسانی به مردم در حوزه استفاده از رسانه و فضای مجازی برگزار شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 در این طرح قرار است حجم گسترده‌ای از آموزش‌های سواد رسانه‌ای و فضای مجازی توسط بسیجیان برای عموم مردم برگزار شود تا از آسیب‌های این فضا، کاسته و از فرصت‌های آن استفاده حداکثری شود.
,
 
,
سازمان فضای مجازی فراخوانی را برای انتخاب بهترین لوگوی متناسب با نهضت سواد رسانه ای منتشر کرده بود که در نهایت با رای هیئت داوران و بررسی های کارشناسی، لوگوی مورد نظر انتخاب و رونمایی شد.
,
 
,
نسرا به عنوان نخستین نهضت رسانه ای انقلاب اسلامی در قالب  سه سطح  توانسته به بسیجیان خدمات رسانه ای را عرضه کند، به طوری که برگزاری آموزش مجازی،آزمون سطح سنجی علمی، مصاحبه علمی و آزمون،صدور کارنامه و مدرک برای قبول شدگان از مهمترین اقدامات این مرکز در سطوح گوناگون بوده است.
,
 
,
این مرکز در تولیدات محتوایی ورود پیدا کرده است که از آن جمله می توان به تولید سه جلد کتاب تخصصی،30 جزوه تخصصی،تولید 60 پرده نگار و تولیدات دیگر فضای مجازی اشاره کرد.
,
 
,
مدرسه آموزش مجازی بسیج نیز توانسته 194 دوره آموزشی را برگزار و بیش از 13هزار فراگیر را در سطوح گوناگون آموزشی به کار بگیرد.
,
 
,
به طور کلی مرکز آموزشی« نسرا» از زمان آغاز فعالیت خود توانسته 9هزار نفر را در شبکه مدرسان سواد رسانه‌ای را آموزش و در عرصه های گوناگون رسانه ای به کار گیرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه