اخبار داغ

رئیس بسیج سازندگی کشور:

عدم مدیریت صحیح فضای مجازی تهدید بزرگی است

عدم مدیریت صحیح فضای مجازی تهدید بزرگی است
رئیس بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه شاهد سوء مدیریت برخی از مسئولان طی سالیان گذشته بوده ایم که بی سلیقگی تام آنان در مسئله بنزین به این موضوع دامن زد، گفت: کسانی به دنبال ترویج نا امیدی در جامعه هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ سرهنگ محمد زهرائی رئیس بسیج سازندگی کشور شامگاه گذشته در جمع خبرنگاران ضمن تشریح شرایط فعلی کشور گفت: فشار حداکثری علیه جمهوری اسلامی ایران از تهاجم فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و ... عبور کرده و استکبار جهانی تمام تیرهایی که دراختیار داشته رها کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با بیان اینکه آخرین تیر استکبار جهانی این بوده که اقشار آسیب پذیر جامعه که پای انقلاب بوده اند را به اعتراض بکشاند، تصریح کرد: در فتنه 88 که از جریان روشنفکری پیروی می کنند؛ دغدغه آنان مسائل اقتصادی و معیشتی نبود و بدنه مردم نیز با آن جریان همراهی نمی کردند؛ اما پس از گذشت چند سال دشمن قشر متوسط جامعه را نشانه گرفت که به کف خیابان ها بکشاند.

,

رئیس بسیج سازندگی کشور تصریح کرد: بنا به فرموده امام راحل " انقلاب انقلاب پابرهنگان است و بترسید از روزی که این مردم به کف خیابان بیایند که آن روز دیگر یوم‌الله نیست".  

,

برخی به دنبال ترویج ناامیدی در جامعه هستند

, برخی به دنبال ترویج ناامیدی در جامعه هستند, برخی به دنبال ترویج ناامیدی در جامعه هستند,

این مقام مسئول با اشاره به اینکه شاهد سوء مدیریت برخی از مسئولان  طی سالیان گذشته بوده ایم که بی سلیقگی تام آنان در مسئله بنزین به این موضوع دامن زد، اظهار کرد: کسانی به دنبال ترویج نا امیدی در جامعه هستند.

,

زهرائی با تأکید بر اینکه دشمن تمام قوای خود را به منظور نا امید کردن مردم جمع کرده است و این یک اصل برای دشمن محسوب می شود، عنوان کرد: اگر مردم نا امید شوند به هیچ گونه نمی توان آنان را امیدوار کرد؛ بنابراین از افراد ارزشی انتظار می رود که در رسانه ها بر این اصل کار کنند.

,

وی با بیان اینکه متأسفانه هر چه دشمن در فضای رسانه ای و مجازی وارد می شود ما خود را کمتر مسلح می کنیم، گفت: امیدوار کردن مردم در این مقطع زمانی بسیار مهم است و در این راستا باید اقدامات خوبی که انجام می شود را نشان دهیم.

,

محرومیت زدایی توسط سپاه و بسیج به عنوان یک مأموریت است

, محرومیت زدایی توسط سپاه و بسیج به عنوان یک مأموریت است, محرومیت زدایی توسط سپاه و بسیج به عنوان یک مأموریت است,

رئیس بسیج سازندگی کشور تأکید کرد:  سپاه و بسیج محرومیت زدایی را به عنوان یکی از اولویت های خود قرار داده است و اقدام در این راستا از رسالت خارج شده و به عنوان مأموریت است و ما نیز تعهد داریم که با نقشه راه پیش برویم.

,

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در هیئت رییسه کل سپاه برای همه یگان های مستقر در استان ها تعیین خط حد تعریف شده است، تصریح کرد: تا بر این اساس یگان ها در محلات حاشیه شهر، روستا و دهستان محرومیت زدایی و در مردم امیدآفرینی کنند.

, .,

زهرائی با بیان اینکه برخی آسیب ها دارد به تهدید تبدیل می شوند، اظهار کرد: در این زمینه فعالان رسانه ای و فضای مجازی باید به این مسئله توجه داشته باشند؛ همان گونه که شاهد بودیم دشمن از موج بیکاری و اعتراضات به حق اغلب سوء استفاده می کند.

,

عدم مدیریت صحیح فضای مجازی تهدید بزرگی است

, عدم مدیریت صحیح فضای مجازی تهدید بزرگی است, عدم مدیریت صحیح فضای مجازی تهدید بزرگی است,

وی با تأکید بر اینکه چنانچه فضای مجازی به درستی مدیریت نشود این امر یک تهدید بزرگ است، گفت: حاشیه شهرها به یک آسیب تبدیل شده که در این راستا باید مطالعه و محرومیت زدایی شود.

,

رئیس بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه اولین اولویت محرمیت زدایی آب است، اذعان کرد: بسیج در بیش از ۳۰۰ محله در حاشیه شهرها دارد فعالیت میکند و در این زمینه باید به گونه ای اقدام کنیم تا آنان جذب مهاجرت نشوند.

,

زهرائی افزود: اولویت دوم مسکن محرومین است و در این راستا کمک کننده دولت هستیم و سومین اولویت امنیت غذایی است.

,

فعالیت 23 هزار و 800 گروه جهادی در سطح کشور/ ایجاد بیش از 15 هزار صندوق قرض الحسنه در کشور توسط بسیج

, فعالیت 23 هزار و 800 گروه جهادی در سطح کشور/ ایجاد بیش از 15 هزار صندوق قرض الحسنه در کشور توسط بسیج , فعالیت 23 هزار و 800 گروه جهادی در سطح کشور/ ایجاد بیش از 15 هزار صندوق قرض الحسنه در کشور توسط بسیج ,

این مقام مسئول با اشاره به اینکه 12 هزار و 800 گروه جهادی جغرافیا محور و 11 هزار گروه جهادی محله محور در بسیج فعالیت می کنند، ابراز کرد: شوراهای جهادی شهرستانی و مجامع استانی را تعریف کرده ایم و با انتخاب هیئت رئیسه شورای شهرستان و با حضور نماینده بسیج سازندگی برنامه ریزی فعالیت ها، نظارت و امرو دیگر انجام می شود.

,

زهرائی با تأکید بر اینکه انتخابات مجمع در 17 بهمن ماه برگزار می شود، ادامه داد: استان کرمان به لحاظ پتانسیل خوبی در شکل دهی گروه های جهادی و اعزام در بحران های مختلف دارد و از طرفی برخی از مناطق جنوب و شرق استان میزبان گروه های جهادی میهمان است.

,

وی افزود: در راستای کارگاه های اقتصاد مقاومتی و پروژه های محرومیت زدایی بین جهادی ها و صندوق قرض الحسنه در بسیج سازندگی اقدام کرده ایم که در این زمینه ۱۵ هزار و ۴۵۰ صندوق قرض الحسنه در کشور شکل گرفته و ۷۰۰ هزار نفر شبکه مردمی است که هدف پیوند اجتماعی بین مردم و اشتغالزایی پایدار است.

,

تفکر جهادی مهم تر از تشکل جهادی است

, تفکر جهادی مهم تر از تشکل جهادی است, تفکر جهادی مهم تر از تشکل جهادی است,

رئیس بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه در تلاش هستیم که سال آینده  هزار تعاونی داشته باشیم، تصریح کرد: در این زمینه برخی از بانک ها در جهت تقویت کار همراه هستند و گفتنی است که این صندوق ها 29 هزار شغل مستقیم و پایدار ایجاد کرده اند.

,

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه تفکر جهادی مهم تر از تشکل جهادی است، اظهار کرد: هرچه انقلابی‌ها و جهادی ها در تلاش محرومیت زدایی هستند، محرومیت زایی به علت قوانین محرومیت زا و یا افراد محرومیت زا پیشه می گیرد؛ همچنین خدمات بسیاری در مناطق محروم انجام شده اما محرومیت با تکنولوژی رشد کرده است.

,

وی با بیان اینکه در زمینه دستورالعمل ها و قوانین محرومیت زدایی به خوبی کار نشده است، گفت: باید افرادی باشند که به نفع مردم کار کنند؛ انتخاب و انتخابات خیلی مهم است که مجلس انقلابی داشته باشیم و قوانینی وضع کنیم که به نفع مردم کار کنند و زمانی که وزیر و استاندار انقلابی داشته باشیم حتما مدیرکل خوبی خواهیم داشت زیرا مدیران میانی خیلی تاثیرگذار و بین مردم هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه