اخبار داغ

رئیس کل دادگستری البرز؛

امام جمعه کرج حامی دستگاه قضا و مبارزه با فساد است

امام جمعه کرج حامی دستگاه قضا و مبارزه با فساد است
حسین فاضلی هریکندی گفت: امیدواریم قدمی برای حل مشکلات استان با مصوباتی که در جلسه شورای عالی مدیران قضائی با حضور رئیس قوه قضائیه خواهیم داشت برداشته شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، رئیس کل دادگستری استان البرز صبح امروز در جلسه شورای اداری استان البرز گفت: اولین سفر ریاست قوه قضائیه به البرز پس از استان شدن این منطقه را شاهد هستیم، سال 89 البرز از تهران منتزع شد و ازآن سال هیچ رئیس قوه ای به استان سفر رسمی نداشته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
حسین فاضلی هریکندی افزود: از تیرماه که توفیق خدمت بنده در استان البرز حاصل شد، یکی از مطالبات مدیران دستگاه های اجرایی استان در کنار مطالبه پرسنل واحدهای قوه قضائیه اعم از دادگستری و سازمان های تابعه سفر حجت الاسلام رئیسی به البرز بود. 
,
 
,
وی اظهار داشت: اولین باری که تقاضای مدیران استانی خدمت رئیس قوه قضائیه مطرح شد، حجت الاسلام رئیسی اعلام کردند حتما به البرز سفر خواهم کرد و در برنامه قطعی کاری می گذارم. 
,
 
,
فاضلی هریکندی تصریح کرد: گروه هیئت نظارت مشکلات واحدهای قوه قضائیه در استان البرز را احصا کرده است و بدون شک حضور رئیس قوه قضائیه به استان منشا خیر و برکت خواهد بود، امیدواریم قدمی برای حل مشکلات استان با مصوباتی که در جلسه شورای عالی مدیران قضائی خواهیم داشت برداشته شود. 
,
 
,
وی گفت: از تعامل و همکاری مدیران دستگاه های اجرایی استان البرز اعم از انتظامی، امنیتی و مدیران تشکر می کنم و از حمایت های نماینده ولی فقیه در استان که همواره نسبت به قوه  و مبارزه با فساد موضع گیری خوبی دارند سپاس گذارم. 
,
 
,
رئیس کل دادگستری البرز در خاتمه خاطر نشان داشت: استاندار البرز بسیاری از موارد را پیش از اعلام ما، در بسیاری از مشکلات استان پیش قدم شده اند و در سفری که هئیت ارزیابی به استان داشتند، ایشان قول های مساعدی برای مرتفع شدن دغدغه های سازمان های تابعه دادند.  
 
 
انتهای پیام/
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه