اخبار داغ

با مشارکت بسیج سازندگی و کمیته امداد انجام شد؛

افتتاح 482 واحد مسکونی سیل‌زده و مرمت‌شده در مازندران

افتتاح 482 واحد مسکونی سیل‌زده و مرمت‌شده در مازندران
62 واحد مسکونی سیل‌زده و 420 واحد مسکونی مرمت‌شده سیل‌زدگان تحت پوشش کمیته امداد با همکاری و مشارکت سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، 62 واحد مسکونی سیل زده و 420 واحد مسکونی مرمت‌شده سیل‌زدگان تحت پوشش کمیته امداد صبح امروز با همکاری و مشارکت سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا افتتاح شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور با حضور در روستای مرزرود ساری و با بهره برداری از یک واحد مسکونی در این روستا گفت: همزمان با بهره برداری از این واحد ۶۱ واحد دیگر هم در مناطق سیل زده استان مازندران ساخته و تحویل صاحبانشان شد.

سید مرتضی بختیاری افزود: 420 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در مازندران هم در این مدت با مشارکت کمیته امداد و بسیج سازندگی سپاه کربلا بازسازی شد.

وی با بیان اینکه افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) که در سیل گذشته خسارت دیدند از تسهیلات حمایتی بهره‌مند شدند افزود: برای ساخت هر واحد ۵۰ متری، مبلغ ۲۵ میلیون تومان کمک بلاعوض و ۴۰ میلیون تومان تسهیلات کم بهره با بازپرداخت ۱۵ ساله پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه سیل اسفند ۹۷ و فروردین ۹۸ در ۱۸ استان کشور خسارت‌هایی به بار آورد تصریح کرد: تمامی تسهیلات تعمیراتی افراد تحت پوشش کمیته امداد تا پایان آذر ماه امسال پرداخت شد.

بختیاری گفت: باقیمانده واحد‌های احداثی تا پایان امسال از تسهیلات بلا عوض و کم بهره بهره مند می‌شوند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه