اخبار داغ

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی لرستان:

سهمیه سوخت برای جانبازان و معلولان افزایش یافت

سهمیه سوخت برای جانبازان و معلولان افزایش یافت
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی لرستان گفت: 40 لیتر به سهمیه سوخت خودروهای جانبازان و معلولان اضافه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پیمان  بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر افلاک با بیان اینکه سهمیه سوخت برای جانبازان و معلولان افزایش پیدا کرده است اظهارداشت: ۴۰ لیتر به سهمیه سوخت خودروهای جانبازان و معلولان اضافه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: سهمیه سوخت خودورهای تک سوز معلولان و جانبازان قبلا ۶۰ لیتر بوده که با افزایش ۴۰ لیتر این سهمیه به ۱۰۰ لیتر رسیده است.

,

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی لرستان عنوان کرد: برای خودروهای دوگانه سوز که سهمیه  ۳۰ لیتر تعیین شده بود با فزایش ۴۰ لیتر سهمیه سوخت آنها در ماه به ۷۰ لیتر رسید.

,

وی عنوان کرد: سهمیه سوخت سرویس مدارس در حال بررسی است و هنوز سهمیه ای برای آنها تعیین نشده است.

,

بهرامی تصریح کرد: موتورهای فرسوده بالای ۱۰ سال عمر سهمیه بنزین تعلق نمی گیرد ولی موتورهای که زیر ۱۰ است ۲۵ لیتر سهمیه سوخت تعیین شده است..

,

وی گفت: کسانی که کارت سوخت دارند و رمز کارت سوخت خود را فراموش کرده اند می توانند با مرجعه جایگاههای سوخت ۴ رقم آخر کد ملی خود را وارد کنند اگر وارد نشد و کد ۲۵ باطل شده بود باید برای کارت سوخت المثنی اقدام کنند.

,

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی لرستان خاطرشنان کرد: افراد مذکور با ارائه مدارک و مستندات لازم از جمله کارت سوخت ماشین، برگه سبز، گواهی رانندگی و کارت ملی شخص که مالک ماشین است به شرکت نفت مراجعه کنند و کد رمز آنها توسط دستگاه رمز گشا باز خواهیم کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه