اخبار داغ

ترک کرج بدون ناهارِ نجومی؛

خطر سفر 1850000000 تومانی از سر کرج گذشت

خطر سفر 1850000000 تومانی از سر کرج گذشت
تب داغ واکنش های مردم البرز در فضای مجازی به سفر 1850000000 تومانی روحانی در سال 95 موجب شد وی در سفر دیماه 98، بدون صرف ناهار البرز را ترک کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیتریک، دهم دی ماه استان البرز به واسطه افتتاح پروژه قطار شهری هشتگرد، میزبان حسن روحانی شد، البته این نخستین بار نبود که رئیس جمهور عازم کوچک ترین استان کشور می شد چرا که سال 95 نیز با حضور در کرج سفری نجومی را رقم زد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
یک روز پیش از سفر دهم دیماه سالجاری، شبکه های اجتماعی با هشتگ #سفر_میلیاردی نسبت به سفر روحانی واکنش نشان دادند و در توئیت هایی به یک میلیارد و 800 میلیون تومانی اشاره کردند که در سال 95 صرف یک میهمانی یک روزه شد، ناهار 500 میلون تومانی که حتی مسئولان نیز نتوانستند آن را تکذیب کنند. 
,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
بسیاری از شهروندان البرز معتقد بودند سفر روحانی به استان البرز در شرایط اقتصادی کنونی نه تنها باری از روی دوش استان بر نمی دارد بلکه هزینه های گزافی را صرف یک برنامه خواهد کرد، تب داغ واکنش های مردم تا جایی بالا رفت که حسن روحانی در سفرش به استان بدون صرف ناهار البرز را ترک کرد!
,
 
,
بخش هایی از واکنش شهروندان البرزی را  چند روز پیش از سفر دوباره حسن روحانی به البرز مرور می کنیم؛ 
,
 
,
 
,
, ,
 
,
*سوت قطار شهری یا سوت رسوایی مالی دوباره؟ سال 95 را به خاطر دارید، ناهار معروف 500 میلیونی، تشریفات 1 میلیارد و 850 میلیونی، اینبار باید منتظر کدام ارقام نجومی باشیم برای حرکت قطاری که 7 سال پروژه آن متوقف بود؟
,
 
,
, ,
 
,
*من و همسر و بچه ها هر وقت میریم چالوس 60 تومن پول بنزین و 140 تومن خرجمونه، تازه میگیم خیلی ریخت و پاش کردیم، آقای روحانی و دار و دسته سال 95 از تهران اومدن کرج یه روز 850 میلیون تومن رو دست ملت گذاشتی؟ آخه چطوری؟ 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
استانداری البرز حتی یه بازدید ساده ام از اماکن خسارت دیده تو آشوب های اخیر نداشت، کمک هزینه هم که بماند، "الکی مثلا بی ربط": بدون حساب تورم، با یک میلیارد و 850 میلیون، کار چند نفر راه میفتاد؟ 
,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
خداییش روحانی از مناظره هیچ ترسی نداره ها، فقط چون بلیط رزرو کرده برای جمعه زشته اگر کنسلش کنه، کلی ندارک دیدن برای این سفر
,
 
,
 
,
, ,
 
,
*سال 1395 هزینه سفر روحانی به کرج 1 میلیارد و 850 میلیون تومان بود، سه شنبه روحانی دوباره قراره بیاد هشتگرد؛ خب پرزیدنت نمیشه به جای اینکه شهرداری رو مجبور کنی میلیاردب هزینه سفرت رو بده اصلا نیای، اینجوری بهتره حداقل کمتر فحش میخوری
,
 
,
, ,
 
,
 
,
این هزینه ها می تونست خرج اشتغال، ازدواج و ... چند جوان رو تامین کنه؟ 
,
 
,
در البرزی که تورم و وضعیت معیشتی مردم بیداد می کنه خرج این ارقام ظلم در حق مردمه
,
 
,
آنچه مسلم است انتقادات مردم استان در شبکه های اجتماعی موجب شد رئیس جمهور و هیات دولت اشتباهی که سال 95 با سفر یک روزه خود به البرز رقم زدند را تکرار نکرده و روحانی با مترو عازم تهران شود.
 
 
انتهای پیام/
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه