اخبار داغ

رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی:

افزایش ۴۰ درصدی مالیات بخش تولیدی و اقتصادی در سال آینده غیرمنطقی است

افزایش ۴۰ درصدی مالیات بخش تولیدی و اقتصادی در سال آینده غیرمنطقی است
رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی گفت: با توجه به پیشنهاد دولت در لایحه بودجه سال ۹۹، مالیات بخش تولیدی و اقتصادی در سال آینده، ۴۰ درصد افزایش می یابد که این موضوع غیر منطقی به نظر می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ جمشید زند، رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی امروز در اجلاسیه اتحادیه‌های صنفی استان، گفت: با وجود رکود اقتصادی و تنگناهای اقتصادی فعالان این عرصه، نباید با افزایش پرداخت مالیات نسبت به امسال مواجه شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی با اشاره به اینکه افزایش مالیات فشار زیادی را به بخش تولیدی و اقتصادی وارد می کند، افزود: در واقع این افزایش چالش جدی برای بخش تولیدی و اقتصادی خواهد بود.

,

رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی، بیان کرد: برای آشنایی واحدهای صنفی با موضوعات مالیات، اداره مالیاتی مکلف است دوره های آموزشی را برای واحدهای صنفی برگزار کند.

,

وی به ضرورت اجرای عدالت در مبانی توسعه کشور اشاره و تاکید کرد: اگر پرداخت مالیات بر مبنای عدالت انجام پذیرد امری مبارک است و همه پذیرای آن خواهند بود.

,

رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی به اجرای طرح های بازرسی اشاره کرد و گفت: از ۲۵ آبان‌ماه تا ۱۰ دیماه امسال ۷۳۰۴ مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان انجام شده است و در این راستا ۳۰۰ میلیون تومان پرونده تشکیل شده است.

,

زند با تاکید بر اینکه در استان بازرسی‌ها بسیار گسترده شده است خاطرنشان کرد: بازرسی در استان ۲۱۲ درصد رشد داشته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه