اخبار داغ

تردد سخت خودروها در نبود روشنایی؛

زیرگذر تاریک شهر در پل شهید عوض‌زاده+تصاویر

زیرگذر تاریک شهر در پل شهید عوض‌زاده+تصاویر
در حال حاضر بخش زیرگذر پل شهید عوض زاده مشکلاتی از جمله تاریکی دارد، نبود روشنایی کافی می‌تواند موجب تصادف و خطرات فراوان برای شهروندان شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بویرخبر؛ شهر یاسوج به‌عنوان مرکز استان و پایتخت طبیعت نام‌گذاری شده است، این شهر در کنار توسعه در بخش‌های مختلف زیرساختی و امکانات شهری هنوز مشکلاتی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بویرخبر؛,

در همین خصوص وجود پل‌ها، زیر گذرها، پل‌های عابرپیاده، زیرساخت‌ها، سبب افزایش کیفیت زندگی شهری و همچنین تردد آسان و جلوگیری از ایجاد خطر برای شهروندان می شود.

,

یکی از پل هایی که در شهر یاسوج احداث شد، پل شهید عوض زاده یاسوج است، که در مجاورت بیمارستان شهدای گمنام یاسوج واقع شده، و یکی از گلو گاه های اصلی شهر یاسوج محسوب می شود، در شرایط حاضر  این پل کمک فراوانی به کاستن ترافیک در مسیر ورودی آبشار، ارم ها، ورودی کاشانی ها و سالم آباد ایجاد می کند، با حداث این پل و زیر گذر آن تردد در این مسیر با کمترین مشکل انجام می شود.

,

در شرایط حاضر بخش زیر گذر پل شهید عوض زاده دچار تاریکی است، نبود روشنایی کافی می تواند سبب ایجاد تصادف و خطرات فراوان برای شهروندان شود.

,

تردد در این پل به قدری دچار مشکل است، که اگر به صور اتفاقی خودروی در این مسیر کوتاه چار خرابی یا مکشل شود، بدون شک رخ دادن تصادف حتمی خواهد بود، زیرا نبود روشنایی دید ترددکنندگان را با مشکل مواجه می کند.

,

در همین خصوص دستگاه های متولی از جمله شهرداری هرچه سریع تر باید نسبت به رفع مشکل تاریکی  این زیر گذر یعنی شهید عوض زاده تلاش کرده و از ایجاد خسارت و تصادفات به شهروندان جلوگیری کند.

,

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه