اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

شهادت سردار سلیمانی انتقام امریکا از محور مقاومت است

شهادت سردار سلیمانی انتقام امریکا از محور مقاومت است
کارشناس مسائل سیاسی گفت:شهادت سردار سلیمانی انتقام امریکا از محور مقاومت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از ایلام بیدار، "نصرت اله حیدری" از فعالان سیاسی استان ایلام در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: نقش سردار سلیمانی در محور مقاومت نقشی بی بدیل وممتاز است. او بک مکتب است. راه ورسم او مقاومت وایستادگی وایثار وشهادت است.سردار  سلیمانی از دوران دفاع مقدس در این مکتب پرورش یافت و خداوند او را حفظ کرد تا در عصر مقاومت در برابر تروریسم تکفیری وحامیان جنابتکارش بخصوص امریکا واسرائیل  بیرق جهاد وشهادت را بر دوش گیرد ومقاومت را نهادینه نماید وسرانجام به آرزوی دیرینه اش که همان شهادت بود رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

وی اظهار کرد: سردار سلیمانی با سازماندهی وفعال سازی  جریان مقاومت بزرگترین فتنه مذهبی وفرقه گرایی قرن  یعنی جریان تروریسم سلفی را ناکام گذاشت.جریانی که توسط امریکا واسرائیل وبا امکانات ارتجاع منطقه شکل گرفته بود وهدف ان از بین بردن محور مقاومت،ارمان فلسطین و مقابله با انقلاب اسلامی بود.

,

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد:سردار حاج قاسم سلیمانی  با تکیه بر معارف بلند اسلامی و تجارب 8 سال دفاع مقدس وبا ولایتمداری خاص ،فرهنگ جهاد ومبارزه را در عراق وسوربه ولبنان  نهادینه ساخت.این مجاهدتها سرانجام پاسخ داد و  جریان مردمی مقاومت شکل گرفت ومناطق اشغالی یکی پس از دیگری از لوث جریان غربی_عربی_عبری اراد شد.پیروزی که برای امریکا واسرائیل وارتجاع عرب باعث سرافکندگی گردید.فتنه ای که امریکاییها برای ان 7 تریلیون دلار پول خرج کردند اما نتیجه ان  پیروزی مقاومت وازادیخواهان جهان بود،جریانی که قطعا به نابودی اسراییل  ورسوایی امریکا  منجر خواهد شد.

,

حیدری بیان داشت: شهادت سردار سلیمانی توسط آمریکای جنایت کار در واقع انتقام از محور مقاومت بود و بی شک آنها تاوان این اقدام جنایتکارانه خود را خواهند دید .شهادت سردار سلیمانی بی شک به انسجام جبهه ی مقاومت کمک کرده و موجب تقویت روحیه مقاومت و ایثار در امت اسلامی شده و نتیجه آن شکست و اضمحلال رژیم غاصب اسرائیل و  حرمان آمریکای جنایتکار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه