اخبار داغ

در خطبه‌های نمازجمعه شهرستانهای آذربایجان غربی عنوان شد؛

شهادت برای رزمندگان اسلام افتخار است/ مسئولان نسبت به ماجرای FATF حساس باشند

شهادت برای رزمندگان اسلام افتخار است/ مسئولان نسبت به ماجرای FATF حساس باشند
آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در شهرستانهای آذربایجان غربی برگزار و مطالبی درباره مباحث روز مطرح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در سراسر شهرستانها و بخشهای آذربایجان غربی برگزار و ائمه جمعه مطالبی را درباره مباحث روز مطرح کردند که به شرح ذیل است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

شهادت برای رزمندگان اسلام افتخار است/ مسئولان نسبت به ماجرای FATF حساس باشند/ شعور سیاسی اولویت انتخاب نمایندگان مجلس است

, شهادت برای رزمندگان اسلام افتخار است/ مسئولان نسبت به ماجرای FATF حساس باشند/ شعور سیاسی اولویت انتخاب نمایندگان مجلس است, شهادت برای رزمندگان اسلام افتخار است/ مسئولان نسبت به ماجرای FATF حساس باشند/ شعور سیاسی اولویت انتخاب نمایندگان مجلس است,

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه، شهادت سردار سلیمانی و همراهان وی را تسلیت گفته و اظهار داشت: با شهادت این بزرگان، راه دفاع و مقاومت با قدرت و اقتدار ادامه خواهد داشت.
وی، افزود: تبریک امام خامنه‌ای به این شهید بزرگوار نشان از مقام والای سردار سلیمانی است که به هدف خود یعنی شهادت رسید.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، عنوان کرد: ملاقات حضوری با ایشان داشتم و عشق به شهادت را در ایشان لمس کرده بودم. برای ما ضایعه بزرگی است ولی برای خود ایشان مایه سعادت است.
وی، ادامه داد: خون شهدا درخت انقلاب اسلامی را سیراب می‌کند و در نهایت به نابودی کاخ ستم و شیطان بزرگ یعنی آمریکا و اذناب آمریکا می‌انجامد.
حجت‌الاسلام قریشی، ابراز داشت: در قرآن هم آمده که دشمنان با شهادت رزمندگان اسلام درواقع قبر خود را کنده و مسلمانان را در رسیدن به اهداف خود مستحکم‌تر می‌کنند.
وی، گفت: ما منتظریم یا خدا انتقام را بگیرد یا اجازه دهد ما این انتقام را بگیریم. ناراحت از این فقدان هستیم ولی یقین داریم دشمنان و اذناب شیطان بزرگ به دست مسلمانان و رزمندگان و با ذلت نابود می‌شوند.
امام جمعه ارومیه، تصریح کرد: هراس دشمن از عظمت سردار سلیمانی همانند ترس از عزت وعظمت مالک اشتر بود.
وی، از حضور مردم در سالروز حماسه مردمی ۹ دی تشکر کرد و گفت: این نشان دهنده بصیرت مردمی است که همانند ایام فتنه در دل‌هایشان ماندگار است.
حجت‌الاسلام قریشی، در خصوص موضوع اف‌ای‌تی‌اف، عنوان کرد: انتظار از مسئولان این است که بدون توجه به نقشه دشمنان زیر بار حرف زور بروند. باید برای مردم روشن شود که هدف از این لوایح چیست؟
وی، ابراز داشت: مسئولان شفاف و صریح به سخنان منتقدین گوش دهند و ایرادات موجود در لوایح و کنوانسیون‌های مختلف را استخراج کنند تا رفع شبهه شود.
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی، تاکید کرد: متخصصان در مورد این لایحه و بندهای مختلف آن نظرات خوبی ندارند. اینکه منتقدان این موضوع خواستار مناظره هستند، یعنی در صورت تصویب مملکت را تقدیم دشمن می‌کنیم.
وی، خاطرنشان کرد: ماجرای این لوایح چندین برابر از مساله کاپیتولاسیون خطرناک‌تر است. فردا چگونه پاسخگوی خون شهدا خواهند بود؟
وی، در بخش پایانی سخنان خود، با اشاره به موضوع انتخابات، گفت: شرکت در انتخابات همانند نماز واجب است چراکه برای حفظ نظام نیاز است.
حجت‌الاسلام قریشی، بیان داشت: انتخاب افراد دارای شعور سیاسی الزامی است. باید از نفوذ و دخالت دشمنان جلوگیری کنیم که راه آن انتخاب نمایندگان آگاه است.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

آمریکای جنایتکار، منتظر انتقام سخت ایران باشد/ همه ایران قاسم سلیمانی است

, آمریکای جنایتکار، منتظر انتقام سخت ایران باشد/ همه ایران قاسم سلیمانی است, آمریکای جنایتکار، منتظر انتقام سخت ایران باشد/ همه ایران قاسم سلیمانی است,

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با تبریک و تسلیت شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: آمریکای جنایتکار منتظر انتقام سخت ایران و همرزمان حاج قاسم سلیمانی باشند.

,

امام جمعه میاندوآب با اشاره بر لزوم رعایت تقوا و بیان اینکه مقاومت و ایستادگی در برایر دشمنان از مصادیق تقوا است، افزود: خون شهید سلیمانی این انقلاب را دهها سال دیگر ضمانت کرد و این خون ها پاک کننده استکبار و خوی استکباری و سلطه هستند.

,

وی افزود: با این اقدام امریکا، عمر آنها به کمتر از ۲۵ سال رسید و قطعا این وعده صادق خیلی زودتر از ۲۵ سال محقق خواهد شد.

,

حسن زاده به نقشه ها و توطئه های دشمنان برای اختلاف افکنی و قومیت گرایی در کشور اشاره و تصریح کرد:دشمنان می خواهند در کشور فرصت طلبی و دوقطبی سازی و اختلاف ایجاد کند و بر روی این موضوع تلاش می کنند.

,

امام جمعه میاندواب افزود: ترویج شایعه پراکنی، تمرکز کردن اهداف و برنامه ها روی ایران، فشار حداکثری، دامن زدن به اختلاف و ترویج ایران هراسی از اهداف و برنامه ریزی های دشمنان است که روی آن تلاش می کنند.ِ

,

حسن زاده با بیان اینکه حاج قاسم دلبر تمام انسانهای آزاده است، تصریح کرد: همه ملت ایران مانند حاج قاسم سلیمانی به فکر نابودی رژیم صهیونیستی و آمریکا هستند.

,

وی با بیان اینکه پاسداری از خون شهدا وظیفه ما است، افزود: بزرگترین درجه شهادت است که خداوند نصیب حاج قاسم کرد و حاج قاسم به آرزویش رسید.

,

حسن زاده با بیان اینکه باید به حال شهدا غبطه بخوریم، گفت: حتی بزرگان دین نیز به حال شهدا غبطه می خورند و این اهمیت و جایگاه شهدا و شهادت را نشان می دهد.

,

امام جمعه میاندوآب اظهار کرد: در بزرگی مقام شهدا همین بس که خداوند در قرآن کریم می فرمایند ” و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله اموتا بل احیا عند ربهم یرزقون” و یا امیرالمؤمنین امام علی(ع) در محراب شهادت گفتند” فزت ورب الکعبه”.

,

وی افزود: گر رهبری حکم کند، اجازه نفس کشیدن به رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار نخواهیم داد.

,

شهادت سردار سلیمانی موجب اتحاد بیشتر جهان اسلام و آغاز نابودی آمریکا و اسرائیل است

, شهادت سردار سلیمانی موجب اتحاد بیشتر جهان اسلام و آغاز نابودی آمریکا و اسرائیل است, شهادت سردار سلیمانی موجب اتحاد بیشتر جهان اسلام و آغاز نابودی آمریکا و اسرائیل است,

حجت الاسلام حسین فصیح نیا امام جمعه شاهین دژ در خطبه های امروز نماز جمعه ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوی الهی حرکت و سخن گفتن با استناد و یقین و بدور از ظن و گمان را از نشانه های فرد با تقوی دانست.

,

وی در ادامه سلسله مباحث معاد به ثواب اقامه نماز میت اشاره کرد و گفت : از نبی مکرم اسلام روایت شده است که هرکس نماز میت اقامه کند فرشتگان هفتاد ثواب برای وی به ثبت خواهند رساند.

,

خطیب نماز جمعه شاهین دژ به 17 دی سالروز دستور رضاخان ملعون برای کشف حجاب اشاره کرد و گفت : این فرد بی دین بعد از سفر به ترکیه و الگوپذیری از آتاتورک این موضوع را مطرح کرد و گفت : حجاب موجب عدم حضور زن در جامعه خواهد بود.

,

حجت الاسلام فصیح نیا با اشاره به دیدگاههای تحلیل گران و روانشناسان غربی در خصوص حجاب که علت بی حجابی فرد را نشان از بوالهوسی این فرد دانسته اند واز سویی دیگر افراد بی حجاب بدنبال موقعیت طلبی در جامعه هستند که جنبه منفی و مثبت دارد و این افراد بی حجاب جنبه منفی را دنبال میکنند و در نظریه ای دیگر افراد بی حجاب احساس دگر آزاری را در وجود خود پرورش داده و با حرکت خود افراد جامعه را مورد اذیت و آزار قرار می دهند گفت :حجاب مطابق با فطرت انسان است که این مقوله توصیه قران،انبیا و اولیای الهی است.

,

خطیب نماز جمعه شاهین دژ با اشاره به شاخصه های نماینده اصلح گفت : از جمله شاخصه های نماینده اصلح دینداری برای پروردگار است،تدین است که انسان را از هرگونه پلیدی حفظ مینماید،انسان متدین به وظیفه خود عمل خواهد کرد و هرگز برای کسی پرونده سازی نخواهد کرد.

,

وی در تذکر به بحث انتقال زباله های میاندواب به شاهین دژ گفت : این موضوع بنده را بسیار آزرده خاطر ساخت و اولا گلایه ام از مدیر امور شهرداری ها و شوراهای شهر در استانداری است که چرا این نامه را برای شهرداری های سه گانه شاهین دژ ، کشاورز و محمودآباد نوشته است و دومین گلایه ام از شهردار و اعضای شورا است که چرا چراغ سبز نشان دادند ، مگر میاندواب خود کم بخش و توابع روستایی و ... دارد.

,

وی به کلیه مسئولین شهرستانی پیشنهاد داد که قبل از تصمیم و اقدام به موضوعی با کارشناسان همفکری نموده مطابقت موضوع با فرهنگ مردم را تحلیل نمایند چراکه این مسئله یک توهین به مردم شهرستان شاهین دژ بود.

,

خطیب نماز جمعه به شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و این شهادت را به محضر امام زمان (عج) و نائب برحقش حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) تبریک و تسلیت گفت و به دونکته اشاره کرد و گفت شهادت سردار سلیمانی اغاز کار است و استارت فصل جدیدی از مبارزات جهت نابودی امریکا و اسرائیل زده شد و از طرفی نیز موجب اتحاد جهان اسلام شد.

,

اگر سردار سلیمانی و همرزمانش نبود، اکنون بایست نا آرامی ها را در کشور نظاره گر بودیم و دشمنان اسلام و در راس انان امریکا و اسرائیل بدانند مکتب امام خمینی (ره) و امام خامنه ای (مدظله العالی) سردار سلیمانی ها دارد و انشاءالله بزودی از سوی نیروهای انقلابی و سپاه عزیز جوابی دندان شکن خواهند دید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه