اخبار داغ

در نماز جمعه این هفته استان همدان مطرح شد؛

انتقام خون سردار سلیمانی را خواهیم گرفت

انتقام خون سردار سلیمانی را خواهیم گرفت
خطبای نماز جمعه عبادی – سیاسی این هفته استان همدان ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اقدام خبیثانه و ذلیلانه آمریکا را محکوم کردند و انتقام خون سردار جبهه مقاومت را خواستار شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ حجت الاسلام حبیب الله شعبانی موثقی در جمع نمازگزاران شهر همدان ضمن تسلیت شهادت حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: هرچند این کرامت نصیب سردار سلیمانی شد اما این اتفاق برای ما تلخ است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: مسئولیت شهادت سردار سلیمانی بر عهده امریکا و اسرائیل است که این فجایع را به این تلخی ایجاد کردند.

,

حجت الاسلام حبیب الله شعبانی با بیان اینکه امروز امریکا در بین ملت های عالم یک دولت منفور است، گفت: دولت امریکا از همین الان در منطقه آماده باش صادر کرده است  و امریکا در منطقه باید احساس نا امنی کند.

,

وی با بیان اینکه امریکا نمی تواند از آسیبی که به جمهوری اسلامی وارد کرده فرار کند، عنوان کرد:  ما چشم به آزادی بیت المقدس دوخته ایم و همه دولتهایی که هماهنگ با امریکا هستند دچار انتقام سخت خواهند شد.

,

امام جمعه همدان با بیان اینکه ملت ایران انتقام خون فرزندانش را خواهد گرفت، تاکید کرد: شهادت سردار سلیمانی یک وحدت و انسجام در جبهه جهان اسلام ایجاد خواهد کرد و مقاومت یک تفکر مستمر تاریخی است که با شهادت افراد متوقف نمی شود.

,

وی با بیان اینکه در طول تاریخ سرداران و بزرگانی همچون سلیمانی و شهید مطهری به شهادت رسیدند اما این علم و پرچم مقاومت زمین نیفتاد، اظهار کرد: محور مقاومت همواره با اسرائیل، امریکا و مستکبرین عالم خواهند جنگید و این علم هیچگاه برزمین نخواهند ماند.

,

امام جمعه همدان گفت: شهادت سردار سلیمانی باعت سستی ما نخواهد شد و دشمن بداند که جبهه مقاومت به مسیرخود قدرتمند تر از گذشته ادامه خواهد داد.

,

دفاع از حیثیت اسلام مرز نمی شناسد

, دفاع از حیثیت اسلام مرز نمی شناسد,

حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی مجد، امام جمعه اسدآباد در خطبه های نماز جمعه اسدآباد این هفته شهر اسدآباد با تأکید بر رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان، اظهار کرد: هیچ رزق و روزی کم نمی‌شود مگر اینکه گناهی صورت بگیرید لذا باید همواره از گناه مراقبت کنیم.

,

وی با اشاره به سالروز اجرای دستور رضاخان برای کشف حجاب گفت: امروز باید مردم در ۴۰ سالگی انقلاب حجاب را قدربدانند و با بد حجابی که نقطه ننگی در جامعه اسلامی است، مبارزه کنند.

,

حسینی مجد با بیان اینکه شورای تأمین باید در حفظ حجاب منطقه تلاش کنند، گفت: اگر مسئولان توانایی مبارزه با بدحجابی  را ندارد ، مردم را وارد عمل می کنم.

,

امام جمعه اسد اباد با تاکید بر اینکه مردم تکلیف شرعی دارند که در مبارزه با بدحجابی به پا خیزند، افزود: می طلبد که با عمل به دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر مانع ورود افراد بدحجاب در اجتماع شوند.

,

حسینی مجد با  اشاره به شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: خبر دلخراش شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی دردی بر دلمان شد.

,

وی با قرائت پیام رهبر انقلاب در خصوص شهادت شهید سردار سلیمانی، این غم بزرگ را به مردم ایران، رزمندگان، رهبر انقلاب تسلیت و تبریک گفت.

,

امام جمعه اسد اباد با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی همانند مالک اشتر برای مقام معظم رهبری بود، افزود: شهادت حداقل تشکر از حاج قاسم از سوی خداوند بود و امثال ایشان نباید در بستر بیماری بمیرند و این افراد باید شهید شوند.

,

حسینی مجد عنوان کرد: داغ شهادت حاج قاسم سلیمانی ما را غیرتی می کند و انگیزه می دهد که ادامه دهنده راه او باشیم.

,

وی با محکوم کردن خبر شهادت سردار سلیمانی گفت: شاید برخی افراد شبهه بیندازند که سردارسلیمانی در مناطق عراق و سوریه چه می کند؟! در جواب به اینها باید گفت هر کجا پای حیثیت اسلام در میان باشد، سردارانی چون حاج قاسم مرز نمی شناسند و از کیان اسلام دفاع می کنند.

,

خون شهید سلیمانی سبب نابودی پایگاه های آمریکا در منطقه می شود

, خون شهید سلیمانی سبب نابودی پایگاه های آمریکا در منطقه می شود,

حجت الاسلام مرتضی موحدی، امام‌جمعه تویسرکان نیز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر تویسرکان گفت: همه دوستداران سردار سلیمانی اهل و خانواده او حساب می شوند، چرا که سردار منحصر به ایران نیست و او سردار جهان اسلام است.

,

خطیب نماز جمعه با تاکید بر اینکه سردار شهید سلیمانی نماد یک تفکر است، افزود: شهید سلیمانی ولایتمدار واقعی بود و او در حصار زمان و مکان نبود و این گونه خداوند خود از این شهدا استقبال می کند.

,

وی با بیان  اینکه خون شهید سلیمانی سبب نابودی پایگاه های آمریکا در منطقه می شود عنوان کرد: امروز اگر مشکلی داریم برای این است که برخی ها این پیام را باور نکردند که امریکا شیطان فتنه گر است و امروز همه شاهد خباثت و دشمنی آشکار این مستکبر با ملت ایران بودیم.

,

امام‌جمعه تویسرکان بیان کرد: امریکا انتقام اضمحلال و نابودی داعش را از سردار گرفت و این دولت خبیث بیش از پیش جنایتکاری ها و محور شرارت بودن خود را ثابت کرد.

,

حجت الاسلام موحدی تاکید کرد: به فرموده رهبر انقلاب انتقام سختی در انتظار امریکا و اسرائیل غاصب و پلید در پیش است و بی تردید نه تنها جوانان و بسیجیان ایران بلکه آزادیخواهان جهان خونخواه سردار سلیمانی هستند.

,

وی ادامه داد: پیام آشکار خون شهید برای ما این است که نه تنها سفارت امریکا در عراق بلکه پایگاه های این دولت جنایتکار و پلید در منطقه تبدیل به جهنمی برای آنان می شود.

,

انتقام خون حاج قاسم را با فتح قدس خواهیم گرفت

, انتقام خون حاج قاسم را با فتح قدس خواهیم گرفت,

حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر برقراری در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه ملایر با تسلیت شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: وجود حاج قاسم رعشه بر پیکره استکبار انداخته بود و با شهادت حاج قاسم شاهد رویش جوانان انقلابی مقاوم در سراسر دنیا خواهیم بود.

,

وی گفت: سردار سلیمانی نماد یک تفکر و ترور این شهید اشتباهی استراتژیک از طرف امریکا بود و دشمن هر لحظه باید منتظر انتقام خون این شهید والامقام باشد.

,

امام جمعه ملایر خونخواهی سردار سلیمانی را خواست مسلمانان جهان دانست و تاکید کرد: انتقام خون حاج قاسم را با فتح قدس خواهیم گرفت و مکتب خمینی سلیمانی های زیادی را پرورش داده است.

,

وی اقدام امریکا در بمباران فرودگاه بغداد را تعدی به کشور عراق دانست و بیان کرد: مدافعین دروغین حقوق بشر در برابر این جنایت بزرگ امریکا کجا خفته اند.

,

امام جمعه ملایر با اشاره در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : برای ادامه دادن راه حاج قاسم باید کسانی را انتخاب کنیم که تفکر سلیمانی را داشته باشند.

,

انتقام سختی در انتظار جنایتکاران است

, انتقام سختی در انتظار جنایتکاران است,

امام جمعه شهرستان بهار درخطبه های نماز جمعه این هفته شهر بهار با عرض تبریک و تسلیت، شهادت مالک اشتر مقام معظم رهبری اظهار کرد: شهدایی همچون سردار سلیمانی مومنینی هستند که با پروردگارشان عهد و پیمانی بستند و به پاداش جهاد و ایثار خود با توفیق شهادت رسیدند.

,

حجت الاسلام محمدعلی ارزنده با بیان اینکه سردار سلیمانی، چهره بین المللی و مشهوری است که استعمار جهان را به زانو درآورد، گفت: انتقام خون سردار شهید سپهبد سلیمانی را نه تنها از طریق ایرانی ها بلکه حشدالشعبی، فاطمیون، زینبیون، حزب الله، انصارالله و همه آزادی خواهان گرفته خواهد شد.

,

وی با تأکید بر اینکه دستور ترور سردار سپهبد اشتباه استراتژیک بزرگی از طرف اسرائیل و امریکا بود و انتقام سختی در انتظار جنایتکاران است، بیان کرد: نیروهای جبهه مقاومت نیرومندتر از قبل انتقام این اقدام را خواهند گرفت.

,

امام جمعه شهرستان بهار به برخی دستاوردهای سردار اشاره کرد و افزود: نیروهایی چون ابومهدی مهندسی ها و نیروهای رشیدی که در جبهه حق درحال نبرد هستند از دستاوردهای این سردار بزرگ هستند.

,

وی تصریح کرد: سازمان ملل اگر به تحقق حقوق بشر اذعان می‌کند باید این جنایت را پاسخگو باشد و این اقدام تروریستی را محکوم کند.

,

ارزنده با بیان اینکه امروز آزاداندیشان جهان و مردم عزیز ایران عزادار هستند، اداه داد: امروز ما مردم ایران ثابت خواهیم کرد در هر سن و هر قشری لباس رزم را پوشیده و تا آخرین نفس برای نابودی آمریکا و اسرائیل قدم برمی‌داریم.

,

شادی دشمنان زودگذر بوده و تبدیل به عزا خواهد شد

, شادی دشمنان زودگذر بوده و تبدیل به عزا خواهد شد,

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه این شهرستان با تبریک و تسلیت شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: سردار سلیمانی به دوستان شهیدش سردار کاظمی و سردار همدانی پیوست.

,

سرهنگ علی مختاری با بیان اینکه با شهادت سردار سلیمانی مسیر و حرکت وی متوقف نخواهد شد، گفت: مسیر و اهداف این سردار بزرگ ادامه خواهد داشت.

,

وی با تأکید بر اینکه شادی دشمنان زودگذر بوده و تبدیل به عزا خواهد شد، بیان کرد: دشمنان اسلام و مسلمین بدانند شهادت این سردار محبوب علاوه بر وحدت و انسجام در کشور سبب وحدت در جهان اسلام خواهد شد.

,

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: سردار سلیمانی بالاترین مدال افتخار را از رهبری دریافت کرد و همواره خود را سرباز امت و اسلام می دانست.

,

وی با بیان اینکه آمریکایی ها در منطقه اعلام کرده بودند که با هزینه ۷ تریلیون دلار نتوانستند به اهداف خود برسند، تصریح کرد: ️آمریکایی‌های تروریست قدرت محاسباتی خود را از دست داده اند و طبق فرمایشات رهبری، امریکا رو به افول است و اقدامات آنها در منطقه با بی تدبیری همراه است.

,

مختاری با تأکید بر اینکه مسلماً سلیمانی ها مسیر سردار را ادامه خواهند داد، یادآور شد: شاگردان و پرورش یافتگان سردار ادامه دهندگان مسیر شهید خواهند بود.

,

خون سردار سلیمانی باعث جوشش خون جهان اسلام خواهد شد

, خون سردار سلیمانی باعث جوشش خون جهان اسلام خواهد شد,

حجت الاسلام نقی باقری در خطبه های نماز عبادی سیاسی این هفته شهرستان کبودرآهنگ با دعوت همگان به رعایت تقوای الهی و با اشاره به سالروز کشف حجاب اظهار کرد: استعمار پیر با تحمیل عقاید اسلام ستیزانه خود بر رضا شاه سعی در تضعیف اسلام داشت که مردان و زنان آزادانه ایرانی در مقابل دشمن ایستادگی کردند.

,

وی زنان ایرانی را ادامه دهنده راه حضرت زهرا(س) دانست و گفت: این چادر و حجاب یادگار حضرت زهرا (س) به زنان مومنه ایرانی است که از ازل تا ابد آن را پاسداری کرده و خواهند کرد.

,

امام جمعه شهرستان کبودراهنگ حب مادیات دنیوی را باعث گمراهی مسئولان در ممالک اسلامی دانست و بیان کرد: آن‌ها که تشنه ثروت اندوزی از بیت المال هستند بدانند که از صدر اسلام تا کنون آن‌هایی که حب دنیا در سر داشتند عاقبت به خیر نشدند.

,

وی مذاکره با دشمنان را محکوم دانست و افزود: کسانی که چشم امید به دست دشمنان بسته بودند، دیدند دشمن امید آن ها را چگونه نقش بر آب کرد.

,

باقری با اشاره به شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، تصریح کرد: به ملت بزرگ ایران تبریک می گویم که سردار دل هایشان به آرزوی دیرینه خود، شهادت رسید و این خواسته دل این مرد الهی بود.

,

وی با تأکید بر لزوم انتقام خون سردار سلیمانی از دشمنان ادامه داد: انتقام خون این شهید سرافراز بر گردن تمام آزادمردان جهان اسلام است و جمهوری اسلامی پاسخ سختی به دشمنان اسلام خواهد داد.

,

امام جمعه شهرستان کبودراهنگ انتقام جهان اسلام از آمریکا را بسیار سخت و دندان شکنانه دانست و  خاطر نشان کرد: خون پاک شهید سلیمانی باعث جوشش خون جهان اسلام خواهد شد و این پایان کار آمریکا و اسرائیل در منطقه است.

,

مرگ آمریکا در منطقه رقم خواهد خورد

, مرگ آمریکا در منطقه رقم خواهد خورد ,

حجت الاسلام  ابرهیم موسوی خطیب جمعه بخش گل تپه در سخنرانی امروز اظهار کرد: نماز فواید بزرگی برای جامعه‌ی مسلمان دارد. نماز جماعت باعث آشنایی و نزدیکی میان مردم می شود، باعث نزدیکی دل‌ها به واسطه‌ی عبادت و ایستادن در یک صف می‌شود.

,

وی با تاکید بر تکلیف شمردن نماز افزود:کسانی که به نماز به عنوان تکلیف و خواست الهی بی توجهی کنند و آن را کوچک بشمارند خداوند نیز به خواسته ‏ها و اعمال آنان توجهی نخواهد داشت، سهل انگاری در مسئله‌ی نماز و استخفاف به آن موجب محرومیت از شفاعت خاندان عترت و طهارت در روز قیامت است.

,

حجت الاسلام موسوی ضمن عرض تسلیت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی،اضافه کرد:سردار سلیمانی از کسانی بود که چهار دهه در این راه ثابت قدم بوده اند و همواره یکی از دعاهای که این بزرگوار شهادت در این راه بود.

,

وی با اشاره به مقام الهی این شهید همام افزود:حاج قاسم سلیمانی پیش از هرچیزی تاکید داشت که اورا سرباز ولایت بنامند نه سردار،سردار سلیمانی پرورش یافته مکتب امام خمینی بود.

,

موسوی گفت: شهادت سردار سلیمانی بدون برکت نبوده و حتما باعث محکمتر شدن اتحاد بین ملت های اسلامی میشود،و دشمن بداند که بزودی نتیجه ی این عمل خبیث را خواهد دید.

,

وی افزود:آمریکا بداند که از قطره قطره خون سردار سلیمانی سلیمانی ها بوجود خواهد آمد،وآمریکا با این کار گور خود را کند،وباید فاتحه خود را در این منطقه بخواند.

,

حجت الاسلام موسوی اضافه کرد: این ساده لوحی است اگر بگوییم که عراق و سوریه به ایران ربطی ندارد،باید بدانیم که هدف ایران است و همانطور که امام خامنه ای(مدظله)گفتند که اگر جلوی اینهارا نگیریم باید در کرمانشاه و همدان باآنها بجنگیم.

,

موسوی با انتقاد سازمان حقوق بشر بیان کرد:در مورد این موضوع هیچ امیدی به سازمان حمایت از حقوق بشر نیست زیرا قبلا ثابت شده است که هرجا که خونی به ناحق ریخته شد این سازمان سکوت کرده است،اما آمریکا بداند که این کار بی جواب نمی ماند.

,

سردار سلیمانی عهد با انقلاب را با خون خود امضا کرد

, سردار سلیمانی عهد با انقلاب را با خون خود امضا کرد,

حجت الاسلام علی اکبر منصوری خطیب جمعه شیرین سو در خطبه های نماز عبادی سیاسی امروز با اشاره به آیاتی از قرآن کریم اظهار کرد: امروز یک بار دیگر  آیه شریفه ی مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا در خصوص سردار سلیمانی تاویل شد.

,

وی سردار سلیمانی را پایبند به آرمان های انقلاب دانست و افزود: سردار سلیمانی یکی از مصادیق این آیه است سرداری که بر عهدی که با انقلاب و امام بسته بود ثابت قدم بود تا بعد از انتظار طولانی این عهد را با خون خود امضا کند.

,

علی اکبر منصوری در خصوص فرهنگ مقاومت در جامعه اسلامی در بین جوانان ایرانی اضافه کرد:آمریکایی ها باید بدانند راه او که راه مقاومت بود با شهادت سردار سلیمانی از بین نخواهد رفت بلکه خون جوانان ما جوشان است و جوانانی که به دست آن عزیز تربیت شده اند همین راه را با قاطعیت ادامه خواهند داد و مطمئن باشید که این جنایت را با اقدامی کوبنده پاسخ خواهند داد.

,

وی با خرسندی از برآورده شدن آرزوی قلبی سردار سلیمانی خاطر نشان کرد:خوشحالیم از اینکه سردار به آرزوی قلبی خود رسید و به یاران شهیدش پیوست، شهادت او هدیه بزرگی بود که حضرت زینب (س)چند روز بعد از ولادتش به مدافع حرمش عنایت کرد.

,

با خون شهید سلیمانی برای ادامه راهش هم قسم شدیم

, با خون شهید سلیمانی برای ادامه راهش هم قسم شدیم,

حجت الاسلام عبدالعظیم مولازاده، امام جمعه شهرستان قروه درگزین در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته با اشاره به شهادت سردار سلیمانی اظهار داشت: :سلیمانی بزرگ مردی است که صلح و امنیت را به منطقه برگرداند.

,

وی ادامه داد: داعش مغلوب تدابیر و بزرگی این مرد اسطوره ای بود.

,

مولازاده تصریح کرد: امروز آمریکا با شهادت رساندن سلیمانی ثابت کرد که حامی داعش و جنایتکاران است.

,

وی با بیان اینکه ما از نیروهای مسلح ‌میخواهیم انتقام خون شهیدان ما را بگیرند افزود:ما با خون شهید پیمان می‌بندیم تا آخرین لحظه در راه آرمانهای این بزرگ مرد ایستادگی کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه