اخبار داغ

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان:

آمریکا از اقدام خصمانه خود پشیمان خواهد شد/ منتظر پاسخ دندان شکن در مقابل اقدام جنایتکارانه خود باشید

آمریکا از اقدام خصمانه خود پشیمان خواهد شد/ منتظر پاسخ دندان شکن در مقابل اقدام جنایتکارانه خود باشید
فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه آمریکا از اقدام خصمانه خود پشیمان خواهد شد، گفت: آمریکایی ها دیگر آرامش نخواهند داشت و پاسخ محکمی دریافت خواهند کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت ضمن عرض تبریک و تسلیت سردار سپاه اسلام گفت: آمریکایی ها پس از شکست های متوالی در منطقه با اقدام تروریستی و جنایتکارانه سردار سلیمانی را در خاک عراق به شهادت رساندند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت, مرآت ,
 
,
فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه آمریکا از اقدام خصمانه خود پشیمان خواهد شد، گفت: آمریکایی ها دیگر آرامش نخواهند داشت و پاسخ محکمی دریافت خواهد کرد.
,
 
,
وی با بیان اینکه این جنایت هولناک سند محکمی بر رذالت شیطان بزرگ است، اظهار کرد: بی شک پاسخ دندان شکنی به آنها داده می شود و انتقام این خون به ناحق ریخته شده گرفته خواهد شد.
,
 
,
 سرداردامغانی با اشاره به خصوصیت اخلاقی این شهید والامقام گفت: حاج قاسم سراسر عمر پر برکت خود را صرف مجاهدت و دفاع از این مرز و بوم و پیشبرد تفکر و جریان مقاومت کرد و ازمعدود چهره هایی بود که تمام تلاش خود را برای بسیج مردمی درمقابل استکبار جهانی درکشورهای اسلامی بکار گرفت که اتفاقا به همین دلیل نیز خاری درچشم مستکبرین بود. حال سلیمانی به آرزویش رسید و انشاءالله راهش را ادامه خواهیم داد.
,
 
,
انتهای پیام/ن
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه