اخبار داغ

امام جمعه اردبیل:

آمریکا دروازه ها جهنم را به روی خود باز کرد/سردار سلیمانی عاملی اصلی شکست پروژه داعش بود

آمریکا دروازه ها جهنم را به روی خود باز کرد/سردار سلیمانی عاملی اصلی شکست پروژه داعش بود
امام جمعه اردبیل: آمریکا در داخل عراق بدون اجازه دولت عراق مرتکب این جنایت شد معنی آن این است که در کشتن افراد هیچ قانون بین المللی را رعایت نمی کنم و پایه گذاری این اصل درهای جهنم را به روی آمریکا باز می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما،آیت الله سید حسن عاملی  در خطبه های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: شهادت سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی را به محضر حضرت صاحب العصر و الزمان و مقام معظم رهبری و ملت بزرگ  ایران و سپاهیان معظم تسلیت عرض می کنیم.
وی افزود:او در حال جهاد فی سبیل الله شراب ناب شهادت را نوشید و رو سفید در محضر حضرت حق حاضر شد. حیف بود که او با آن همه رشادت، جهادعظیم در برابر شرورترین دشمن خدا و زحمات طاقت فرسا بدون خلعت شهادت از دنیا برود.
امام جمعه اردبیل گفت: امروز ملت ما قربانی بسیار بزرگی برای عزت و استقلال کشور اسلامی  و امت اسلام تقدیم کرد ما ملت آرمانی هستیم آرمانی می اندیشیم و برای عزت کشور هزینه آرمانی پرداخت کرده ایم و آن سردار و مجاهد بزرگ در تامین کمربندی امنیتی برای کشور اسلامی کار کارستان کرد و امروز ما همه در امنیت خود رهین مجاهدت ها  و تدبیرات آن اعجوبه اخلاق و شجاعت و درایت هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,
,
,


 وی تصریح کرد:با کمال افتخار و اعتزاز باید گفت که آن مالک اشتر زمان ما عامل اصلی و اساسی در شکست پروژه داعش بود او میلیاردها سرمایه گذاری آمریکا در پروژه داعش را نابود کرد و داغ بزرگی بردل امریکا گذاشت از این جهت نه تنها ملت ما و نه تنها ملت های خاورمیانه بلکه دنیا مرهون مجاهدت های آن بزرگ مرد است.

,
,


وی ادامه داد: به دشمنان ناپاک و نامحرم با بشریت و جانیان نامدار روزگار می گوییم خوشحال نشوید سردار سلیمانی شهید شد اما خدای شهید سلیمانی هست و مدیریت دست اوست نه دست سردار از دست رفته ما سردار فقط عامل اجرای اراده خداوندی بود بنابر این امروز شما دست خدای مظلومان گرفتار هستید.

,
,

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قربانیان بزرگی تقدیم عزت و استقلال کشور کرده که سردار سلیمانی در راس آنها است به آمریکایی ها می گوییم ایران اسلامی و سپاه معظم ما هزاران سلیمانی دارد این بار علم او را سرداری به دست خواهد گرفت که با وجود او شما آرزوی حضور نامشروع خود در منطقه و احیاء جنازه مرده اسرائیل و تسلط بر نفت منطقه را به گور خواهید برد.

,


وی افزود: آمریکا در داخل عراق بدون اجازه دولت عراق مرتکب این جنایت شد. معنی آن این است که در کشتن افراد هیچ قانون بین المللی را رعایت نمی کنم. پایه گذاری این اصل درهای  جهنم را به روی آمریکا باز می کند یعنی ایران در هر نقطه و در هر شرائطی می تواند انتقام بگیرد. این اصل را آمریکا پایه گذاری کرد و باید تاوان آن را بدهد.

,
,

وی ابراز کرد:به صراحت می گویم با این اصل و جنایت، آمریکا یک جهنم غیرقابل کنترل برای خود درست کرد و ما قطعا او را از این جنایت پشیمان خواهیم کرد.

,


آیت الله عاملی گفت:انتقام خون این شخصیت بزرگ باید هرچه سریعتر از آمریکا گرفته شود و الا آمریکا به حساب ضعف ایران خواهد گذاشت و جرئ خواهد شد و آمریکا با این جنایت طمع پیدا کرده و باید هرچه سریعتر دندان طمع آمریکا کشیده شود.

,
,


وی افزود:من در این حادثه به سپاه معظم، هم تسلیت می گویم و هم تبریک؛ شهادت این شهید ، مکانت و جایگاه عظیم سپاه را در دل ملت ما آشکار ساخت و در عزای او همه اعم از کوچک، بزرگ، زن و مرد اشک ریختندو او سلطان دلها بود و بر قلب ها سلطنت می کرد.

,
,


امام جمعه اردبیل با بیان اینکه آمریکا بداند که نه مقاومت و نه ایران اسلامی قائم به شخص نیست گفت: شما در یک روز هم رئیس جمهور و هم نخست وزیر ما را شهید کردید چه شد؟ انقلاب مسیر خود را با اقتدار ادامه داد. 
وی تصریح کرد:از اهالی مکرم آذربایجان به جد تشکر دارم که  امروز بعد از انتشار خبر شهادت سردار بزرگ اسلام غوغایی در فضای مجازی آذربایجان شروع شد و چه ارادت ها چه شعرها و چه مرثیه ها سرودندو چقدر تماس گرفتند و از حالا مردم را به اقامه نماز وحشت دعوت می کنند. الحق که ما مصداق یک ملت و دو دولت هستیم.

,
,
,

وی اضافه کرد:اینجانب از اخلاق بسیار منیع ان بزرگوار یک خاطره دارم روزی در یک مجلس بسیار مهم در تهران جهت تصمیم گیری برای امر مهم مسئولین بلند پایه از جمله سردار معظم حضور داشتند موضوع مطرح شد و سردار نظر خود را بیان کردند اینجانب به فرموده سردار قیدی زدم و گفتم صلاح همین است بین ما بحث شروع شد و ان بزرگوار قید ما را صلاح ندانستند و جلسه نظر سردار را تصویب کرد وقتی جلسه تمام شد هنگام خروج دستی از پشت بر شانه ام قرار گرفت  برگشتم دیدم سردار است صورت مرا بوسید و گفت "آقا سید! من نوکر فرزندان حضرت زهراء هستم".

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه