اخبار داغ

امام جمعه میاندوآب:

شهید سلیمانی سرباز مخلص ولایت بود

شهید سلیمانی سرباز مخلص ولایت بود
امام جمعه میاندوآب گفت: انتقام سختی در انتظار آمریکای جنایتکار است و مردم انتظار آن روز را می کشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده امروز در جلسه ستاد شئونات فرهنگی میاندوآب در سخنانی با تبریک و تسلیت شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، انتقام سختی در انتظار آمریکای جنایتکار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

امام جمعه میاندوآب افزود: سردار سلیمانی، سردار دلها بود که آسمانی شد و همه اقشار مختلف مردم از گرایش های مختلف سیاسی و گروهی داغدار بوده و تحت تاثیر قرار گرفتند.

,

وی با بیان اینکه همه یکصدا در انتظار انتقام سخت از آمریکای جنایتکار هستند، گفت: نخستین تغییر و تحولات را در نگرش ها و دیدگاههای چه در میان دولتمردان و چه کشورهای دیگر در سطح منطقه شاهد هستیم.

,

حسن زاده با بیان اینکه سردار سلیمانی به یک مبنا و اصول اعتقاد داشت، تصریح کرد: سردار سلیمانی از ابتدا تا روز شهادت به سربازی ولایت افتخار می کرد.

,

امام جمعه میاندوآب اظهار کرد: حضور پرشور در مراسمات، تکریم ارباب رجوع نشان دهنده این است که ما سرباز ولایت بوده و به وظیفه خود در قبال خون شهید سلیمانی عمل می کنیم.

,

وی اظهار کرد: سردار سلیمانی جان خود را در راه انقلاب، نظام و ولایت و مردم فدا کرد و اجازه نداد تا داعش وارد کشور ما شود.

,

حسن زاده با اشاره به اینکه این خون ها درخت انقلاب و اسلام را آبیاری و تقویت می کند، تصریح کرد: مردم به وظایف خود در قبال انقلاب به خوبی عمل کرده اند و بر مسئولان وظیفه است تا به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

,

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه دشمن به دنبال ناامید کردن مردم است، افزود: باید در راستای خوشبین کردن و ایجاد امید در دل مردم تلاش کرد.

,

وی گفت: باید در روزهای تعطیل نیز تلاش کرد و باید روحیه حاج قاسم ها و رجایی ها در همه مسئولان باشد.

,

حسن زاده اظهار کرد: کسی که خانواده خود را ارجح تر از مردم می داند در واقع به خون شهدا خیانت می کند.

,

امام جمعه میاندوآب تصریح کرد: سپهبد شهید سلیمانی، شبانه روز و خالصانه تلاش کردند.

,

سردار سلیمانی، سردار دلها بود

, سردار سلیمانی، سردار دلها بود, سردار سلیمانی، سردار دلها بود,

جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب نیز با تبریک و تسلیت شهادت سپهبد سلیمانی، اظهار کرد: سردار سلیمانی، سردار دلها بود.

,

سرهنگ دوم پاسدار حسین فرج زاده افزود: به همین مناسبت مراسم شهرستانی در روز یکشنبه در میاندوآب برگزار خواهد شد.

,

وی هم چنین با تاکید بر لزوم گرامیداشت پرشور ایام فاطمیه، گفت: با توجه به در پیش بودن انتخابات، باید در مجلس سوگواری بر لزوم پرشور در انتخابات تاکید کرد.

,

فرج زاده تصریح کرد: دیانت ما عین سیاست ماست و سیاست ما عین دیانت ما و حضرت زهرا(س) شهید راه ولایت هستند و حضور در انتخابات نیز اعلام حمایت از ولایت.

,

برگزاری مراسمات ایام فاطمیه

, برگزاری مراسمات ایام فاطمیه, برگزاری مراسمات ایام فاطمیه,

حجت الاسلام نجفیان رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب نیز در این جلسه با تاکید بر برگزاری باشکوه مراسمات ایام فاطمیه، اظهار کرد: در این راستا در مساجد و حسینیه های شهرستان مراسمات مختلفی برگزار خواهد شد.

,

وی افزود: بر اساس دستورالعمل هیچ هیئتی حق استفاده از افرادی که به عنوان کاندیدای انتخابات مجلس هستند به عنوان سخنران ندارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه