اخبار داغ

نماینده مردم تبریز مطرح کرد؛

ضرورت پاسخ‌گویی به جنایات ایالات متحده/ مذاکره مجدد با آمریکا بی‌معناست

ضرورت پاسخ‌گویی به جنایات ایالات متحده/ مذاکره مجدد با آمریکا بی‌معناست
نماینده مردم تبریز گفت: گفت: کسانیکه در میدان دیپلماسی به تعهدات خود پایبند نیستند در میدان جنگ نیز ظالمانه عمل خواهند کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، محمد حسین فرهنگی نماینده مردم تبریز،آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  آناج، با اشاره به شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی در واکنش به این ضایعه عظیم، همسو با تمامی مسئولین کشور عمل می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی گفت: اقدام بی‌شرمانه آمریکا ثابت کرد که ضرورت دارد پاسخ مناسبی از سوی مسئولین کشورمان داده شود. مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه جلسه دارد و زوایای شهادت فرمانده فقید سپاه قدس را برررسی خواهد کرد.

,

فرهنگی خاطرنشان کرد: برای پاسخ‌گوی به جنایات آمریکا نیازی به قانون جدیدی نداریم، اختیاراتی نیز در دست نیروهای مسلح کشورمان وجود دارد که می‌توانند در زمان و مکان مناسب انتقام خون شهیدان به ویژه حاج قاسم سلیمانی را بگیرند، مجلس هم اگر نیازی به مصوبه باشد اقدام خواهد کرد.

,

نماینده مردم تبریز تاکید کرد: بدیهی است کسانیکه حتی در میدان دیپلماسی به تعهدات خود پایبند نیستند در میدان جنگ نیز ظالمانه عمل خواهند کرد. طبیعتا مذاکره و تعامل با چنین دولتی بی‌معناست. مبنا همان توافق قبلی است که آمریکا از آن خارج شد. بنابراین سخن گفتن از باب مذاکره با آمریکا بیهوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه