اخبار داغ

سردار کهنسال در مراسم گرامیداشت شهادت سردار سپهبد شهید سلیمانی:

خون شهید سردار سلیمانی منشا تحولات عظیمی در جهان می‌شود/راز محبوبیت سپهبد حاج قاسم سلیمانی

خون شهید سردار سلیمانی منشا تحولات عظیمی در جهان می‌شود/راز محبوبیت سپهبد حاج قاسم سلیمانی
فرمانده شاخص لشکر ویژه ۲۵ کربلا در دفاع مقدس گفت: همان طوری که این شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی در سه دهه از حیات بابرکتش تحول بزرگی را در منطقه و حتی در صحنه بین‌المللی ایجاد کردند، یقین داریم و تردید نداریم که خون مطهر این شهید منشا دگرگونی و تحولات عظیمی در جهان می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سردار کمیل کهنسال از فرماندهان شاخص لشکر ویژه ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس امشب در مراسم گرامیداشت شهید حاج قاسم سلیمانی در حسینیه عاشقان کربلای ساری اظهار کرد: شهادت حاج قاسم سلیمانی تمام کشور را در حزن و اندوه فرو برد.

وی افزود: شهادت حاج قاسم تمام طبقات جامعه ما را از جوان و از پیر گرفته تا همه گروه‌ها، همه جناح‌ها، همه قومیت‌ها و همه ملیت‌های کشور عزیز ما را در حزن و اندوه فرو برد.

این فرمانده دفاع مقدس و جبهه مقاومت خاطرنشان کرد: همه ما از این حادثه جنایت بار و از این غم از دست دادن سردار بزرگ جبهه مقاومت، ناراحتیم و سخت است که بنده حقیر، به عنوان سرباز کوچک این بزرگ مرد دلاور بخواهم در این مراسم پاسداشت این بزرگوار از رشادت‌های این شهید و از شأن و شخصیت این شهید بخواهم عرایضی را داشته باشم.

فرمانده شاخص لشکر ویژه ۲۵ کربلا در دفاع مقدس ادامه داد: همان طوری که این شهید در در سه دهه از حیات با برکتش تحول بزرگی را در منطقه و حتی در صحنه بین‌المللی ایجاد کردند ما یقین داریم و تردید نداریم که خون مطهر این شهید منشا دگرگونی و تحولات عظیمی هم در محیط ملی و هم در محیط منطقه‌ای و هم در محیط فرا منطقه‌ای و بین‌المللی خواهد شد.

کهنسال بیان کرد: گاهی وقت‌ها من از شدت اندوه و غمی که در سینه احساس می‌کردیم به این فکر می‌افتادم که حتما خداوند این را برای شهید مقرر فرمود تا در این زمان و در عراق در سرزمین امام حسین(ع) در سرزمین شهدا و در سرزمین امیرالمومنین (ع) و ان هم در کنار برادران عراقی خود، به دست شقی‌ترین و جنایتکارترین حکومت و دولت اشغالگر به شهادت برسد، ان هم به دستور و فرماندهی چهره نامتعادل و خبیثی چون ترامپ، این عظمت و بزرگی این شهید را می‌رساند.

وی عنوان کرد: این صحنه شهادت که بزدلانه ان هم در دل شب آن هم توسط پهبادهای خودشان توانستند به اهداف پلیدشان برسند و این شهید را از ما بگیرند و این شخصیت را از ما بگیرند و او را به شهادت برسانند این هم در تاریخ ذلت و ناتوانی قدرت شیطانی را می‌رساند که مدعی است باید دنیا را رهبری کند و تمام دنیا باید در سیطره او باشد و فرمان بر او باشند و باید از او تبعیت کند اما نتوانست رو در رو با حاج قاسم بجنگد.

این فرمانده دفاع مقدس و جبهه مقاومت افزود: آن‌ها بزدلانه در دل شب او را ترور کردند و به شهادت رساندند؛ فرمانده جبهه مقاومت را به شهادت رساندند و این برای دنیا آشکار شد اولا اینکه امریکا بزرگ‌ترین و حامی و شکل دهنده جریان‌های تکفیری و اشرار بین‌المللی است، چون فرمانده مقتدر جبهه مقاومت را به شهادت رساند.

فرمانده شاخص لشکر ویژه ۲۵ کربلا در دفاع مقدس اضافه کرد: حاج قاسم چون محبوب دلها است و همه مردم حاج قاسم را دوست می‌دارند و همه مردم ما از جوان و نوجوان و کودک همه می‌دیدند که او با چه اخلاصی، با چه انگیزه‌ای همه هستی خودش و همه وجودش را برای حفظ امنیت این مردم نه تنها ایران بلکه برای ملت‌های منطقه کف دستش گذاشت و لحظه‌ای آرام و قرار نداشت.

کهنسال گفت: این را مردم ما شاهد بودند و وقتی دیدند این فرمانده دلاور به دست امریکایی‌ها به شهادت رسید، آن چنان تنفری در ذهن و خاطر و در جان و دل مردم ما نسبت به امریکا ایجاد می‌شود و ایجاد کرده است و شهادت این شهید و خون این شهید این تاثیر را گذاشته که برای همیشه تاریخ مردم ما هرگز نفرتی که در درون شان نسبت به این جنایت ایجاد شده را فراموش نخواهند کرد.

وی اعلام کرد: این یکی از دستاوردها، پیامدها و اثر بزرگی است که خون این شهید دارد که خیلی سریع، آثارش مشخص شد هم در ایران و هم در جبهه‌های مقاومت و این جریانی که در عراق ایجاد شد جریان ضد امریکایی علیه اشغالگری امریکا این بر اثر خون شهید سلیمانی و خون شهید ابومهدی است.

این فرمانده دفاع مقدس و جبهه مقاومت مطرح کرد: این را مردم ما فراموش نمی‌کنند که امریکا یک جنایتکار است، امریکا به وجود آورنده جریان‌های تکفیری و ضد بشری و جریان‌هایی که جز شرارت، کشتار و وحشی گری ماموریت دیگری را دنبال نمی‌کنند.

فرمانده شاخص لشکر ویژه ۲۵ کربلا در دفاع مقدس افزود: نه تنها جبهه مقاومت بلکه تمام آزادگان دنیا از این حزن و از غم از دست دادن شهید سلیمانی آن‌ها هم مثل مردم ایران گریستند، مثل مردم ایران سیاه پوش شدند و مثل مردم ایران هم خشم و تنفر خود را نسبت به امریکا و صهیونیست‌ها اعلام کردند.

فرمانده دفاع مقدس و جبهه مقاومت متذکر شد: ما باید این سوال را در ذهنمان داشته باشیم که چرا همه مظلومین عالم چرا همه مستضعفین، مسلمین و نه تنها مسلمین مسیحیان، سایر ادیان و ملیت‌ها، گروه‌ها و جریانات کشور عراق و سوریه همه این‌ها از قاسم سلیمانی تبعیت می‌کردند و از او حرف می‌شنیدند و برای آن‌ها قابل احترام بود.

کهنسال با بیان اینکه این سوال در ذهن ما باید باشد که چرا قاسم سلیمانی برای همه ملت‌های مستضعف عالم برای همه مسلمین و همه قبایل و قومیت‌های استکبارستیز هستند و از قدرت‌های شیطانی تنفر دارند از حاج قاسم تبعیت می‌کردند و در غم حاج قاسم گریستند و غمگین‌اند؛ گفت: چرا شیاطین و سران شیاطین امثال امریکای جنایتکار و هم پیمانانش و صهیونیسم بین‌الملل این همه نسبت به حاج قاسم این همه خشم و این همه کینه داشتند؟

وی یادآور شد: حاج قاسم به عنوان نیروی بسیجی در دوران دفاع مقدس در حالیکه در یک رستورانی مشغول به کار بودند، حاضر شد، در جبهه ماند و به عنوان یک رزمنده و نیروی ساده وارد شد، سپس فرمانده گروهان، فرمانده گردان، سپس فرمانده تیپ و فرمانده لشگر 41 ثارالله کرمان و در نهایت تبدیل شد به یکی از فرماندهان بسیار تاثیر گذار و نقش آفرین در صحنه‌های دفاع مقدس؛ این حاج قاسم بعد از جنگ با این پشتوانه از تجربه از دفاع مقدس وقتی وارد نیروی قدس شد و بنا شد که این تکلیف را به امر و دستور ولی امر مسلمین به دوش بکشد و انجام دهد ایشان در کوتا‌ه ترین زمان ممکن وقتی وارد سپاه قدس شد چون تجربه‌ای در این نیرو نداشت، تجربه‌ای در در ماموریت‌های خارج از کشور نداشت، شاید بعضی از نیروها و فرماندهان قدس تصورشان این بود که این حاج قاسم چگونه می‌تواند این ماموریت بزرگ را این ماموریت حجیم و عظیم را تا چه زمانی می‌تواند توجیه بشود تا بتواند این ماموریت را انجام بدهد؟

فرمانده شاخص لشکر ویژه ۲۵ کربلا در دفاع مقدس افزود: ایشان در کوتاه ترین زمان ممکن تبدیل شد به یک فرمانده راهبردی در جبهه‌های مقاومت و طولی نگذشت که حاج قاسم سلیمانی به عنوان بزرگ‌ترین نماد راهبرد مقاومت نه تنها در منطقه بلکه در جهان مطرح شد.

فرمانده دفاع مقدس و جبهه مقاومت اظهار کرد: من اینجا می‌خواهم این راز را در میان شما بگویم که اولا حاج قاسم یکی از فرماندهان خیل عظیم فرماندهان باقیمانده از دفاع مقدس است که در زیر پرچم ولایت از شرف و امنیت و دین مردم دفاع می‌کنند و هر یک از آن فرماندهان اگر به جای قاسم سلیمانی در این نیرو قرار می‌گرفتند تردید نداریم که مثل حاج قاسم سلیمانی ظاهر می‌شدند و راز ظاهر شدن و راز رشد و ترقی فرماندهان ما و حاج قاسم در نیروی قدس آن است که همه فرماندهان سپاه، به ویژه حاج قاسم ذوب در امام‌شان هستند.

کهنسال تصریح کرد: اینکه حاج قاسم تبدیل شد در دنیا به یک فرمانده اندیشمند و متفکر نظامی و سیاسی و تبدیل شد به یک فرمانده‌ای که تمام مسائل منطقه را در ابعاد مختلف سیاسی، فرهنگی، نظامی و تاریخی به دقت می‌دانست و اشرافیت داشت و آگاهی کامل داشت از منطقه و ملت‌های مردم، رمز و رازش و همه موفقیت‌های این سردار بزرگ که بسیاری از سران کشورهای دنیا وقتی وارد ایران می‌شدند یکی از تقاضاهایشان دیدار با او بود، و خیلی از روسای جمهور و سران نظامی و حکومتی دنیا حتی خود ترامپ  مستقیما به حاج قاسم نامه می‌نوشتند و تقاضای مذاکره می‌کردند، به خاطر داشتن یک عقبه محکمی بود همچون امام خامنه‌ای که حاج قاسم از او دستور می‌گیرد.

وی تاکید کرد: به خاطر همین است که در کشور ما پس از انقلاب محبوب ترین شخص پس از رهبری، حاج قاسم سلیمانی است و این امر به اعتبار این اتصال است، به اعتبار اینکه ذوب در مولایش است، به اعتبار اینکه ایشان نفس‌اش را با نفس امامش می‌کشید، ما این را در جبهه مقاومت شاهد بودیم که ایشان تمام حرکات خودش را تمام تصمیمات خودش را تا از امام و مولای خودش را دستور نمی‌گرفت و هماهنگ نمی‌کرد و فرمان نمی‌گرفت انجام نمی‌داد و حتی یک قدم ایشان سر خود در جبهه مقاومت حرکت نکرد.

فرمانده شاخص لشکر ویژه ۲۵ کربلا در دفاع مقدس افزود: امروز مردم عراق امنیت‌شان را مدیون حاج قاسم می‌دانند، امنیت اماکن متبرکه و امامین و معصومین(ع) را مدیون حاج قاسم می‌دانند، امروز مردم سوریه اسلام ناب محمدی را مدیون حاج قاسمی می‌دانند که نمادهای اموی در شهرشان هنوز به وفور وجود داشت.

فرمانده دفاع مقدس و جبهه مقاومت بیان کرد: آن قدر مردم سوریه به بچه‌های ایرانی اعتماد کردند که به مناطقی که حمله می‌کردیم زن‌ها و بچه‌های آنان می‌ماندند و می‌گفتند ما مطمئنیم که نقاطی که ایرانی‌ها حمله می‌کنند، ناموس ما حفظ است.

کهنسال با بیان اینکه ما از این شخصیت هر چه بگوییم کم است و اصلا قادر نیستیم از این هزاران صفحات شخصیت این شهید حتی یک خط را بیان کنیم؛ عنوان کرد: حاج قاسم تنها شخصیتی است در میان فرماندهان ارتش‌های دنیا که توانست ارتش چند ملیتی جهان اسلام را شکل داد که خود بحث مفصلی است و این توانایی و این مهارت در عهده هیچ فرمانده و هیچ شخصیتی نیست و نبوده است تا به حال در تاریخ ارتش‌های دنیا و این در حاج قاسم تجلی داشت.

وی افزود: حاج قاسم در تمام صحنه‌های عملیاتی حضور داشت و با اشرافیت کامل در جریان عملیات‌ها، تصمیم می‌گرفت، بارها ما شاهد بودیم که در جبهه‌هایی که در آن‌ها کندی پیش می‌آمد وقتی حاج قاسم می‌آمد آن چنان نیرو و انگیزه‌ای از عشق حاج قاسم ایجاد می‌شد که بسیاری از موانع از سر راه برداشته می‌شد.

فرمانده شاخص لشکر ویژه ۲۵ کربلا در دفاع مقدس در پایان گفت: از خداوند می‌خواهیم که به امر مولامان، نائب امام زمان(عج) انتقام سختی از این جنایتکاران عالم گرفته شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه