اخبار داغ

بارش اولین برف زمستانی مدارس اردبیل را به تعطیلی کشاند

بارش اولین برف زمستانی مدارس اردبیل را به تعطیلی کشاند
هم زمان با بارش اولین برف زمستانی در چهاردهمین روز از زمستان 98 چهره برخی شهرستان های استان اردبیل سفید پوش و مدارس این شهرستان ها تعطیل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، هم زمان با بارش اولین برف زمستانی در چهاردهمین روز از زمستان 98 چهره برخی شهرستان ها از جمله اردبیل، نمین،نیر، سرعین، خلخال و مشکن شهر سفید پوش و تعطیلی مدارس در این شهرستان ها اعلام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

 

,

, ,

, ,

 

,

زمستان امسال اردبیل که تا به امروز چهره برف را به خود ندیده بود از بعد از ظهر روز شنبه با آغاز بارش ها در برخی مناطق استان حال و هوای زمستانی گرفت.

,

 

,

, ,

 

,

تعطیلی مدارس شهر اردبیل و شهرستان ها

, تعطیلی مدارس شهر اردبیل و شهرستان ها, تعطیلی مدارس شهر اردبیل و شهرستان ها,

زوابط عمومی آموزش و پروش اردبیل اعلام کرد؛ باتوجه به بارش برف و برودت هوا فردا، روز یکشنبه ۱۵ دی ماه ۹۸ سری قبل از ظهر در اردبیل نمین و هیر پیش دبستانی و ابتدایی و در خلخال پیش دبستانی، ابتدایی و مدارس استثنایی و در نیر و سرعین پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره  اول در نوبت قبل از ظهر به علت بارش برف و برودت هوا تعطیل می باشد.

,

, ,

 

,

, ,

 

,

پیش بینی بارش برف و باران طی روزهای آتی

, پیش بینی بارش برف و باران طی روزهای آتی, پیش بینی بارش برف و باران طی روزهای آتی,

براساس اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان اردبیل فعالیت سامانه ناپایدار جوی را تا فردا در سطح استان شاهد بوده و در بیشتر مناطق استان شاهد بارش برف و باران خواهیم بود.

,

این سامانه فردا از استان خارج خواهد شد و طی روزهای دوشنبه و سه شنبه آسمان استان صاف و شاهد افزایش چند درجه ای دمای هوا خواهیم بود.

,

 

,

, ,

, ,

 

,

محور های مواصلاتی اردبیل باز است

, محور های مواصلاتی اردبیل باز است, محور های مواصلاتی اردبیل باز است,

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: 110 اکیپ راهداری با 286 دستگاه ماشین آلات و 435 نیروی انسانی در محورهای مواصلاتی استان مستقر هستند.

,

, ,

 

,

رحمتی افزود:با تلاش راهداران تمامی محورهای مواصلاتی استان اردبیل باز و تردد در حال انجام است.

,

 

,

انتهای پیام/آ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه