اخبار داغ

یکی از شهرهای استان بوشهر به بخش ارتقاء یافت

یکی از شهرهای استان بوشهر به بخش ارتقاء یافت
براساس اعلام رسمی وزارت کشور و براساس تصویب کمیسیون امنیتی دفاع دولت و تصویب در هیات دولت شهر چغادک رسما به بخش تبدیل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ براساس اعلام رسمی وزارت کشور و براساس تصویب کمیسیون امنیتی دفاع دولت و تصویب در هیات دولت شهر چغادک رسما به بخش تبدیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

در دوران نمایندگان گذشته مردم بوشهر، گناوه و دیلم پیگیری هایی مبنی بر تبدیل شهر چغادک به بخش صورت گرفت و پس از آن مسئولین استانی این مسیر را ادامه دادند تا نتیجه نهایی حاصل شد.

,

, ,

در آذرماه سال ۹۶ دو عضو شورای شهر چغادک، دفتر حامیان ولایت و نماینده فعلی مردم در مجلس شورای اسلامی جهت پیگیری مصوبات پرونده تبدیل چغادک به بخش در وزارت کشور نشست هایی انجام و مقدمه ارتقاء این شهر را دوباره رقم زدند.

,

عبدالحمید خدری نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: پس از تصویب طرح در وزارت کشور و تصویب در کمیسیون امنیتی دفاع دولت و تصویب در هیات دولت و ابلاغ به وزارت کشور، چغادک رسما بخش شد.

,

, ,

مراحل پیگیری پس از درخواست به وزارت کشور و طرح در فرمانداری و معاونت سیاسی استانداری بوشهر تهیه شده است. کارشناسان از وزارت کشور جهت بررسی به چغادک آمدند، سپس با پیگیریهای فراوان و طرح در وزارت کشور تائید و به دولت ارسال شد.

,

وی در ادامه نوشته است:  با پیگیری های مستمر در کمیسیون امنیت دفاعی دولت تصویب و علیرغم اینکه تقسیمات کشوری تا بعد از انتخابات تعطیل شده بود، طرح به هیات دولت رفت و پس از تصویب به وزارت کشور ابلاغ شده است؛ با قاطعیت ای وعده را دادم تا برای خودم تعهد ایجام کنم ارتقاء و توسعه چغادک نزدیک است.

,

با اعلام رسمی مراتب با تشریفت کامل در شهر چغادک برگزار می شود

,

مهدی بختیاری رئیس شورای اسلامی شهرستان بوشهر ضمن تسلیت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و تبریک بخش چغادک به مردم ولایتمدار و تشکر از نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس و مسئولین استانی جهت پیگیری این موضوع، گفت: بر اساس مصوبه  مورخ ۹۸/۱۰/۸ جلسه هیات وزیران به پیشنهاد  وزارت کشور و به استناد ماده ۱۳ قانون تعاریف و ظوابط تقسیمات کشوری، چغادک به عنوان مرکز بخش تعیین شده و از  ترکیب دهستانهای چاهکوتاه، دویره و چغادک تشکیل می شود.

,

, ,

بختیاری افزود: براساس این مصوبه در بخش مرکزی شهرستان بوشهر، روستاها، مزرعه ها و مکان های واقع در محدوده جغرافیایی از جمله جزیره شیف و جزیره عباسک از دهستان حومه منتزع و به دهستان انگالی ملحق خواهد شد، دهستان چاهکوتاه نیز از ترکیب روستاها، مزرعه ها و مکان های واقع در محدوده جغرافیایی از کنارآبادی، چاه کوتاه، قلعه چاهکوتاه، تل اشکی، آبطویل، حسینکی، سرمل، حسن نظام، نوکار گزی، نوکار مخی، تل بهی، سهیلی، هپولو، احشام حسن، زندان، حیدری، محمدشاهی، زردکی علیا ایجاد می شود.

,

رئیس شورای اسلامی شهرستان بوشهر اظهار کرد: دهستان دویره نیز از ترکیب روستاها، مزرعه ها و مکان های واقع در محدوده جغرافیایی از جمله دویره، احمدی و تل سیاه ایجاد می شود.

,

عضو شورای شهر چغادک عنوان کرد: بعد از تصویب از سوی هیات وزیران، مراسم اعلام رسمی ارتقاء شهر چغادک به بخش در روزهای آینده با حضور مسئولین در شهر چغادک برگزار می شود که زمان دقیق و مکان آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه