اخبار داغ

آیت‌الله اراکی:

جبهه مقاومت پاسخ قاطع، سریع و کوبنده به آمریکا خواهد داد/ جوانان انقلابی هیچ ترسی از آمریکا ندارند

جبهه مقاومت پاسخ قاطع، سریع و کوبنده به آمریکا خواهد داد/ جوانان انقلابی هیچ ترسی از آمریکا ندارند
عضو خبرگان رهبری بابیان این‌که جوانان انقلابی هیچ ترسی از آمریکا ندارند، گفت: جبهه مقاومت پاسخ قاطع، سریع و کوبنده به آمریکا خواهد داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  قم فردا، آیت‌الله محسن اراکی شب گذشته در اجتماع عظیم جوانان شباب مقاومه که در مصلای قدس برگزار شد، شهادت قاسم سلیمانی و ابو مهدی مهندس را دردناک عنوان کرد و اظهار داشت: جبهه مقاومت و جامعه اسلامی امروز عزادار شهدای خویش است و قطعاً زخم‌های این درد با انتقامی سخت التیام خواهد یافت.

وی ادامه داد: جبهه مقاومت باید با انسجام و وحدت کار دشمن را در منطقه یکسره کرد و اجازه ندهد منطقه به جولانگاه آمریکای جنایتکار تبدیل شود.

اراکی بابیان این‌که جبهه مقاومت جواب دندان‌شکنی به این اقدام خواهد داد، ابراز داشت: جبهه مقاومت هر جا و هر پایگاهی را که اراده کند هدف قرار خواهد داد و هیچ ترسی در این زمینه وجود ندارد.

وی به نصرت الهی اشاره کرد و افزود: هرکسی که اندکی خوف از آمریکا داشته باشد باید از این قافله جدا شود.

دبیر کل سابق مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلام در بخش دیگری از صحبت‌های خود به سیره و ویژگی‌های شهدا اشاره کرد و افزود: در قران کریم تعابیر زیبایی برای شهادت بیان‌شده است و درواقع شهادت ارتباط مستقیم و ناگسستنی با ولایت‌فقیه دارد.

وی ادامه داد: شهدا در همین دنیا زندگی خودشان را ادامه می‌دهند و این‌طور نیست که عالم برزخ را تجربه کنند.

اراکی به بشارت‌های شهدا اشاره کرد و گفت: شهدا این بشارت و نوید را به ما می‌دهند که از مرگ هراسی نداشته باشیم و تا جان در بدن داریم در مسیر اسلام و رهبری حرکت کنیم.

وی افزود: به برکت خون همین شهدای والامقام جبهه مقاومت هیچ ترسی از دشمنان ندارد و آماده جان‌فشانی و مبارزه نیز هست.

اراکی اخراج آمریکا از منطقه را خواستار شد و بیان داشت: جبهه مقاومت با تمام توان و قدرت خود تلاش خواهد کرد که استکبار جهانی را نه از عراق بلکه از کل منطقه به بیرون براند.

وی تصریح کرد: دور نیست روزی که موشک‌های جبهه مقاومت پایگاه‌ها و محل‌های حضور نیروهای آمریکایی را به رگبار ببندد.

اراکی به پیام‌های تجمع باشکوه جوانان انقلابی اشاره کرد و گفت: پیام تجمع امروز انتقام است، انتقامی که سخت و با تمام قوا انجام خواهد شد تا دشمن بداند که جبهه مقاومت با هیچ کشوری شوخی ندارد.

وی خطاب به هم‌پیمانان منطقه‌ای آمریکا نیز بیان داشت: هم‌پیمانان این کشور بدانند که جبهه مقاومت امروز حرف اول را در منطقه می‌زند و باید این اصل را قبول داشته باشند وگرنه نابود خواهند شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه