اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز:

مردم انتظار مقاومت و انتقام دارند، نه سازش و مذاکره

مردم انتظار مقاومت و انتقام دارند، نه سازش و مذاکره
فرمانده سپاه درگز گفت: کسانی که دم از رفراندوم و تغییر نگاه به جبهه مقاومت می‌زدند نگاهی به حضور میلیونی مردم ایران برای تشییع پیکر شهدای مقاومت بیندازند؛ این مردم انتظار مقاومت و انتقام دارند، نه سازش و مذاکره
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار محمدرضا غفاری در گفتگو با صبح توس؛ ضمن عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت اظهار کرد: آنانی که برای تعیین تکلیف این انقلاب دم از رفراندوم و تغییر نگاه به جبهه مقاومت می‌زدند خوب است نگاهی به حضور میلیونی جمعیت برای تشییع پیکر مطهر شهدای مقاومت بیندازند؛ امروز این مردم انتظار مقاومت و انتقام دارند، نه سازش و مذاکره.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی در ادامه خطاب به کسانی که قصد حضور در انتخابات مجلس را دارند تأکید کرد: مردم شریف و داغ‌دیده ما دنبال نماینده‌ای هستند که با مشت بر دهان استکبار بزند نه اینکه با اجنبی عکس سلفی بگیرد؛ اگر خواسته واقعی و بر حق مردم را لمس نکنید و از روی هوا و هوس دنبال رسیدن به صندلی سبز مجلس باشید، این مردم و روح پاک و مطهر شهدای انقلاب، در قیامت یقه شما را خواهند گرفت.

,

غفاری گفت: اعتقاد ما بر این است که این انقلاب، ریشه در عاشورا و محرم 61 دارد و فدایی شدن سربازان و فرزندان انقلاب برای این است که بار دیگر پیکر امام زمان در زیر سم اسبان تشییع نشود.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز عنوان کرد: امروز به اعتراف دوست و دشمن، اندیشه انقلاب ما پهنه وسیعی از منطقه و دنیا را در پیش گرفته و با سرعت در حال حرکت است؛ از طرفی استکبار در منطقه رو به زوال بوده و دارد از جغرافیای خود کنار می‌رود.

,

وی خلق این‌همه شگفتی را مدیون سه مثلث شگفتی‌ساز در کشور دانست و تبیین کرد: در روزهای گذشته دیدیم علی‌رغم وجود تمام مشکلات و سختی‌ها و تحریم‌ها، این مردم چگونه به میدان آمده و حمایت خود را از نظام و جبهه مقاومت اعلام کردند؛ مردم ولی‌نعمتان ما هستند و اگر به آن‌ها خدمت نکنیم غافله را باخته و باید به درگاه الهی پاسخگو باشیم.

,

غفاری تشریح کرد: اما رهبری؛ مدیریت همراه با حکمت مقام معظم رهبری در طول عمر این انقلاب، صلابت و عظمتی برای کشور ما به وجود آورده که در هیچ جای دنیا نمونه و مانندی ندارد؛ اگر می‌بینیم مسئله بیداری اسلامی در برخی کشورها به سرانجام نرسیده به خاطر نداشتن رهبری حکیم و با بصیرت است.

,

این مقام مسئول اسلام را اصلی‌ترین ضلع مثلث قدرت و اقتدار انقلاب دانست و عنوان کرد: نظام ما هر چه دارد از اسلام دارد؛ در وصیت‌نامه تمام شهدا هیچ سخنی جز اسلام دیده نمی‌شود؛ تفکر اسلام هم تفکر مقاومت و ایستادگی در برابر قدرت‌های زورگوی دنیاست که شهید سلیمانی و شهدای مقاومت به‌خوبی آن را درک کرده و برای رسیدن به آن از تمام دارایی خود گذشتند.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: همه ما از غم فراق سردار سلیمانی ناراحت و عزاداریم اما اطمینان داریم سلیمانی‌های دیگری از خون این شهید می‌جوشند؛ استکبار جهانی بداند جبهه مقاومت با شدت و دقت به جنایت او پاسخ داده و به‌زودی نام ننگین او را از دنیا حذف خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه