اخبار داغ

ورزشکار گرمساری مدال جهانی خود را به خانواده شهید سلیمانی اهدا مرد

ورزشکار گرمساری مدال جهانی خود را به خانواده شهید سلیمانی اهدا مرد
بانوی دارت‌انداز گرمساری مدالی که به تازگی از مسابقات آسیایی ترکیه کسب کرده بود را به خانواده شهید سپهبد «قاسم سلیمانی» هدیه کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، شهادت ناباورانه شهید سپهد قاسم سلیمانی، جهان را در شوک و ایران و آزادی‌خواهان را در اندوهی عمیق فرو برد؛ در این میان هرکس می‌کوشد تا ذره‌ای از ارادت خود را به سردار دل‌ها ابراز کند. ما نیز در این مجال بر آنیم تا روایت‌گر یک نمونه از این ارادت‌ورزی‌ها باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

در جای‌جای کشور عزیزمان ایران، جوانانی هستند که با فعالیت خود در عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، ورزشی و... پرچم سه‌رنگمان را بر قله‌های افتخار به اهتزار درمی‌آورند تا به جهانیان بفهمانند که ایران کشوری قدرتمند است.

,

این روزها دانش‌آموزان درگیر درس و امتحانات پایان‌ترم هستند اما برای برخی این امتحانات، مانع انجام یک کار فرهنگی تاثیر‌گذار نمی‌شود.

,

مهشاد عوض‌زاده بانوی دارت‌انداز هم‌استانی تنها شانزده سال دارد و در حال حاضر در رشته انسانی پایه یازدهم تحصیل می‌کند و مشغول امتحانات است.

,

سه سال از حضور او در میادین و مسابقات دارت می‌گذرد. او در این مدت مقام‌های ملی و جهانی زیادی کسب کرده و حالا نام او به عنوان بانوی ورزشکار موفق در کارنامه ورزشی استان می‌درخشد.

,

اگر بخواهم از عناوین و مقام‌های او برایتان بنویسم به مجال بیش‌تری احتیاج است اما به همین مقدار بسنده می‌کنم که او قهرمانی مسابقات جهانی ژاپن و مسابقات آسیایی ترکیه در سال  2019 را در کارنامه دارد.

,

ناگفته نماند؛ مسلما ورزشکاری که به مسابقات برون مرزی اعزام می‌شود، در سطح ملی نیز مقام‌هایی کسب کرده که انگشتان دو دست برای شمارش آن‌ها کافی نیست!

,

اما اصل ماجرا این است که مهشاد عوض‌زاده مدال خود را که به تازگی از مسابقات آسیایی ترکیه کسب کرده بود، به خانواده شهید سپهبد «قاسم سلیمانی» هدیه کرد. او می‌گوید این تنها کاری است که می‌توانم در قبال این بزرگ‌مرد جهان اسلام انجام دهم.

,

شجاعت و دلاوری از مهم‌ترین ویژگی‌های شخصیتی این سردار شهید بود که این ورزشکار را مجذوبِ خود کرده است؛ او می گوید: سردار سلیمانی از کشورمان با تمام توان دفاع و محافظت کرده و تکیه گاه محکمی برای یک ملت مسلمان بود.

,

این بانوی ورزشکار اولین بارش نیست که مدال خود را تقدیم خانواده شهدا می کند؛ او این‌بار برای قدردانی از رشادت‌ها‌ و مجاهدت‌های سردار دل‌ها مدال آسیایی خود را به خانواده این شهید سرافراز تقدیم کرد.

,

عوض‌زاده از روزی می‌گوید که از تلویزیون شنید، سردار با چهره‌ای مبدل و برای شناسایی در جلسات و نماز جماعت رهبر داعشی‌ها شرکت کرده بود. برای او این شجاعت باورنکردنی است. او از این سردار بزرگ الگو گرفته تا  انگیزه ایستادگی در میادین جهانی در او افزایش یابد.

,

این بانوی ورزشکار گرمساری از هدفش در تقدیم مدال هایش به شهدا سخن می‌گوید و معتقد است؛ همه ملت ایران به خصوص ورزشکاران باید ادامه دهنده راه شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم باشند و برای روبرویی با دشمنان بیمی نداشته باشند؛ هرچند حجاب و کسب مقام‌های متنوع از میادین ورزشی برون مرزی، خود یعنی ادامه دادن راه شهدا.

,

شاید بتوان گفت؛ مهشاد عوض زاده ارزشمندترین داشته خود را تقدیم شهدا کرده است، اما از نگاه او این هدیه در برابر قطره قطره خون شهدا چنان ارزشمند به نظر نمی رسد.

,

این بانوی ورزشکار گرمساری پیش از آن، مدال تیمی مسابقات جهانی ژاپن را به خانواده شهید «محسن حججی» هدیه کرده بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه