اخبار داغ

ارادت ملی به سردار مقاومت؛

مردم ارومیه یکصدا خون خواه سپهبد سلیمانی/ آمریکا باید جواب پس دهد

مردم ارومیه یکصدا خون خواه سپهبد سلیمانی/ آمریکا باید جواب پس دهد
راهپیمایی و تجمع مردم ارومیه برای گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد سلیمانی و شهدای مقاومت برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، در جریان حمله به کاروان الحشدالشعبی در نزدیکی فرودگاه بغداد، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌همراه ابومهدی المهندس معاون الحشد الشعبی و چند نفر از رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی به شهادت رسیدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

این خبر صبح روز جمعه مخابره شد و ملت ایران اسلامی را در شوک فرو برد. ترور ناجوانمردانه ای که رئیس جمهور منحوش آمریکا دستور این خباثت را داده بود و سبب شهادت یکی از تاثیرگذارترین افراد در سیاست بین الملل شد.

,

سپهبد سلیمانی به قدری بر دل مردم نشسته بود که این روزها از ایشان به عنوان سردار دل ها یاد می شود؛ سرداری که دیگر نیست و جسم تکه تکه وی چند روزیست مهمان ۸۵ میلیون جمعیت ایران اسلامی است و در کرمان به خاک سپرده خواهد شد.

,

حزنی که نبود حاج قاسم بر دل های عموم نهاد امری فراموش ناشدنی است و آمریکای خونخوار باید پاسخ این جنایت خود را دهد و مردم ارومیه هم امروز همگام با دیگر استان ها خونخواه این مرد بزرگ شدند و درخواست انتقام سخت از آمریکا را دارند.

,

مسئولان تاکنون هیچ اقدام متقابلی در قبال این حرکت ددمنشانه از خود نشان نداده اند ولی مطمئنا در طول روزهای آتی شاهد پاسخ دندان شکن خواهیم بود.

,

مردم ارومیه امروز با سر دادن شعارهای «آذربایجان جانباز، انقلابدان آیریلماز» ، «مرگ بر آمریکا» و چندین و چند شعار دیگر انزجار خود را از استکبار جهانی نشان دادند و بر همگان ثابت کردند اتحاد مثال زدنی که در بین مردم وجود دارد نه تنها با چنین حرکت هایی از بین نمی رود بلکه بیش از پیش متحدتر می شوند.

,

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی نیز به عنوان سخنران این مراسم، اظهار داشت: شهادت سردار سپهبد شهیدسلیمانی حیات دیگری به نظام و جبهه مقاومت اعطا کرد.

,

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، گفت: بعد از رحلت امام خمینی(ره)، شاهد حضور جمعیت میلیونی مردم در تشییع پیکر شخصی نبودیم.

,

وی، افزود: این جعمیت عظیم در ایران و اقصی نقاط جهان نشان داد که سردار سپهبد شهید سلیمانی بنده‌ مخلص، مومن و پرهیزکار بود.

,

قریشی، عنوان کرد: آمریکا و ایادی‌اش فکر می‌کردند با شهادت سردار سپهبد شهید سلیمانی می‌توانند مقاومت را متوقف و نظام را شکست دهند در حالی که خداوند با شهادت این سردار بزرگ، حیات دیگری به نظام و جبهه مقاومت اعطا کرد.

,

وی، ادامه داد: این حضور کاخ سفید و مستکبران را ویران خواهد کرد؛ انتقام سخت در انتظار امریکا و اذناب امریکا است و آنها را از این عمل قبیح پشیمان خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه