اخبار داغ

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای خراسان:

تأمین برق حرم رضوی با اطمینان بیشتر انجام می‌شود/ تابستان سال آینده در شهر مشهد خاموشی نخواهیم داشت

تأمین برق حرم رضوی با اطمینان بیشتر انجام می‌شود/ تابستان سال آینده در شهر مشهد خاموشی نخواهیم داشت
رضا ریاحی با اعلام اینکه تأمین برق حرم مطهر رضوی با اطمینان بیشتر انجام می‌شود گفت: با رعایت الگوی مصرف برق، تابستان سال آینده در شهر مقدس مشهد خاموشی نخواهیم داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا ریاحی، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خراسان در گفت‌وگو با صبح توس؛ پیرامون وضعیت تأمین برق در خراسان رضوی اظهار کرد: پروژه‌های مهمی همچون پست ۴۰۰ کیلوولت امام رضا(ع) در نزدیکی حرم مطهر با ظرفیت ۴۰۰ مگاولت آمپر انجام شده که در آینده تأمین برق ۴ پست ۱۳۲ کیلوولت را در مشهد بر عهده دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: این پروژه اولین پست ۴۰۰ کیلوولتی است که در داخل بافت شهری مشهد احداث شده است.

,

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خراسان با اعلام اینکه تأمین برق شهر مشهد برای آینده بیمه خواهد شد گفت: تأمین مطمئن برق شهر مشهد خصوصاً حرم مطهر رضوی با اطمینان بیشتر انجام می‌شود.

,

وی افزود: پست ۴۰ کیلولت زکریا در ضلع جنوبی شهر مشهد با ظرفیت ۴۰۰ مگاولت آمپر که تأمین بخش عمده‌ای از برق شهر مشهد را برعهده دارد از تابستان سال جاری برق‌دار شده است.

,

ریاحی تصریح کرد: اگر امسال این پست زکریا به بهره‌برداری نمی‌رسید مجبور به انجام خاموشی شهر در تابستان می‌بودیم که به همت متخصصان و فعالیت شبانه‌روز به موقع به بهره‌برداری رسید و دچار خاموشی در شهر نشدیم.

,

وی با بیان اینکه توسعه پست ۴۰۰ کیلوولت ابوطالب در رینگ شمالی شهر مشهد انجام شده و خط ۴۰۰ کیلوولت به طول ۷ کیلومتر محقق شده است افزود: شهر مقدس مشهد از طریق دو پست مطمئن تأمین برق می‌شود.

,

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خراسان ادامه داد: از ویژگی‌های مهم این پست‌ها این است که زیرساخت‌های اصلی تأمین برق شهر را به انجام می‌رسانند و بار اصلی تأمین برق مشهد بر عهده این پست‌ها است.

,

وی افزود: با رعایت الگوی مصرف برق، تابستان سال آینده در شهر مقدس مشهد خاموشی نخواهیم داشت لذا مردم در مصرف این انرژی پاک که هزینه‌های زیادی برای کشور در برداشته، بهینه استفاده کنند.

,

ریاحی خاطرنشان کرد: پست امام رضا(ع) به‌صورت جی‌آی‌اس، اجرا شده چراکه در محدوده‌های شهری به دلیل رعایت مبلمان شهر و اینکه باید فضای محدودی را اشغال کنیم این پست‌ها به صورت کامپکت در زمینی محدود اجرا شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه