اخبار داغ

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام:

سفارتخانه های امریکا در کشورهای اسلامی به موزه تبدیل خواهد شد

سفارتخانه های امریکا در کشورهای اسلامی به موزه تبدیل خواهد شد
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) گفت: در آینده ای نه چندان دور سفارتخانه های آمریکا در کشورهای اسلامی به موزه تبدیل خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، سردار "جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در مراسم بزرگداشت سردار سپهبد "قاسم سلیمانی" ویژه دانشگاهیان استان ایلام در دانشگاه ایلام گفت: یکی از خصوصیات بارز حاج قاسم، در میدان بودنش است بطوریکه همزمان چند جبهه را مدیریت می کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

وی اظهار کرد: وقتی که سردار سلیمانی به سپاه قدس ورود کرد، لبنان با تفکرات مارکسیستی اداره می شد و یک تفکر انفعالی بر لبنان حاکم بود، حاج قاسم مدیریت جنگ و آموزش را در بین جوانان حزب الهی به حدی رساند که امروز آنها خود قادر به آموزش هستند.

,

فرمانده سپاه استان ایلام افزود: حاج قاسم خود را برای شهادت آماده کرده بود؛ راز و رمز موفقیت حاج قاسم در تبعیت از ولایت و تواضع وی بود.

,

سردار شاکرمی ادامه داد: آمریکائی ها قصد داشتند چهار هزار نیرو از افغانستان به سوریه و عراق بیاورند و ما را دور بزنند، اما سنگرهای دفاعی ما در سوریه، فلسطین، لبنان و عراق توانستند جایگاه خودشان را به نحو احسن پیدا کنند.

,

وی بیان کرد: داعش بدنبال فتح سرزمین های اسلامی بود و اقدامات حاج قاسم، پایانی بر استراتژی راهبردی دشمنان بود.

,

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام تأکید کرد: در آینده ای نه چندان دور سفارتخانه های آمریکا در کشورهای اسلامی به موزه تبدیل خواهد شد و جنایت آمریکائیها و خباثت آنها در سالهای متوالی را خواهیم دید.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه