اخبار داغ

دستور استاندار سیستان وبلوچستان به روسای شوراهای اسلامی؛

نامگذاری میادین اصلی به نام سپهبد شهید سلیمانی در پایتخت وحدت ایران اسلامی

نامگذاری میادین اصلی به نام سپهبد شهید سلیمانی در پایتخت وحدت ایران اسلامی
استاندار سیستان و بلوچستان از روسای شوراهای اسلامی استان خواست به قید فوریت برای نامگذاری و نصب تندیس شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در سطح معابر اصلی استان اقدام کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون؛ احمد علی‌ موهبتی استاندار طی مکاتبه‌ای از روسای شوراهای اسلامی استان خواست؛ با هدف تجلیل از مقام شامخ شهدا بالاخص شهید حاج قاسم سلیمانی و ترویج فرهنگ ایثار و‌شهادت، با قید فوریت و هماهنگی با حوزه معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، در اجرای بند ۲۴ ماده ۸۰ “قانون تشکیلات، وظایف و‌انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران نسبت به نامگذاری یکی از معابر اصلی و نصب تندیس مناسب به نام آن شهید معظم اقدام کنند.

بر پایه این گزارش؛ اکبری مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از نامگذاری یک بزرگراه در این استان به نام سردار دلاور سپاه اسلام خبر داد و گفت: با موافقت استاندار سیستان و بلوچستان بزرگراه زاهدان _ بم به بزرگراه سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی نامگذاری شد.

بولوار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در زاهدان

غلامحسین ناروئی نژاد، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی زاهدان هم در گفت وگو با عصرهامون از پیشنهاد تغییر بولوار رسالت این شهر به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: در یکصد و چهل و چهارمین نشست شورای اسلامی شهر زاهدان پیشنهاد کمیسیون فرهنگی شورا مبنی بر تغییر نام بولوار رسالت به نام سردار بزرگ اسلام و انقلاب شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی مطرح شد و مورد تایید اعضا قرار گرفت.

میدان سپهبد شهید قاسم سلیمانی در چابهار

یونس حقانی، شهردار بندر چابهار نیز با اشاره به اینکه شورا با تنظیم و ارائه طرح 2 فوریتی، به پاس خدمات این سردار سرافراز اسلام، میدان ورودی شهر چابهار را به نام سپهبد حاج قاسم سلیمانی نامگذاری کرده است گفت: این میدان از اصلی ترین و زیباترین میادین شهر چابهار است که پیش از این با نام هیئت سه نفره شناخته می شد و از این پس به پاس بزرگداشت سردار بزرگ اسلام بنام سپهبد قاسم سلیمانی نامیده می شود‌.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
, بولوار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در زاهدان,
,
,
,
, میدان سپهبد شهید قاسم سلیمانی در چابهار,
,
,
 
,
ساخت میدانی در شهرستان دلگان
 
, ساخت میدانی در شهرستان دلگان,
,
شهردار گلمورتی نیز گفت: یک میدان در شهر گلمورتی مرکز شهرستان دلگان به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ساخته خواهد شد.
,
شهردار گلمورتی نیز گفت: یک میدان در شهر گلمورتی مرکز شهرستان دلگان به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ساخته خواهد شد.
,
جان محمد دیناری افزود: دلگان در حال حاضر هفت میدان دارد و کار ساخت هشتمین آن که به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است، به زودی آغاز خواهد شد.
,


وی ادامه داد: درصدد هستیم تا با تلاش شبانه روزی ظرف یک ماه آینده این میدان ساخته و با نصب تندیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، در دهه فجر افتتاح شود.

دیناری خاطرنشان کرد: با توجه به درخواست خانواده معظم شهیدان و همرزمان شهید حاج قاسم سلیمانی، این میدان نزدیک به محلات آنان ساخته خواهد شد.

گفتنی است شهر گلمورتی هفت میدان به نام های امام علی (ع)، غدیر، امام حسین (ع) بسیج، ولایت، شهدا و ساعت دارد.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه