اخبار داغ

جانشین تیپ امیرالمومنین (ع) ایلام:

خون مطهر سردار سلیمانی هیمنه استکبار را فرو ریخت

خون مطهر سردار سلیمانی هیمنه استکبار را فرو ریخت
جانشین تیپ امیرالمومنین (ع) ایلام گفت:خون مطهر سردار سلیمانی هیمنه استکبار را فرو ریخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، سرهنگ "محمدرضا اسماعیلی"؛ جانشین تیپ امیرالمومنین (ع)ایلام؛ در مراسم گرامیداشت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی  در مسجد امام سجاد (ع) شهرک نبوت ایوان گفت:امروز شاهد امنیت استوار وپاینده در ایران اسلامی هستیم ،امنیتی که به واسطه خون عزیزانی رقم خورده است  که جانانه از کیان ایرانی اسلامی دفاع کردند ونگذاشتند یک وجب از ایران اسلامی به دست دشمن بیفتاد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

اسماعیلی افزود:سردار حاج قاسم سلیمانی انسانی وارسته ودارای ایدئولوڗی خاصی بود  وذوب در ولایت بود به طوری که  تبعیت از  ولایت ورهبری را سرلوحه کاری خودش کرده بود.

,

وی اظهار کرد:چهل سال است که انقلاب ما همواره با شهادت همراه بوده و این انقلاب همیشه به خون شهیدانی که در راه خدا از جان خویش دریغ نکرده اند رنگین شده  است.

,

وی با تاکید بر ابعاد بین المللی شخصیت این شهید گرانقدر ادامه داد : تعبیر شخصیت بین المللی تنها محدود به سوریه، لبنان و یمن نیست،  بلکه خدمات این شخصیت فراتر از این محدوده های جغرافیایی است و  نتیجه تلاش ها و مجاهدت های  این شهید گرانقدر با نابودی داعش حتی به قلب اروپا نیز رسید.

,

جانشین تیپ امیرالمومنین (ع)استان ایلام  در ادامه سخنان خود به نقش شهید سلیمانی در جنگ سی و سه روزه نیز اشاره کرد و تصریح کرد: این جنگ یک پیروزی بزرگ برای  جهان اسلام بوده است. از سال ۱۹۵۷ اعراب در جنگها، پی در پی با این رژیم اشغالگر شکست خورده بودند، اما جنگ سی و سه روزه با درایت و برنامه ریزی افرادی همچون سیدحسن نصرالله و سردار قاسم سلیمانی به پیروزی رسید.

,

وی در پایان به حضور خودش جوش مردم در عزاداری های این شهید گرانقدر اشاره کرد و افزود: در روز گذشته مردم با گرایش های مختلف در  عزادرای و سوگواری این شهید گرانقدر شرکت کردند  و این نشانه بارزی از مردمی بودن این شهید بزرگوار است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه