اخبار داغ

زغال سنگ، ظرفیتی که در مینودشت نادیده گرفته شد

زغال سنگ، ظرفیتی که در مینودشت نادیده گرفته شد
روستای ساسنگ مینودشت دارای میزان زیادی زغال سنگ است که در صورت توجه به آن، می تواند زمینه اشتغال تعداد زیادی از جوانان این شهرستان را فراهم کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، در سفری که خبرنگار ما به روستای زیبای ساسنگ مینودشت داشت؛ از وفور زغال سنگ در این منطقه گفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

براساس شواهد؛ میزان زغال سنگ در زمینهای این روستا به گونه ای است که در همه ی نقاط آن می توان با کمترین تلاش به بهترین زغال سنگ منطقه دست پیدا کرد که بهره برداری از زغال سنگ این منطقه می تواند موجب افزایش سطح درآمد مردم  و حتی ایجاد شغل پایدار برای جوانان مستعد این نقطه از شهرستان مینودشت شود.

,

توجه درست مسئولین به منطقه ساسنگ و به خصوص توجه به این ماده طبیعی و مورد نیاز صنعت کشور، می تواند هم موجب تحول درآمدی مردم منطقه شود و هم توسعه اقتصادی استان را فراهم کند.

,

منطقه ساسنگ مینودشت علاوه بر وفور زغال سنگ، منطقه ای بسیار زیبا برای گردشگران است که متاسفانه در این زمینه نیز مسئولین مربوطه توجه لازم را نداشته اند.

,

مدیریت درست در استفاده از پتانسیلهای منطقه شرق گلستان می تواند در کوتاه ترین زمان بهترین نتیجه را برای استان و مردم، رقم بزند.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه