اخبار داغ

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان گلستان:

منیت ها را کنار بگذاریم/ به موفقیت جریان انقلاب فکر کنیم نه موفقیت خودمان

منیت ها را کنار بگذاریم/ به موفقیت جریان انقلاب فکر کنیم نه موفقیت خودمان
سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان گلستان گفت : در آستانه برگزاری مجمع دوم مرکز استان که از حساسیت مهمی برخوردار است از کاندیداهای جبهه انقلاب می خواهم که منیت ها را کنار گذاشته و به موفقیت جریان انقلاب فکر کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، فتح الله نوری امروز سه شنبه ۱۷ دیماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد : شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با هدف ایجاد انسجام و یکپارچگی کاندیداهای مجلس یازدهم که در در گرو انقلاب و اسلام و‌پیروی از ولایت فقیه دارند در سراسر کشور تشکیل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

نوری افزود : مجمع اول در همه شهرستانهای استان گلستان بجز گنبد تشکیل و هیات موسس و‌ شورای ائتلاف هر شهرستان نیز مشخص شدند و در حال بررسی نامزدها و برگزاری مجمع دوم هستند.

,

وی با اشاره به اینکه فقط ۴۴ روز تا انتخابات مانده و‌فرصتها هم خیلی کم است گفت : ما باید تا بیست و یکم دیماه اسامی کاندیداهای نیروهای انقلابی منتخب هر حوزه انتخابیه که از طریق برگزاری انتخابات در مجمع دوم احصا شده را به تهران بفرستیم .

,

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان گلستان خاطرنشان کرد : در حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا که از حساسیت بالایی برای ما برخوردار است ما شاهد حضور بیش از بیست کاندیدای انقلابی هستیم برای تصاحب دو کرسی نمایندگی مجلس که اکثر این دوستان نیز میثاق نامه را امضا کرده و در فرآیند انتخابات مجمع قرار گرفته‌اند.

,

نوری اضافه کرد : من از کاندیداهای جبهه انقلاب خواهش می کنم که در شرایط سخت امروز کشور که ناشی از تهدیدات و تحریم های سخت خارجی و بی تدبیری ها و مدیریت ضعیف در داخل کشور است ، منیت ها را کنار گذاشته و به موفقیت جبهه انقلاب فکر کنند .

,

وی بیان کرد : ساز و‌کار موجود در شورای ائتلاف عصاره افکار این جریان در تهران و استانها بوده و قطعا اگر نقص هایی هم دارد نباید منجر به این شود که منافع جریان انقلاب را نادیده بگیریم .

,

نوری تاکید کرد : چهل و یک سالگی انقلاب اسلامی را در حالی پشت سر می گذرانیم که دوران سختی را طی کرده و‌ بیش از سیصد هزار شهید تقدیم کردیم که آخرین آن سپهبد شهید قاسم سلیمانی بود ، مردی بود که منیت و مادیات در زندگی اش وجود نداشت ،اهل میز و صندلی نبود و همیشه منافع انقلاب را به منافع شخصی ترجیح داد ، او بی تاب شهادت بود و همین اخلاص او را به معبودش رساند.

,

وی یادآور شد : امروز همه ما وظیفه داریم مثل سلیمانی فکر کنیم و اگر اینگونه باشد سرباز خوبی برای ولایت و ‌مردم خواهیم بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه