اخبار داغ

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی:

با انتخاب اصلح سیاست گذاری‌ کشور را به مربیان حاج قاسم‌ها بسپاریم/ پیام شهادت سردار سلیمانی برداشته شدن استکبار جهانی از منطقه است

با انتخاب اصلح سیاست گذاری‌ کشور را به مربیان حاج قاسم‌ها بسپاریم/ پیام شهادت سردار سلیمانی برداشته شدن استکبار جهانی از منطقه است
حجت الاسلام رحیم آبادی گفت: در جامعه باید اداره امور و سیاست گذاری را به افرادی بسپاریم که گوش به حرف مقام معظم رهبری باشند و حاج قاسم ها تربیت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حجت الاسلام مهدی رحیم آبادی رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی امشب در مراسم گرامیداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: همواره تلاش و مجاهدت‌ها برای رهایی از ستم بوده و بنا نیست عالمی با این عظمت به دست کفار بیفتد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,
 
,
حاج قاسم شاگرد مکتب عاشورا بود
, حاج قاسم شاگرد مکتب عاشورا بود,
 
,
وی با بیان اینکه امروز در کشور و جهان حاج قاسم ها زیادی هستند، افزود: امروز موضوع حاج قاسم مربوط به یک کشور نیست بلکه در تمام جهان مطرح است چراکه حاج قاسم شاگرد مکتب عاشورا بود و عاشورای قاسم سلیمانی ادامه شعله عاشورای امام حسین (ع) شد.
,
 
,
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی بیان کرد: هر کس پیامبر خود را بشناسد و به او اقتدا کند به خدا خواهد رسید و درک پیام شهادت حاج قاسم سلیمانی نشانه ظهور است.
,
 
,
رحیم آبادی با بیان اینکه اگر پیام حاج قاسم را دریابیم فردا روز ظهور است، عنوان کرد: اولین شرط دوست و ولی امر زمان شناسی، دشمن شناسی است.
,
 
,
دل و وجود حاج قاسم به دل مقام معظم رهبر متصل بود  
, دل و وجود حاج قاسم به دل مقام معظم رهبر متصل بود  ,
 
,
وی اظهار کرد: دل و وجود حاج قاسم به دل مقام معظم رهبر متصل بود و رهبر هر بار با دیدن حاج قاسم خوشحال می‌شد چراکه مطمئن بود با وجود حاج قاسم امنیت در منطقه برقرار و مشکلات رفع خواهد شد.
,
 
,
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی گفت: با توجه به اینکه ملت امروز در مقابل دشمن در اوج خشم و غضب است خواستار انتقام سخت از آمریکا است که باید انجام شود.
,
 
,
رحیم آبادی با بیان اینکه متاسفانه مشکل ما عدم درک و استخراج صحیح پیام منتظر از قرآن است، بیان کرد: تمامی استکبار علنی به پایان رسیده است و این را دشمن به خوبی می‌داند.
,
 
,
پیام حاج قاسم برداشته شدن استکبار جهانی از منطقه است
, پیام حاج قاسم برداشته شدن استکبار جهانی از منطقه است,
 
,
وی تصریح کرد: بخش اول پیام حاج قاسم برداشته شدن استکبار جهانی از منطقه است و آنچه از آن مهمتر است دشمن شناسی است که باید با تمام دشمنان را شناخت.
,
 
,
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی گفت:حاج قاسم سلیمانی، دوستان و پیروان او و تمامی مجاهدان جبهه مقاومت ابتدا مجاهد جبهه جهاد اکبر بودند که در جبهه مقاومت در جهاد اصغر نیز توانستند در زمان حیات و بعد از شهادت خود افراد آمریکایی را از منطقه دور کنند.
,
 
,
با انتقام سخت آمریکا به اضمحلال حقیقی خواهد رسید
, با انتقام سخت آمریکا به اضمحلال حقیقی خواهد رسید,
 
,
رحیم آبادی با اشاره به اینکه دور شدن افراد آمریکایی از منطقه آغاز شده، افزود: با انتقام سختی که گرفته خواهد شد آمریکا به اضمحلال حقیقی خواهد رسید.
,
 
,
دشمنانی با افکار آمریکایی دارند
, دشمنانی با افکار آمریکایی دارند,
 
,
وی با بیان اینکه اینها تنها افراد آمریکایی هستند، تاکید کرد: گروه دوم دشمن افرادی هستند که فرد آمریکایی نیستند اما افکار آمریکایی دارند.  
,
 
,
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی گفت: آن افکاری که آنها را جزو استکبار معرفی میکند آمریکایی میداند اما از طرفی خود را در جبهه خودی نشان داده و منافق هستند.
,
 
,
مراقب جریان نفاق باشیم
, مراقب جریان نفاق باشیم,
 
,
رحیم آبادی با تاکید بر اینکه باید از جریان نفاق مراقبت کرد، تصریح کرد: جریان نفاق در هر مناسبتی که باشد در کنار جبهه مقاومت و از ترسی که دارد با آنها همگویی را انتخاب میکند اما از فردای آن روز و روزهای بعد کار خود را آغاز می‌کند.
,
 
,
بساط استکبار و استعمار با خون‌های پاک برچیده شد
, بساط استکبار و استعمار با خون‌های پاک برچیده شد,
 
,
وی خاطرنشان کرد: بساط استکبار و استعمار جهانی با خون های پاک از سال ۱۳۴۲ به بعد برچیده شده است بعد از این نیز همین گونه خواهد بود.
,
 
,
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی تصریح کرد: تمام دشمنی ها آمریکا و استکبار به دلیل استیصال است.
,
 
,
رحیم آبادی به اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه سال جاری، گفت: خداوند میفرماید امانت را باید به اهلش سپرد.  
,
 
,
نتیجه برکت خون حاج قاسم باید تغییر جریان نفاق باشد
, نتیجه برکت خون حاج قاسم باید تغییر جریان نفاق باشد,
 
,
وی بیان کرد: اگر برکت اصلی خون حاج قاسم را به درستی درک کنیم باید تغییر جریان نفاق باشد.
,
 
,
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی گفت: وقتی مقام معظم رهبری سر حاج قاسم را میبوسد و عشق میکند به این دلیل است که حاج قاسم مطیع امر رهبر بود.
,
 
,
عقب ماندگی کشور به دلیل ضعف و عدم توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری است
,
 
,
رحیم آبادی تصریح کرد: اگر در حال حاضر در کشور شاهد مشکلات و عقب ماندگی هایی هستیم به دلیل ضعف و عدم توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری است.
,
 
,
انتخاب‌های عاشورایی داشته باشیم
, انتخاب‌های عاشورایی داشته باشیم,
 
,
وی با بیان اینکه مجلس انقلابی و شورای اسلامی انقلابی شهر و روستای در نتیجه رای صحیح است، تاکید کرد: خدای تبارک و تعالی سرنوشت ما را از دست استکبار ددمنش گرفت و به خودمان داد که بنده نباشیم. حال این ما هستیم که با انتخاب های صحیح و عاشورایی به امام زمان خود لبیک می‌گوییم.
,
 
,
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی عنوان کرد: اگر دچار جریان نفاق شویم انتخاب هایی خواهیم داشت که باعث تسلط استکبار بر ما خواهد شد.  
,
 
,
رحیم آبادی اظهار کرد: به لطف الهی و به بر کت این خون ها انقلاب اسلامی ما به دست صاحب اصلی خود یعنی قائم آل محمد (عج) خواهد رسید و این وعده خداوند است.
,
 
,
وی تصریح کرد: اگر درست رای دهیم و رای ما به جبهه نفاق نباشد هر روز، روز ظهور است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه