اخبار داغ

در پی انتقام شهادت سپهبد قاسم سلیمانی؛

ملت هوشیار ایران بار دیگر به رهبر انقلاب خود لبیک گفت

ملت هوشیار ایران بار دیگر به رهبر انقلاب خود لبیک گفت
مبارزه با شیطان بزرگ به هر طریقی که ممکن است از واجبات جهاد بوده و این نکته رهبری هم باید تلنگری باشد برای کسانی که دلخوش به لبخند اویند و او را کدخدا میدانند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ تورج همتی فارسانی، مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزی  به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی اظهار کرد: در پیام رهبری معظم انقلاب چند نکته حایز اهمیت است  که به شرح ذیل است
 
۱- خطاب رهبری معظم انقلاب، ملت عزیز ایران است
 
ملتی که در همه دورانها مخصوصا بعد از انقلاب اسلامی وفاداری و استکبارستیزی و عدالت خواهی را در مرحله اعلی بروز و به نمایش گذاشتند. ملتی که در راستای اعتلابخشی نظام اسلامی جانها دادند و جوانها تقدیم نمودند .
 
ملتی که رهبری عزیز انقلاب به او امیدها دارد و پیامبر این ملت را گسترش دهنده اسلام و برادران خود میخواند.
 
ملتی که تربیت یافتگانی چون حاج قاسم . شهید حججی . شهید فهمیده و هزاران دلیرمرد از خود به جا گذاشته پشت و پناه رهبر است و حامی تمامی مظلومان جهان . و لذا خطاب معظم له ملت ایران است و جمعه سیزدهم دی ماه هزاروسیصد و نود و هشت بعد از نماز جمعه چه زیبا لبیک گویان به خیابان آمدند .
 
۲-  سردار بزرگ و پرافتخار اسلام: القابی که به حق شایسته بزرگمردی است که برای دفاع از مظلوم و مبارزه با ظلم مرزی نمیشناخت و در هر میدانی که شیاطین و اشرار حضور میافتند و فتنه انگیزی میکردند هم به موقع و هم مدبرانه و شجاعانه حضور میافت. چه حکیمانه رهبری این لقب را دادند و چه برازنده است . او فقط سردار ایرانی نیست , او سردار اسلام و فاتح همه دلهای مومنان است.
 
۳- سالها آرزوی شهادت در راه خدا: آری همه ما آرزوی شهادت داریم و برای برخی هم لقلقه زبانشان شده است . چه مدبرانه در این پیام کوتاه و البته پرمفهوم به همگان گوشزد نمود که در باغ شهادت بسته نیست . آرزوی شهادت خوب است که البته هر کسی هم لایق داشتنش را نیست . اما در راه رسیدن به این مقام والا باید سالها دوید , باید مجاهدت نمود و سیم خاردارهای نفس را خالصانه برید و از روی آن شجاعانه گذشت . شهادت لیاقت میخواهد و باید گفت بر تو مبارک باد ای سردار عزیز رسیدن به این مقام والا .
 
۴- خون پاک او به دست شقی ترین احاد بشر به زمین ریخت:  آری آمریکا شقی ترین و خبیث ترین بشر است , هر جای عالم فتنه ای برپاست یا خود حضور دارد و یا لبخند کثیف او مشوق ظالمان عالم است . مبارزه با شیطان بزرگ به هر طریقی که ممکن است از واجبات جهاد بوده و این نکته رهبری هم باید تلنگری باشد برای کسانی که دلخوش به لبخند اویند و او را کدخدا میدانند .
 
۵- با رفتن او کار او و راه او متوقف و بسته نخواهد شد : قبلا شبیه به این کلام را امام عزیز ما نیز فرمودند . که فرمود بکشید ما را . این انقلاب باید زنده بماند، این نهضت باید زنده بماند، و زنده ماندنش به این خونریزیهاست. بریزید خونها را؛ زندگی ما دوام پیدا می کند. بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می شود. ما از مرگ نمی ترسیم؛ و شما هم از مرگ ما صرفه ندارید. دلیل عجز شماست که در سیاهی شب، متفکران ما را می کشید.
 
۶-انتقام سخت : رهبری در قالب این پیام هم خواهان انتقام البته انتقامی که دشمن بداند با چه کسی طرف است را داشته و هم یک وعده الهی را بیان میدارد . وعده ای که امیر مومنان علی علیه السلام نیز او را به عنوان یک امر حتمی برای همگان بیان میدارد امام علیه السلام  به ظالمان هشدار مى‌دهد که در انتظار انتقام باشند، مى‌فرماید: «روز انتقام مظلوم از ظالم، شدیدتر از روز ستم کردن ظالم بر مظلوم است»؛ (یَوْمُ آلْمَظْلُومِ عَلَى الظَّالِمِ أَشَدُّ مِنْ یَوْمِ الظَّالِمِ عَلَى آلْمَظْلُومِ).  و در حکمت 341 آمده است که حضرت مى‌فرماید: «یَوْمُ الْعَدْلِ عَلَى الظَّالِمِ أَشَدُّ مِنْ یَوْمِ الْجَوْرِ عَلَى الْمَظْلُومِ؛ روز اجراى عدالت بر ستمگر، سخت‌تر است از روز ظلم ستمگر بر مظلوم».
 
این شهادت اگر چه جانسوز است اما عزم ما را راسخ تر و دلهایمان را در خصوص انتقامی سخت نزدیکتر نموده است . ملت ایران نخواهد گذاشت خواسته رهبرشان ابتر بماند و نه در شعار بلکه در عمل خواهند دید انتقام یعنی چه ؟!!
 
۷-پیروزی قطعی :بارها و بارها رهبر حکیم و فرزانه ایران اسلامی وعده پیروزی را داده اند از جمله در کنفرانس اسلامی بیانیه ای را صادر فرمودند که بخشی از آن بدین قرار است : این انقلاب و شجره‌ی طیبه‌ی جمهوری اسلامی در این سرزمین، نشان داد که اقتدار و هیمنه و خشونت خداوندان زر و زور نمی‌تواند بر اراده‌ی قاهر ملتهای برخوردار از آگاهی و صبر و خلوص و فداکاری غلبه کند و در مبارزه‌ی ناگزیر میان حرکت اسلامی و دشمنان ثروتمند و مسلح اسلام، پیروزی با اسلام است. البته با رعایت آن شروط، از هیچ‌کس این عذر پذیرفته نیست که از ترس خشونت و قدرت دشمن، از دفاع از اسلام و تلاش برای حاکمیت اسلام دست بکشد. بحمداللَّه ملتها بیدار شده و در راه اسلام قدم گذاشته‌اند؛ نمونه‌ی زنده، ملتهای شمال آفریقا، مخصوصاً سودان و الجزایرند. مقاومت این ملتها و پذیرفتن ابتلائاتی که خداوند در قرآن فرموده است، سرنوشت قطعی آنان را پیروزی خواهد ساخت؛ «و  لنبلونّکم بشی‌ء من الخوف و الجوع ونقص من الأموال و الأنفس و الثّمرات و بشّر الصّابرین».(۱)۱۳۷۰/۱۱/۱۵
 
آری پیروزی از آن ماست . باید نترسیم . از مال و جان گذشت و صابر بود .
 
این وعده الهی و خواسته رهبری ماست . آماده ایم رهبر حکم کند تا جان تقدیم کنیم .
 
در پایان باید گفت مبارزه در تمام جهات باید ادامه داشته باشد . مجلسی استکبار ستیز , دولتی مقتدر و شجاع . ملتی صبور و عدالتخواه . همه و همه در راستای مبارزه با دشمن است . دولتی که تمام تلاشش برای جلب رضایت استکبار است و در تلاش است خواسته های دشمن را به هر قیمت اجرایی کند و مجلسی که تصویب کننده لوایح یست که موجب اقتدار ظلم و مظلومیت مظلوم میشود را نمیتوان دولت و مجلس استکبارستیز و مبارز دانست .
 
سوال ما بصورت جدی این است چه کسانی  برجام را تصویب کردند و چه کسانی در اجرای آن شتابان به میدان آمدند . چه کسانی fatf را تصویب و چه کسانی خواستند برای جلب رضایت به ظاهر کدخدایشان  , حاج قاسم را تحویل دهند و نسبت به مجازات او همکاری داشته باشند . و چه وقیحانه است امروز از افکار و احساسات مردم سواستفاده کرده و بیانیه تسلیت صادر میکنند .
 
امروز ملت ایران هوشیار است و به رهبری انقلاب لبیک گفته و صدای هل من ناصر ینصرنی رهبر را شنیده و با حضور آگاهانه و هوشیارانه خود مخصوصا در انتخابات پیش روی , روی دشمنان و خاینان را سیاه خواهند نمود.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه