اخبار داغ

معصومی در گفت‌وگو با «تهران نیوز»:

سردار شهید سلیمانی در قلب مردم ایران جای دارد / اسطوره‌ها هرگز فراموش نمی‌شوند

سردار شهید سلیمانی در قلب مردم ایران جای دارد / اسطوره‌ها هرگز فراموش نمی‌شوند
این بازیگر سینما و تلویزیون گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به یک الگوی ماندگار برای جوانان کشور تبدیل شده است و ادامه دهنده راه اسطوره ها و مفاخر ایران اسلامی جزو وظایف تک تک مردم جامعه محسوب می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پروانه معصومی ، بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس فرهنگی و هنری شبکه خبری تهران نیوز با اشاره به این‌که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به یک الگوی برتر در سطح منطقه شناخته شده است، اظهار داشت: تقویت جبهه مقاومت در منطقه باعث نابودی داعش و حامیانش شد و شهید سلیمانی از جمله کسانی بود که باعث اتحاد کشورهای اسلامی همچون عراق، سوریه، لبنان، یمن و … در راستای مقابله با گروهک‌های تروریستی تفکیری شد.

وی گفت: غم اندوه ایران اسلامی را دربرگرفته است و ملت ایران به دلیل از دست دادن فرمانده دلیرشان، ناراحتند اما باید گفت که ایران اسلامی سرشار از سردار قاسم سلیمانی است که حاضرند جانشان را در راه حفظ اسلام و وطن بدهند و نگذارند که دست بیگانگان به خاک کشورمان برسد.

معصومی با بیان روحیه شهید سلیمانی برگرفته از روحیه دوران دفاع مقدس بوده است، بیان داشت: شهید سلیمانی یکی از افرادی بود که در طول دوران دفاع مقدس نقش پررنگی ایفا نمود و همرزمانش به خیل شهدا پیوستند و در نهایت، شهید سلیمانی هم به جمع همرزمانش پیوست تا در بهشت، نزد خداوند روزی بخورند.

این بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به این‌که سردار شهید سلیمانی به یک الگوی ماندگار برای جوانان کشور تبدیل شده است، خاطر نشان کرد: ادامه دهنده راه اسطوره ها و مفاخر ایران اسلامی جزو وظایف تک تک مردم جامعه محسوب می شود و یقینا جوانان بسیاری در کشورمان هستند که این شخصیت دوست داشتنی را به عنوان الگوی عمل خود انتخاب کرده اند و نخواهند گذاشت که خون این شهید بزرگوار هدر برود ویادش فراموش شود.

وی افزود: آمریکا باید بداند که شهادت حاج قاسم سلیمانی دلیلی برای پایان راهش نیست، بلکه این شهید بزرگوار شاگردانی پرورش داده است که راهش را ادامه خواهند داد و هرگز نمی گذارند که امریکا به راحتی توطئه هایش را بر علیه ملت ایران پیاده سازی نماید.

معصومی در پایان خاطر نشان کرد: حضور میلیونی مردم شهید پرور کشورمان در تشییع پیکر مطهر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش نشان می دهد که این شهید بزرگوار در قلب یکایک مردم ایران جای دارد و تا ابد ماندگار خواهد ماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه