اخبار داغ

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

هیمنه ی پوشالی آمریکا در برابر ایران قابل شکست است

هیمنه ی پوشالی آمریکا در برابر ایران قابل شکست است
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: این اقدام شجاعانه هوافضای سپاه در بامداد امروز این پیام را ثابت کرد که هیمنه ی قدرت پوشالی آمریکایی در برابر قدرت ایران قابل شکست است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، عنوان کرد: در پی اقدام غیر قانونی و جنایتکار آمریکا در ترور سپهبد شهید سردار قاسم سلیمانی، جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که انتقام سختی را از امریکایی ها خواهد گرفت چرا که آنها آغازگر یک جنگ و تجاوزی بودند که حق مالکیت عراق را به رسمیت نشناختند و یک فرمانده سپاه ایران را به شهادت رساندند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

وی گفت: ملت ایران هم خواهان انتقام سخت از آمریکایی ها بودند که جمهوری اسلامی ایران بامداد امروز با اراده و قدرت موشک های هوافضا توانستند پایگاه های مجهز آمریکایی را مورد اصابت قرار دهند و اینها تنها یک سیلی به آمریکایی ها خواهد بود.

,

وی افزود: پیام این انتقام این بود که اگر اراده کنیم این قدرت و توان را داریم که از کشور و نظام و مردممان دفاع کنیم و اگر حماقت دیگری از آمریکایی سر زند قطعا با اقدام مقابله ای قوی تری روبرو خواهند بود و ما آنقدر قوی هستیم که هر جا اراده کنیم از منافع کشور خود دفاع خواهیم کرد .

,

فرمانده سپاه کردستان خاطر نشان کرد: این اقدام شجاعانه هوافضای سپاه در بامداد امروز این پیام را ثابت کرد که هیمنه ی قدرت پوشالی آمریکایی در برابر قدرت ایران قابل شکست است و هیمنه ی پوشالی آنها را خُرد کردیم و پیروزی از آن جمهوری اسلامی ایران است چرا که خداوند ما را یاری خواهد کرد و قطعا در این مسیر دفاع از کشورمان، اتحاد و یکپارچگی کشور ما و حضور مردم در تشییع پیکر این مرد آسمانی این پیام را به دنیا مخابره کرد که همه مردم ایران پشت نظام و رهبری هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه