اخبار داغ

دکتری علوم سیاسی مطرح کرد؛

شهادت سردار سلیمانی ثمره فریب خوردن دولتمردان از دشمن بود

شهادت سردار سلیمانی ثمره فریب خوردن دولتمردان از دشمن بود
حسن محبتی گفت: اگر سردار سلیمانی را از دست دادیم به واسطه فریب خوردن دولتمردان از دشمن بود، آقایان پای میز مذاکره نشستند، برجام را امضا کردند و ما شاهد فقدان سرداران زیادی شدیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتری علوم سیاسی با اشاره به اینکه حماسه مردم در تشییع سردار سلیمانی، به حضور ایران در منطقه و تقویت جمهوری اسلامی و ارزش های انقلاب کمک بسیار بزرگی کرد، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: پیش از گران شدن بنزین و پروژه اقتصادی دولت و بلاهایی که بر سر مردم آورد، ارزش های انقلاب کمرنگ شده بود و غالب افراد این مسئله را از چشم انقلاب می دیدند در حالی که خانواده شهدا محروم ترین قشر مردم هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
حسن محبتی با اشاره به اینکه دولت ظلم بسیار بزرگی در حق خانواده های شهدا کرد، افزود: مردم تصور می کردند منافع انقلاب در اختیار خانواده شهدا است اما ترور سردار سلیمانی حقانیت شهادت را به عموم ثابت کرد و در مراسم مالک اشتر زمان شاهد بودیم افرادی که به نظام اعتقاد داشتند، مخالف دولت بودند یا وطن پرستانی که خاکشان را دوست داشتند به عرصه آمدند. 
,
 
,
وی اظهار داشت: کسانی که تا دیروز بسیاری از مسائل را می کوبیدند و دم از مذاکره و پایان جنگ سخت می زدند، بار دیگر مشاهده کردند که پای جنگ سخت به میان آمده است، ترامپ با جنگ نرم وارد تقابل با ایران نشد، بلکه از بالاترین پهباد و قوی ترین تجهیزات نظامی برای ترور یک سردار ما استفاده کرد. 
,
 
,
محبتی با اشاره به اینکه اقدام ترامپ به جای جنگ مذاکراتی، سیاسی و دیپلماسی، جنگ نظامی بود، تصریح کرد: آمریکا کینه و دشمنی خود را در تمام ابزارآلات نظامی جمع کرد و با دستور از کاخ سفید و به وسیله یک زن ماشه جنگ سخت را فشار داد لذا دولتمردان ما باید بیدار شوند، صراحتا باید اعلام کنم اگر سردار سلیمانی را از دست دادیم به واسطه فریب خوردن دولتمردان از دشمن بود، آقایان پای میز مذاکره نشستند، هم برجام را امضا کردند و هم شاهد فقدان سرداران زیادی شدیم. 
,
 
,
وی گفت: مردم علی رغم تمام گرفتاری ها، مشکلات، بدعهدی های دولتمردان و مسئولین و دلخوری هایی که داشتند، با حضور در مراسم تشییع سردار سلیمانی وظیفه خود را نسبت به انقلاب انجام دادند، امروز نوبت مسئولین است، امیدواریم بیدار شده و سرشان را از برف سیاسی بیرون بیاورند. 
,
 
,
محبتی افزود: خدا نکند روزی مردم بگویند ماآمدیم اما مسئولین پای کار نبودند و به فرموده امام (ره) مردم علیه بدنه خود ببرخیرند! مردم برای انقلاب، نظام و حفظ شهدا بالاتر از حد انتظار قدم در میدان گذاشتند، امیدوارم دولتی ها در یک سال و نیمی که زمان دارند بیدار شده و دین خود را به مردم ادا کنند. 
,
 
,
وی با تاکید بر اینکه مسئولین سرشان را از لاک سیاسی بیرون آورند، اظهار داشت: عمر باقی مانده از دولت را همانند سردار سلیمانی با مردم صداقت داشته باشید و اگر نمی توانید، استعفا دهید. دولت و مجلس اگر قدرتی برای انجام امور ندارد باید از صحنه سیاست خارج شود. 1 سال و نیم عمر دولت، زمان پاسخ دادن به مردم است. 
,
 
,
محبتی با اشاره به اینکه اگر کاندیداهای مجلس هم نمی توانند مشکلات مردم را حل کنند وارد عرصه نشوند، تصریح کرد: 2 سال آینده برای مردم بحرانی است، زیرا دشمن زمانی که از ابزار اقتصادی به نتیجه نرسید، به حمله نظامی روی آورد، مردم شیخ مذاکرات نمی خواهند و خواستار رئیس جمهوری هستند که خود یک سردار نظامی باشد. 
,
 
,
وی گفت: مردم امروز از مقام معظم رهبری انتقام سخت را درخواست کرده اند، این خواسته مردم صرفا به واسطه سردار سلیمانی نیست، بلکه به واسطه سال ها گفتن مرگ بر آمریکایی بود که مسئولین شعار آنها را به سخره می گرفتند، آقای روحانی که چندین بار برای مذاکرات درخواست رفراندوم کرد، امروز باید به رفراندومی که نه تنها میلیون ها ایرانی بلکه جمعیت میلیاردی جهان خواستار آن هستند پاسخ بدهد. 
,
 
,
محبتی افزود: دولت از همان ابتدا به جای عملگرایی از تبلیغ استفاده می کرد، حمایت امروزِ مردم از دولت صرفا به واسطه حمایت از نظام و شهدا است اما مردم برای دولتمردان و نهادها به مراسم تشییع سردار سلیمانی نیامدند، بلکه برای انقلاب، شهدا و خاک میهن قدم در عرصه گذاشتند، چرا که به خوبی درک کردند سردار سلیمانی بیرون از نظامی برای خاک و ناموس وطن جان خود را فدا کرد. 
,
 
,
دکتری علوم سیاسی و استاد دانشگاه در خاتمه اظهار داشت: انتخابات مجلس نشان می دهد که هر کسی چه میزان اعتبار دارد. 
,
 
,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه