اخبار داغ

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

نماینده ای که رأی می خرد قطعاً آن را هم می فروشد!

نماینده ای که رأی می خرد قطعاً آن را هم می فروشد!
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان عنوان کرد: نماینده ای که با پول رأی می خرد حتما همان رأی را نیز با پول می فروشد!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، نشست هم‌اندیشی با حضور نخبگان هیات اندیشه‌ورز ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در سنندج برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

سردار سیدصادق حسینی با تبریک و تسلیت شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد: ایام شهادت این شهید بزرگوار ایام زرینی برای نظام اسلامی بود و مردم بیعتی دوباره با انقلاب اسلامی کردند. وی افزود: این روزها روزهای باشکوهی بود و مردم ایران درخور یک انسان والا، پیکر شهید سلیمانی را بدرقه کردند.

,

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان ادامه داد: تشییع جنازه باشکوه شهید سپهبد سلیمانی نشان داد مردم در هر شرایطی از وطن خود دفاع می کنند.

,

وی ابراز داشت: اقدام سپاه در حمله موشکی به پایگاه آمریکایی عین الاسد قدرت خدا از آستین ملت ایران بود و با زدن سیلی بر صورت آمریکا هیمنه و قدرت پوشالی او در این اقدام شکسته شد.

,

فرمانده سپاه بیت المقدس عنوان کرد: ملت ایران پنجه در پنجه آمریکا در حال کشتی گرفتن هستند و با فتیله پیچ هایی که به او زدند ان شاالله سوت پیروزی به نفع ایران زده خواهد شد.

,

سردار حسینی در ادامه با اشاره به اهیمت حضور مردم در انتخابات پیش رو، گفت: انقلاب اسلامی بر اراده مردم استوار است و مردم هر طور که اراده کنند همان اتفاق خواهد افتاد.

,

وی عنوان کرد: حضور حداکثری در انتخابات بسیار مهم است و دشمن می خواهد این مهم اتفاق نیفتد و بگویند مردم از نظام روی برگردان هستند.

,

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با بیان اینکه حضور در انتخابات به قوام نظام و تقویت هویت ملی کمک می کند، گفت: یک رأی هم در تعیین سرنوشت 80 میلیون آدم تأثیرگذار است و مردم سعی کنند بهترین ها را انتخاب کنند.

,

سردار حسینی ادامه داد: عبور یک کاندیدا از فیلتر شورای نگهبان به منزله اصلح بودن نیست چون این عبور به منزله این نیست که آن فرد اگر نماینده شود می تواند در پارلمان یک فرد تأثیرگذار و دست پاک باشد!

,

وی ادامه داد: اکنون که همه به یقین رسیده اند آمریکا دشمن اصلی ایران است بنابراین افرادی باید به مجلس راه یابند که چشم امیدشان به آمریکا نباشد و قاطع باشند.

,

سردار حسینی گفت: نماینده ای که با پول رأی می خرد حتما همان رأی را نیز با پول می فروشد!

,

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان ابراز داشت: دشمنان از اول امسال در توطئه های مختلف به دنبال براندازی نظام بودند و اگر نتوانستند نظام را تسلیم کنند انتخابات را به حاشیه ببرند و مانع حضور حداکثری مردم شوند.

,

وی تأکید کرد: مردم باید از تجربه های گذشته درس بگرند و کسی را به مجلس بفرستند که بعداً پشیمان نشوند. کسی باید به مجلس برود که با خون شهدا معامله نکند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه