اخبار داغ

معاون سازمان صمت لرستان:

میادین میوه و تره‌بار فعال می‌شود/ توزیع ۱۷ هزار تن شکر در لرستان

میادین میوه و تره‌بار فعال می‌شود/ توزیع ۱۷ هزار تن شکر در لرستان
معاون سازمان صمت لرستان با اشاره به توزیع 17 تن شکر با نرخ دولتی در استان گفت: مقررشده میادین میوه و تره‌بار فعال شود که شهرداری موظف است در چندروزه آینده مکان‌هایی را اعلام کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، حسین دالوند صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفت هزار تن شکر طی ۴۵ روز گذشته با نرخ مصوب دولتی توزیع‌شده است و ۱۰هزار تن دیگر بین واحدهای صنعتی توزیع می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی بابیان اینکه دو هزار تن برنج در بین اقشار مردم توزیع‌شده است افزود: ذخایر مواد غذایی در انبارها پر است تا حدودی که از انبارهای دیگر استان‌ها هم‌جوار نیز استفاده می‌شود.

,

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن وتجارت لرستان عنوان کرد: در جلسه تنظیم بازار کشور مقرر شد میادین میوه و تره‌بار فعال شوند که این امر به شهرداری موکول شده و موظف است در چندروزه آینده مکان‌هایی را اعلام کند، افرادی را معرفی می‌کنیم تا کالاهای اساسی را توزیع و به دست مصرف‌کننده واقعی برسانند، همچنین انبارهای خالی که در تملک تعاونی‌های سطح استان است در اختیار اداره غله قرار گیرد تا این اداره بتواند موجودی انبارها را به انبارهای استیجاری انتقال دهد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه