اخبار داغ

با حضور مردم شهیدپرور کرمانشاه صورت گرفت؛

گرامیداشت یاد و خاطره سردار رشید مقاومت

گرامیداشت یاد و خاطره سردار رشید مقاومت
بزرگداشت هفتمین روز شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش با حضور مردم شهیدپرور کرمانشاه برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز  گلزار شهدای کرمانشاه امروز میزبان سلیمانی‌ها بود؛ آنهایی که داغدار شهادت سیدالشهدای مقاومت و همرزمان شهیدش هستند و آمده بودند تا دوباره اعلام کنند راهش را ادامه می‌دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیو,

امروز مردم با در دست داشتن عکس‌ها و پوسترهای سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی با شعارهای ضداستکباری مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل انزجار خود را از اقدام ناجوانمردانه دشمنان نظام و انقلاب در ترور این سردار رشید اسلام نشان دادند.

,

انگار اشک‌های فراق سردار دلها تمامی ندارد که اینگونه چشم‌ها بارانی است؛ این غم بزرگ هنوز هم بر دلهای مردم سنگینی می‌کند.
 

,
,

, ,

 

,

مردم از ساعتها قبل از شروع مراسم به محل برگزاری برنامه آمده بودند، همه از هر قشری و با هر تفکر و عقیده‌ای برای ابراز ارادت به سردار بزرگ جبهه مقاومت آمده بود.

,

از پیرمردهای 70 و 80 ساله‌ای که هنوز برای دشمن به خونخواهی او رجزخوانی می‌کردند تا کودکانی که به الهام از اسطوره خود لباس رزم بر تن و قصد کرده بودند سربازان آینده جبهه مقاومت باشند.

,

 

,

, ,

 

,

همچنین شرکت کنندگان در این آئین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید سلیمانی و همرزمان شهیدش حمایت خود را از عملیات موشکی کوبنده و قاطع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه آمریکا اعلام کردند.

,

این آئین با حضور پرشور خانواده‌های شهدا، شهدای مدافع حرم، جانبازان، جمعی از مسئولان و مردم قدرشناس کرمانشاه برگزار شد و مردم با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل این جنایت استکبار جهانی را محکوم کردند.

,

گفتنی است، روز گذشته نیز کرمانشاهی‌های غیور در حرکت‌های مردمی و خودجوش با راه انداختن کارناوال‌های رژه خودرویی و موتوری و سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا از اقدام مقتدرانه سپاه حمایت کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه