اخبار داغ

سردار عظیمی:

دشمنان راهی جز تسلیم در مقابل اراده ملت ما ندارند

دشمنان راهی جز تسلیم در مقابل اراده ملت ما ندارند
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف گفت: دشمنان راهی جز تسلیم در مقابل اراده این ملت بزرگ ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز سردار محمد نظر عظیمی صبح امروز پنج شنبه در مراسم بزرگداشت هفتمین روز شهادت سپهبد قاسم سلیمانی که در مزار شهدای کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: شهدا مصادیق بارز این آیه «مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللهَ عَلَیه» هستند که بر پیمان خود در مقابل مستکبرین ایستادگی کردند و هیچ تزلزلی در مسیر راه بر آنها وارد نشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف به حماسه سازی ملت بزرگ ایران در مواجهه و مقابله با استکبار جهانی اشاره کرد و افزود: اینان که بر عهد و پیمان خود با خدا صادق بودند از ابتدای حرکت حضرت امام (ره) با همه وجود در رکاب او قرار گرفتند و با فداکاری و از خودگذشتگی در صحنه‌های مختلف به تکلیف خود عمل نموده و پوزه استکبار را به خاک مذلت کشاندند.

,

سردار عظیمی خاطر نشان کرد: ملت قهرمان ما به عنوان ملتی سرافراز از ابتدای انقلاب و در مسیر پیروزی و مبارزه با مستکبرین با اخلاص و صداقت در همه صحنه‌ها با حضور پرشور خود دشمنان را خوار و ضعیف کردند.

,

وی گفت: جمعی از این ملت علمداران مقابله با استکبار و شهدای گرانقدری بودند که در اوج قله عزت و افتخارات این مردم قرار گرفتند.

,

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف تصریح کرد: جمع دیگری در ادامه صراط نورانی شهدا بر عهد و پیمانی که با خدا بسته‌اند و صادق هستند و مصداق من ینتظر در صحنه‌های مختلف حضور دارند.

,

شهادت شهید سلیمانی از مصادیق بارز بیداری، بصیرت و ولایت مداری ملت است

, شهادت شهید سلیمانی از مصادیق بارز بیداری، بصیرت و ولایت مداری ملت است,

سردار عظیمی ادامه داد: شهادت شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی از مصادیق بارز بیداری، بصیرت و ولایت مداری ملت است.

,

وی بیان داشت: کسی تصور می‌کرد میلیون‌ها نفر انسان‌هایی که بخش عظیمی از آنها از نزدیک حاج‌قاسم را ندیده بودند اینگونه متاسف شوند و مخلصانه حماسه خلق کنند و به میدان بیایند و دشمن را از این حضور زمین‌گیر کنند.

,

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف این حرکت عظیم ملت قهرمان را در تعیین راهبردهای دشمن تأثیر گذار دانست و گفت: وقتی دشمنان ملت ما این حرکت را مشاهده می‌کنند که در سراسر دنیا پیروان صراط مستقیم و راه نورانی شهدا با همه وجود به میدان می‌آیند و حماسه می‌آفریند و قطعاً در راهبرد آنها برای مقابله با ملت قهرمان ما تأثیر گذار است.

,

وی گفت: زمانی در این کشور همه منابع در اختیار آمریکایی‌های جنایتکار بود و اجازه رشد به این ملت را ندادند و ملت ما در سطح پایینی به عنوان یک برده خود را تحت استکبار قرار داده بود اما امروز فرزندان این ملت به عنوان من ینتظر حماسه‌ها می‌آفرینند.

,

سردار عظیمی افزود: امروز در صحنه‌های مختلف علمی، علوم دفاعی فرزندان قهرمان ما به عنوان سربازان در رکاب رهبری موشک‌ها را خودشان طراحی می‌کنند و می‌سازند و به دستور رهبر بر سر جنایتکاران فرود می‌آورند.

,

دشمنان بدانند ملت ما ملتی انقلابی بصیر و گوش به فرمان ولی فقیه هستند / ‏‬ سردار سلیمانی از تربیت شدگان مکتب اسلام است

, دشمنان بدانند ملت ما ملتی انقلابی بصیر و گوش به فرمان ولی فقیه هستند / ‏‬ سردار سلیمانی از تربیت شدگان مکتب اسلام است,

وی خطاب به دشمنان اسلام و انقلاب گفت: دشمنان باید این را بدانند ملت قهرمان ما ملتی انقلابی بصیر و گوش به فرمان ولی فقیه هستند که در عرصه‌های مختلف آماده و گوش به فرمان هستند و بدانید راهی جز تسلیم در مقابل اراده این ملت بزرگ ندارید.

,

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی یکی از تربیت شدگان مکتب اسلام، امام (ره) و ارزش‌های ملت است و ملت ما با تأسی از شهدا در خدمت این مصادیق هستند و دشمنان راهی جز تسلیم در مقابل اراده این ملت ندارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه