اخبار داغ

رئیس کل دادگستری استان اردبیل:

محکومین مالی بزهکار نیستند/حمله موشکی سپاه سیلی محکم به آمریکا بود

محکومین مالی بزهکار نیستند/حمله موشکی سپاه سیلی محکم به آمریکا بود
رئیس دادگستری استان اردبیل گفت: محکومین مالی بزهکار نیستند بلکه به دلیل مسائل اقتصادی و حوادث محکوم و راهی زندان شده‌اند باید در حد امکان و با استفاده از ظرفیت های قانونی نسبت به جلوگیری از زندانی کردن محکومان مالی با اتخاذ راهکارهای قانونی لازم تلاش کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان اردبیل عصر امروز در بازدید از زندان شهرستان مشکین شهر، ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار سرافراز اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: هدف قرار دادن پایگاه نظامی آمریکا توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران سیلی محکمی بر آمریکای جنایتکار بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما, ، ,

وی با یاد آوری رشادت ها و مجاهدت های بی وقفه و شبانه روزی شهید قاسم سلیمانی گفت: همه ما وظیفه داریم با تمام توان در انجام وظایف و رسالت هایی که بر عهده داریم جهاد گونه و ایثارگرانه تلاش کنیم تا به اهداف متعالی و و ارزشمند که همان خدمتگزاری به مردم است  دست یابیم.

,

رئیس کل دادگستری استان اردبیل در ادامه با اشاره به ابلاغ سیاستهای کلان قوه قضائیه و تأکیدات رئیس قوه قضائیه  گفت: در این راستا بر روی دو محور تاکید شده است، یکی پیگیری پرونده های معوق و تعیین تکلیف فوری آنها و دیگری کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها است.

,

وی تصریح کرد:ضروری است تا با استفاده از ظرفیت های تاسیسات حقوقی و قضایی در مجازات جایگزین حبس نسبت به کاهش آمار جمعیت کیفری زندان های استان به خصوص محکومین مالی تلاش کنیم.

,

عتباتی با یادآوری اینکه محکومین مالی بزهکار نیستند بلکه به دلیل مسائل اقتصادی و حوادث محکوم و راهی زندان شده‌اند گفت: به دلیل گرفتاری این افراد در زندان خانواده‌های آنان نیز در معرض بسیاری از آسیب‌های اجتماعی قرار می گیرند لذا باید در حد امکان و با استفاده از ظرفیت های قانونی نسبت به رفع مشکلات آنان و جلوگیری از زندانی کردن محکومان مالی  با اتخاذ راهکارهای قانونی لازم تلاش کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه