اخبار داغ

یادداشت؛

سیلی ایران به امریکا و شروع انتقام سخت

سیلی ایران به امریکا و شروع انتقام سخت
طبق فرمایش امام خامنه ای (مدطله العالی) حمله به پایگاه عین الاسد یک سیلی بود و انتقام سخت خروج کامل آمریکا از منطقه غرب آسیا است، که اهمیت فوق العاده ای برای پایان زور گوییهای آمریکا دارد، پس ایران شروع عملیات انتقام سخت را با سیلی به امریکا آغاز کرد و این عملیات با رمز یا زهرا تا خروج کامل نیروهای امریکایی توسط جبهه مقاومت در میدان نظامی.سیاسی و اجتماعی ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ سحرگاهان چهارشنبه ایران در حرکتی کاملا حساب شده از نظر زمان مکان و شدت اولین پاسخ را به امریکا داد.
متاسفانه رسانه های غربی بدنبال بی اهمیت کردن این سیلی محکم هستند و خود امریکا هم دنبال سرپوش گذاشتن کامل به آسیبهای وارده است و در سانسور خبری شدید ترامپ اعلام کرد که آسیبی به نیروهایش وارد نشده و اما چند نکته در این باره:
۱٫ طبق فرمایش امام خامنه ای (مدطله العالی) حمله به پایگاه عین الاسد یک سیلی بود و انتقام سخت خروج کامل آمریکا از منطقه غرب آسیا است، که اهمیت فوق العاده ای برای پایان زور گوییهای آمریکا دارد، پس ایران شروع عملیات انتقام سخت را با سیلی به امریکا آغاز کرد و این عملیات با رمز یا زهرا تا خروج کامل نیروهای امریکایی توسط جبهه مقاومت در میدان نظامی.سیاسی و اجتماعی ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرم,
,
,

۲٫واما ابعاد شروع انتقام سخت یا سیلی ایران بسیار گسترده و مختص تلفات نیست البته به آنهم خواهیم پرداخت.

,

۳٫اولین بعد این سیلی، شکستن هیمنه آمریکا در جهان بود؛ بعد از جنگ جهانی دوم هیچکس جرئت پاسخ محکم و مستقیم به امریکا را علیرغم تمام قلدرهایهایش را نداشت و هیمنه او شکسته شد.

,

۴٫دومین موضوع؛ به رخ کشیدن توان بالای نظامی و موشکی ایران بود که تعجب صاحب نظران را برانگیخت و تمامی موشکها بدون حتی یک رهگیری به هدف اصابت کرد.در این زمینه یکی از کارشناسان بی بی سی گفت که ایران به امریکا سیلی زد و یک قدرت جدید شب گذشته در خاورمیانه متولد شد.

,

فاکس نیوز هم به نقل از مقامات آمریکایی اعلام کرد که موشکهای ایرانی را رهگیری نکردیم چون توان و قدرت رهگیری آنرا نداشتیم؛ همچنین سی ان ان هم گفت:ایران نشان داد که توان پاسخ و آسیب به ایران را دارد و همچنین گفت:پاسخ ایران بسیار خشن و سریع بود.
۵٫سومین موضوع:شکستن هیمنه آمریکا در ضعف سامانه های دفاعی پاتریوت بود؛ که البته قبلا هم ناکارآمدی‌های در ارامکو و گنبد آهنین اسرائیل نمایان شده بود ولی اینجا این سامانه در مقابل موشکهای ایران هیچ کارایی نداشت و نشان داد که آمریکا بشدت آسیب پذیر است.و اگر بخواهد ادامه دهد براحتی تمام پایگاهها .ناوها.و اسرائیل را از دست خواهد داد.در این خصوص وزیر دفاع ترکیه از اردوغان خواسته که با توجه به ناکارآمدی ۱۰۰سامانه دفاع موشکی پاتریوت در مقابل ۲۲موشک ایرانی.آنها را به امریکا برگرداند و افزود بهترین جایگزین این سامانه های دفاعی.سامانه دفاع موشکی سوم خرداد ایران است که کارآمدی خود را در سرنگونی پهبادفوق پیشرفته ام.کیو ۹نشان داد.

,
,

۶٫ هماهنگی ایران با آمریکا قبل از حمله و اینکه ایران پایگاه خالی را هدف قرار داده دروغی بزرگ است؛ امریکاییها با فرستادن ۱۶واسطه و با خواهش و تهدید خواستار عدم انتقام یا انتقام محدود بودند؛ ولی با پاسخ قاطع ایران مواجه شدند، پایگاهی هم که تخلیه شده بود پایگاه البلد بود که گویا یکی از پیشنهادات آمریکا حمله به این پایگاه بوده است.

,

۷٫ در خصوص ادعای ترامپ که گفته هیچ آسیبی به نظامیان وارد نشده است:
اولا بر اساس منابع اطلاعاتی ایران شمار کشته ها ۸۰نفر و مجروحان ۲۰۰نفر اعلام شد.
ثانیا:دلیل اینهمه سانسور شدید رسانه ای آمریکا ترس از افشای واقعیتها بود، چون اگر واقعیتها برملا شود ترامپ ناچار به واکنش می شود .چون بشدت در نزد افکار عمومی کشورش زیر سوال قرار می گیرد و از طرفی می داند این حماقت باعث نابودی تمام پایگاهها و همچنین اسرائیل می شود.چون تجربه عین الاسد پیش روی اوست.به همین خاطر مجبورند با دروغی بزرگ آنرا کتمان کنند؛ این دروغ از برخی اخبار پراکنده درز کرده و بلافاصله مدیریت شده مشخص می شود.

,
,
,

چند نمونه:نیوزویک در ساعات ابتدایی از کشته و زخمی شدن ۲۷۰نفر خبر داد که بعدا از این سایت پاک شد، یک خبرنگار صهیونیستی از انتقال ۲۲۴مجروح نظامی حمله ایران به اسرائیل و بستری آنها خبر داد که توئیتر صفحه این خبرنگار را بست ؛همچنین هیچ خبرنگار و حتی فرماندهان و نیروهای عراقی عین الاسد را هم به این پایگاه راه ندادند.

,

تلویزیون العهد از انتقال تعداد زیادی از زخمیهای این حمله به پایگاه ناجی خبر داده و انگلیس هم گفته که چند نیروی نظامی این کشور در پایگاه عین الاسد زخمی شده اند.خبرها حاکی است تا دیشب صدای انفجار ناشی از آتش سوزی در این پایگاه شنیده می شود؛ البته ما درک می کنیم کسی که جرئت پاسخ را ندارد برای فرار از مهلکه به یک دروغ بزرگ دست بزند و بگوید همه چیز خوب است و ما هم می گوییم آن شاالله که گربه بوده.
البته یک احتمال ضعیف هم مطرح شده که شواهد این را نمی گوید و آن اینکه ایران کاملا هدفمند و عمدا مواضع مشخصی در این پایگاه را هدف قرار داده و عمدا به نیروهای انجا آسیبی نزده یعنی حمله با هشدار حداکثری و تلفات حداقلی.
به هر نحو.به اعتقاد اکثر کارشناسان، ایران با پاسخ محکم خود نشان داد که توان آسیب جدی به امریکا را دارد و ایران را پیروز این کارزار می دانند و سخنرانی ترامپ را از روی استیصال می دانند.
چنانچه سی ان ان گفته سخنرانی ترامپ نشان داد که ایرانیها به آنچه می خواستند رسیدند و این آغاز انتقام سخت است.یا زهرا.یا زهرا.یا زهرا.

,
,
,
,

یادداشت به قلم عبدالحبار ذاکری

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه