اخبار داغ

امام جمعه زنجان:

وحدت مردم و دولت عراق یکی از برکات خون شهدای مقاومت است

وحدت مردم و دولت عراق یکی از برکات خون شهدای مقاومت است
امام جمعه زنجان با اشاره به برکات خون شهدای مقاومت، گفت: وحدت مردم و دولت عراق یکی از برکات خون شهدای مقاومت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; آیت الله علی خاتمی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه زنجان با اشاره به جایگاه شهید سلیمانی در بین مردم و جوانان ایران، اظهار کرد: اخلاص یکی از ویژگی های سپهبد سلیمانی بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه ایشان در همه لحظات زندگی برای خدا و مردم خدمت  می کرد، ابراز کرد: شهید سلیمانی برای رضای خدا کار می کرد و اهل دین و نماز بود و این امر موجب محبوبیت وی در بین مردم شد.

,

امام جمعه زنجان با اشاره به رشادت های سپهبد سلیمانی، تصریح کرد: آثار و برکات تلاش شهید سلیمانی در طول هشت سال دفاع مقدس، مقابله با منافقین، کفر جهانی، صهیونیسم بین‌المللی و کمک به جبهه مقاومت بسیار درخشان است.

,

وی با اشاره به برنامه صهیونیسم بین‌المللی برای ایجاد تفرقه و تجزیه کشورهای منطقه به ویژه کشور های اسلامی، ادامه داد: شهید سلیمانی در مقابله با توطئه‌های استکبار جهانی نقش مهمی داشت.

,

آیت الله خاتمی با اشاره به حضور پرشور و شعور مردم زنجان در مراسم شهید سلیمانی، افزود: مردم زنجان نشان دادند که همیشه قدردان خادمان مردم هستند.

,

وی با اشاره به شعار های مردم در مراسم شهید سلیمانی، ابراز کرد: هیهات من الذله، نه سازش و تسلیم، نبرد با آمریکا شعار مردم بود.

,

خطیب نماز جمعه زنجان بیان کرد: اراده خدا برشهادت این مجاهد پس از چهل سال جنگ و جهاد بود.

,

وی با اشاره به برکات خون شهدای مقاومت و شهید سلیمانی خاطر نشان کرد: وحدت مردم و دولت عراق برای خروج آمریکا از این کشور یکی از برکات خون شهدای مقاومت بود.

,

آیت الله خاتمی اقدام مجلس شورای اسلامی در تروریست اعلام کردن پنتاگون و ارتش آمریکا را خوب ارزیابی کرد و افزود: اجرای گام پنجم کاهش تعهدات برجامی نیز یکی دیگر از اقدامات خوب ایران بود.

,

وی با بیان دست مریزاد به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایت آمریکا در همان ساعتی که سپهبد سلیمانی به شهادت رسیده بود، عنوان کرد: در طول چند دهه اخیر کسی جرات نکرده بود که به پایگاه‌ها ز آمریکا حتی ترقه‌ای پرتاب کند.

,

امام جمعه زنجان با اشاره به شکسته شدن هیمنه آمریکا در پی عملیات موشکی سپاه تصریح کرد: این فقط سیلی بود و ادامه این اقدامات اخراج آمریکا از منطقه است.

,

وی با بیان اینکه اگر داعش در عراق و سوریه قدرت می‌گرفت در مرحله بعد نوبت کشور ما بود ادامه داد: همانطور که رهبری فرمود اگر در عراق و سوریه جلوی آنها را نمی گرفتیم باید در تهران با تروریست‌ها می جنگیدیم.

,

آیت الله خاتمی با بیان اینکه شهید سلیمانی در هیچ جناحی نبود خاطر نشان کرد: شهید سلیمانی در خط امامین انقلاب و خط انقلاب بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه