اخبار داغ

با آبگرفتگی‌ و مسدود شدن راه‌های ارتباطی در اثر بارندگی

احتمال وقوع سیل در بندر چارک شدت گرفت+تصاویر

احتمال وقوع سیل در بندر چارک شدت گرفت+تصاویر
بر اثر بارندگی و تغییر شرایط جوی در استان هرمزگان به ویژه غرب استان، موجب آبگرفتگی معابر و مسدود شدن خطوط و راه های ارتباطی بندر چارک شده که این امر شهروندان را با مشکل مواجه ساخته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ بارندگی و تغییر شرایط جوی در استان هرمزگان به ویژه غرب استان، موجب آبگرفتگی معابر و مسدود شدن خطوط و راه های ارتباطی بندر چارک  شده که این امر شهروندان را با مشکل مواجه ساخته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

آبنمای بندر چارک در طی بارندگی اخیر پر شده و عبور و مرور شهروندان را سخت کرده؛ سد پسپر یکی دیگر از  معضلات مردم شعر بندرجارک بوده که در اثر بارندگی  امروز به بالاترین حجم خود رسیده و موجب سر ریز شدن آن شده است.

,

علاوه بر آبنمای چارک و به دلیل مسدود شدن پل های مسیر دوراهی این بندر، آبنمای دومی شکل گرفته است که شهروندان برای رفت و امد باید از وسط این رودخانه عبور کنند که حامل خطرات جبران ناپذیری است.

,

همچنین مسیر چارک به آفتاب نیز بر اثر طغیان آبنمای نرسیده به این بندر  و تخریب پل و عدم توجه مسئولان به آن مسدود شده؛ آب گرفتگی خطرناک معابر این بندر موجب ورود آب به درون منازل شهروندان شده و آنان را با بحران آبگرفتگی روبرو ساخته است.

,

بارندگی و مسدود شدن معابر نه تنها شهروندان بلکه موجب سرگردانی مسافران در بندر چارک شده و به دلیل مسدود شدن راه های خروجی شهر  مسافران را مجبور به ماندن در شهر کرده؛ لذا بندر چارک ظرفیت اسکان این حجم از مسافر را ندارد.

,

شهر در آستانه بحران قرار گرفته و اگر شرایط اینگونه پیش برود مطمئنا بندر چارک دچار بحران مانند سیل می‌شود؛ لذا توجه مسئولان به این امر مهم لازم و ضروری است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه