اخبار داغ

سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح:

هر حماقتی از سوی دشمن در سریع‌ترین زمان پاسخ داده می‌شود

هر حماقتی از سوی دشمن در سریع‌ترین زمان پاسخ داده می‌شود
سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اگر حماقتی از دشمن سر بزند، مطمئناً با شدت و در سریع ترین زمان پاسخ داده می شود و حتماً از این پاسخ ها پشیمان خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی در گفتگو با صاحب نیوز بیان کرد: اگر مسئولان کشور مانند نیروهای مسلح که در اوج تحریم ها به خودکفایی کامل رسیدند، از همین مدل استفاده کنند و مدیریت انقلابی و جهادی و مدیریت دغدغه مند برای حل مسائل را بر کشور حاکم کنند، مشکلی نخواهیم داشت؛ چرا که ما کشور ثروتمند، قدرتمند و هوشمندی هستیم و همه مشکلات کشور به همین صورت قابل حل است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: ما نعمت عظیمی به نام ولایت فقیه داریم که روی کره زمین بی‌نظیر است و با وجود این نعمت عظیم و هوشمند که دردمند، مردم‌شناس، موقع‌شناس و دشمن شناس است دغدغه ای نداریم که انقلاب مسیر خهودش را ادامه خواهد داد.

,

وی با اشاره به این که جمهوری اسلامی در حوزه نظامی صاحب قدرت است، افزود: این که دشمن کاری نمی‌کند با این که دشمن اگر حرکتی کند پاسخ سختی خواهد گرفت دو مقوله جدا هستند؛ ممکن است حماقتی از دشمن سر بزند، امّا مطمئناً با شدت و در سریع ترین زمان پاسخ داده می شود و حتماً از این پاسخ ها پشیمان خواهد شد.

,

سردار شکارچی در پایان خاطرنشان کرد: همین طور که ما از تفکر انقلابی در حوزه سخت استفاده کردیم باید در حوزه نرم هم توانمندی‌های خود را بکار بگیریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه