اخبار داغ

فرماندار اصفهان:

میزان آب جهت کشت پاییزه تأمین شد

میزان آب جهت کشت پاییزه تأمین شد
فرماندار اصفهان در چهارمین جلسه کارگروه منابع طبیعی، آب و کشاورزی شهرستان از تأمین میزان آب برای کشت پاییزه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صاحب نیوز؛ حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در چهارمین جلسه کارگروه منابع طبیعی، آب و کشاورزی شهرستان، خاطرنشان کرد: انجمن صنفی کشاورزان به‌عنوان یکی از بازوهای توانمند و مؤثر در بهبود مدیریت منابع آب است که از نقطه نظرات آنان باید به بهترین نحو استفاده شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

فرماندار اصفهان با تأکید بر اینکه منابع آب باید بیشتر از گذشته مدیریت شود، افزود: با توجه به کمبود آب، منابع آب باید بیشتر از گذشته مدیریت شده و در این راستا، همه ذی نفعان باید در جلسات مربوطه، دعوت شوند که در نهایت این امر منتهی به وحدت نظر منطقی و نسبی خواهد شد.

,

وی با بیان اینکه مطالبات کشاورزان، کاملا بحق و درست است، اظهار داشت: در مدیریت منابع آب باید به نقطه نظرات مشترکی برسیم که در این راستا، میزان محقق و عملی شدن اقدامی که بتواند رضایتمندی طرفین را استمرار بخشد، وجود خواهد داشت.

,

سیستانی با تأکید بر لزوم تعدیل میزان آب مصرفی و تنظیم الگوی کشت، تصریح کرد: ما باید با تعدیل مصرف آب و تنظیم الگوی کشت و افزایش سطح زیرکشت با میزان آب موجود و با استفاده از روش های نوین به تفاهم برسیم.

,

وی با اشاره به اهمیت تقسیم و توزیع آب، عنوان کرد: با پیگیری و همکاری انجمن صنفی کشاورزان شهرستان و شرکت آب منطقه ای، میزان آب جهت کشت پاییزه تأمین شد که این امر شایسته تقدیر است.

,

فرماندار اصفهان در خصوص تأمین کود مورد نیاز اراضی زراعی نیز گفت: با وجود کمبود کود مورد نیاز اراضی زراعی، تقریبا 50 درصد از کود مورد نیاز متناسب با سطح اراضی زیر کشت در طول سه  دوره از سال زراعی براساس سامانه توزیع می گردد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه