اخبار داغ

فرماندار کلاله:

سهمیه آرد خبازی های متخلف قطع می شود

سهمیه آرد خبازی های متخلف قطع می شود
فرماندار کلاله گفت: پخت نان با کیفیت از مهمترین حقوق شهروندان است؛ لذا با هر گونه تخلف خبازی ها برخورد و سهمیه آرد آنها قطع می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، علی اصغر بیانی پیش از ظهر امروز در همایش مشارکت حداکثری خبازان شهرستان در انتخابات با بیان این مطلب گفت: همه ما باید از شیوه زندگی و شهادت سردار الگوبرداری کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

فرماندار کلاله افزود:در سایه وحدت اقوام، ایران اسلامی را می توان بعنوان یک‌ محور برای کشور های منطقه دانست.

,

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی یکی از عوامل اصلی اتحاد بین جوامع مسلمین، گروه ها، احزاب و غیره در منطقه بود؛ افزود: شهادت این بزرگوار باعث استحکام این اتحاد و وحدت در کشور و منطقه شد.

,

بیانی در ادامه سخنانش گفت: پخت نان با کیفیت از مهمترین حقوق شهروندان است که همه باید در راستای احترام به این حق تمام تلاش خود را به کار بگیریم.

,

فرماندار کلاله با بیان اینکه ساعت کار نانوایی‌ها، زمان پخت نان، قیمت و کیفیت نان و وضعیت بهداشتی با جدیت پیگیری می‌شود؛ افزود: با خبازی های متخلف برخورد قانونی صورت گرفته و ضمن قطع سهمیه آرد واحد، پرونده تخلف نیز تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال خواهد شد.

,

نماینده عالی دولت به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: حضور حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی بیانگر وحدت در جامعه و دلبستگی به نظام می باشد.

,

فرماندار کلاله خاطر نشان کرد‌:حضور باشکوه و گسترده مردم پای صندوق های رای، پاسخ محکمی به همه بدخواهان نظام اسلامی و موجب یأس و ناامیدی آنان می گردد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه