اخبار داغ

مسئول بسیج رسانه خراسان رضوی:

خدمات ویژه به خبرنگاران مشهدی با «کارت تکریم» ارائه می‌شود

خدمات ویژه به خبرنگاران مشهدی با «کارت تکریم» ارائه می‌شود
عباس محمدیان با اشاره به اینکه خبرنگاران صدای جامعه هستند و پیشرو قلمرو جنگ رسانه‌ای هستند گفت: تا پایان سال شورای حل اختلاف اصحاب رسانه در استان خراسان رضوی تشکیل و مشکل بیمه خبرنگاران برطرف می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ عباس محمدیان، مسئول بسیج رسانه خراسان رضوی در صبح امروز در دیدار با مدیران، سردبیران و اصحاب رسانه خراسان رضوی به مناسبت سالروز تأسیس بسیج رسانه که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) و شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: سازمان بسیج رسانه در چنین روزی بنا بر ضرورت و تشخیص جامعه فعال رسانه‌ای تشکیل شد و جامعه اصحاب رسانه و فعال انقلابی از سراسر استان در این نشست حضور دارند و جایگاه خوبی در میان رسانه‌های کشور دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: در ماجرای شهادت حاج قاسم سلیمانی و تشییع پیکر شهید در مشهد جبهه رسانه‌ای در خراسان رضوی متحدتر از هر زمانی عمل کرد و اجازه ندادند در نبرد رسانه‌ای سنگر جبهه انقلاب دچار خدشه شود.

,

مسئول بسیج رسانه خراسان رضوی با بیان اینکه بیش از ۳۰۰ شبکه فارسی زبان به امپراطوری رسانه‌ای دشمن و امریکا همراهی می‌کردند و جبهه رسانه‌ای کشور در خراسان رضوی منسجم عمل کردند اظهار کرد: در این انتقام سخت تاریخی که مورد توجه مردم قرار گرفت، رسانه‌های استان نیز از این امتحان سربلند بیرون آمد.

,

وی افزود: در مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی در مشهد عکس‌های تراز اول جهانی تهیه شد و در رسانه‌های مختلف مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

,

محمدیان ضمن اشاره به اهمیت انسجام عمل در رسانه‌ها تصریح کرد: بسیج رسانه باید نخ تسبیح جبهه رسانه‌ای باشد و با تلاش شبانه‌روزی اصحاب رسانه ‌این امر محقق شد و جبهه واحد رسانه‌ای حول محور تفکر بسیج با تمام سلایق سیاسی اعم از اصلاح‌طلب، اصولگرا، معتدل و مستقل شکل گرفته است.

,

وی افزود: امروز با قدرت بزرگ‌ترین چبهه رسانه‌ای کشور در مشهد مقدس شکل گرفته است لذا اولین استانی هستیم که قرارگاه رسانه‌ای در آن راه‌اندازی شد و این قرارگاه رسانه‌ای اقدامات بسیار شایسته‌ای در زمینه‌های امنیتی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی اجرا کرده است.

,

مسئول بسیج رسانه خراسان رضوی ادامه داد: در موضوع نابسامانی بنزین قرارگاه رسانه‌ای در ساعات ابتدایی تشکیل جلسه داد و نزدیک به سه هزار خبر در فضای رسانه‌ای استان و کشور منتشر و جریان رسانه‌ای هموار شد.

,

وی افزود: اولین استانی هستیم که بزرگ‌ترین جشنواره رسانه‌ای کشور را به نام ابوذر برگزار می‌کنیم و چهارمین دوره آن امسال برگزار شد؛ این جشنواره موضوع محور و بر اساس دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب تشکیل شورای سیاست‌گذاری داده است و نتایج آن ملموس است.

,

محمدیان با بیان اینکه جشنواره ابوذر سرآمدی برای هم‌افزایی همه جریان‌های فعال رسانه‌ای استان خراسان رضوی است خاطرنشان کرد: بسیج رسانه جایگاه نسبی در دیدگاه‌های مختلف پیدا کرده که با درایت و انسجام‌بخشی که شکل گرفته رفع موانع و مشکلات خبرنگاران رصد و پیگیری می‌کند.

,

وی افزود: با همکاری دستگاه‌های متولی استان در رفع مشکلات خبرنگاران به وحدت رویه برای حل مشکلات رسیده‌ایم  و تا پایان سال اولین صندوق رسانه‌ای کشور در مشهد راه‌اندازی می‌شود.

,

مسئول بسیج رسانه خراسان رضوی ضمن اعلام اینکه تا پایان سال مشکل تمام خبرنگاران بر اساس مقررات داخلی حل خواهد شد گفت: در حوزه بیمه خبرنگاران بر اساس شاخصه‌های اعلامی همه خبرنگاران استان بهره‌مند خواهند شد.

,

وی افزود: کارت تکریم اصحاب رسانه با همکاری سپاه، شهرداری و استانداری و فرهنگ و ارشاد امروز رونمایی خواهد شد تا خبرنگاران از خدمات ویژه این طرح بهره‌مند شوند.

,

محمدیان با اشاره به اینکه خبرنگاران صدای جامعه هستند و پیشرو قلمرو جنگ رسانه‌ای هستند اظهار کرد: تا پایان سال شورای حل اختلاف اصحاب رسانه در استان خراسان رضوی تشکیل می‌شود.

,

وی با بیان اینکه خبرنگاران از مسئولان همه‌جا جلوتر بوده‌اند افزود: اولین استانی هستیم که دبیرخانه دائمی بیانیه گام دوم انقلاب شکل گرفته چراکه باید رصد و تحلیل جریان رسانه‌ای تبدیل به گفتمان عملی شود و ماهانه رسانه‌ای را به عنوان برتر اعلام خواهد شد تا این بیانیه گام دوم در حد شعار باقی نماند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه