اخبار داغ

معاون میراث فرهنگی لرستان:

صدور ۲۰ موافقت اصولی برای احداث مراکز بوم‌گردی در لرستان

صدور ۲۰ موافقت اصولی برای احداث مراکز بوم‌گردی در لرستان
معاون میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری لرستان گفت: 20 موافقت اصولی برای ساخت مراکز بوم‌گردی در استان لرستان صادر شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسکندر فلاحوند چگنی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: امسال اداره میراث فرهنگی لرستان ۲۰ موافقت اصولی اولیه برای ساخت مراکز بوم‌گردی در استان صادر کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی با اشاره به اینکه از این تعداد موافقت اصولی تنها مجوز ساخت برای سه  واحد صادرشده است، افزود: ازجمله مشکلاتی که سرمایه‌گذاران با آن مواجه می‌شوند امور اراضی و راه و شهرسازی است که با کمک اداره کل اقتصاد و دارایی وجود قوانینی که مانع سرمایه‌گذاری و رونق آن در استان می‌شود در را دستور کارداریم.

,

معاون میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان لرستان تصریح کرد: تسهیلات لازم بر اساس مکان و طرح ارائه‌شده توسط افرادی که مجوز تأسیس واحد بوم‌گردی را دریافت کرده‌اند داده خواهد شد که در استان سقف این اعتبارات برای هر فرد چهار میلیارد تومان است که دریافت تسهیلات بالاتر توسط معاونت سرمایه‌گذاری وزارت خانه اعمال می‌شود.

,

وی بیان کرد: در حال حاضر شش واحد بوم‌گردی فعال در استان داریم که در درصدد ایجاد شش واحد دیگر هستیم که در مرحله دریافت پروانه بهره‌برداری است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه